
stjepan
Pasjonat-
Postów
60 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O stjepan

Informacje
-
Imię
Stjepan
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Mam ten sam problem z dymieniem, ale u mnie wycięcie DPF zrobiłem jakiś rok temu i do tej pory było ok. Auto zaczęło dymić kilka dni temu ); Ustawiłem kąty wtrysków na kompie na równe "0", wydaje mi się, że dymienie znacznie się zmniejszyło, niestety nie ustało całkowicie, a dokładnie puszcza jednego, dwa dymki "pufy" przy dojeżdżaniu do skrzyżowania lub korka. Kiedy silnik złapie 90 stopni dymienia już nie ma.
-
Mam ten sam problem z dymieniem, ale u mnie wycięcie DPF zrobiłem jakiś rok temu i do tej pory było ok. Auto zaczęło dymić kilka dni temu );
-
Tak było do października, w listopadzie wymiana pompowtryskiwacza, zaraz po nim DPF - czszcenie mechaniczne i komputerowe nie dało zamierzanych skutów, trzeba było USUNĄĆ problem, a ostatnio przestał chodzić na jeden cylineder, jak się okazało wytarty wałek rozrządu (wymiana wałka, szklani, panewki itd) generalnie silnik sprawia sporo kłopotów i już bym się chętnie pozbył auta. Obecnie 300 tyś. przebiegu.
-
Nic... niestety. Pod komputerem miałem go dwa dni wcześniej i też nic nie pokazywało.
-
Obroty utrzymują się same, wzrasta spalanie chwilowe, słychać charakterystyczne buczenie w wydechu itd.... Na jakim poziomie utrzymują się obroty ? Pytam bo śmigam swoim autkiem od ponad roku a mam filtr cząstek stałych - kurde i nic takiego nie zaobserwowałem. Głownie śmigam po mieście - jednak staram się na dogrzanym silniku nie przymulać ... może jeszcze wszystko przed mną . Jak masz DPF w dobrym stanie to nie powinieneś tego za często odczuwać, u mnie zaczęło się kiedy każdego dnia woziliśmy syna do przedszkola (jakieś 4 km), aż do momentu kiedy nie miałem czasu go dopalić, żona również i się zatkało na amen (;
-
Obroty utrzymują się same, wzrasta spalanie chwilowe, słychać charakterystyczne buczenie w wydechu itd....
-
http://www.hobotserwis.pl Dzięki za info, co prawda szukam kogoś w W-wie, ale już sobie poradzę, pozdro.
-
Prawdopodobnie właśnie stare stare oprogramowanie w samochodzie jest powodem problemów, teraz pytanie czy da się to uaktualnić (jak, gdzie i za ile)???
-
Rozumiem jeżeli DPF jest ok to nie ma sęsu go wywalać, ale moje audi ma 280tyś przebiegu i doplanie jest uciążliwe. Czesto bywa tak, że wracam z trasy i w garażu filtr zaczyna się dopalać i co teraz powinienem jechać go dopalać - bez sęsu. Powiem tak jestem świeżo po wycince i widzę same plusy.
-
Przyłączam się do tematu, telefon jest wykrywany - łączy się poprawnie - ale nie słychać dźwięku połączenia z zestawem bluetooth oraz brak głosu w zestawie, nic nie słychać, help me !!! (; Sprawdziłem starszego służbowego samsunga i on się łączy bez problemów, chyba chodzi o oprogramowanie i obsługę nowych bluetooth.
-
Mam to samo, stary służbowy samsung łączy się bez problemów i wszystko słychać jak należy, a SONY Z owszem łączy się ale nie słychać sygnału sparowania i rozmówcy.
-
Jestem trzy dni po czyszczeniu mechanicznym i komputerowym i już znowu szarpie, wczoraj włączyło mi się już dopalanie i zaczęło szarpać. Dziś jadę do warsztatu z reklamacją zobaczymy co powie genialny Pan właściciel warsztatu.
-
Jestem po doraźnej naprawie, przypomnę DPF zapchał mi się tak, że unieruchomił auto - dalej lawetą do mechanika - i naprawa u niego, niby proste - wyjęcie DPF czyszczenie mechaniczne czyli wyjęcie i topienie go w specjalnym płynie przez 24 godz. i włożenie go z powrotem... koszt robocizny za te czynności 600 zł ); oczywiście to nie wszystko części i inna robocizna 1300,00 zł, rezultat tego jest taki, że mechanik nie chciał mi tego usunąć filtra, więc teraz czekają mnie następne koszta u następnego mechanika przy usuwaniu DPF, bo auto nie jeździ jak powinno. ZAŁAMKA );
-
Pewnie i masz rację, ale moj samochodzik był całkiem unieruchomiony i nie miałem wyjścia żeby go uruchomić. Chciałem wyciąć ale warsztat w którym miałem samochód nie chciał siępodjąć usunięcia, więc tak jak piszesz czeka mnie to w bliskim czasie.
-
Po zapaleniu kontrolki DPF auto staje dęba i nie chce jechać dalej?? Całkowicie straciło moc, już nie mogłem ruszyć. Narazie umuwiłem się na wypalanie. Sprawdzę czy uda mi się dojechać o własnych siłach, mechanika mam około 500 m. Ło matko i córko. To aż dziwne. Nie miałem świadomości że zapchanie DPFa ma aż takie konsekwencje. Podobno ludki jeżdżą z kontrolką i nic się nie dzieje poważnego. A tu takie balety. Pozdr Też nie sądziłem, ale tak sięzdarzyło(szybko i niespodziewanie), dam znać jak wyjadę z warszatu, czy tylko to było przyczyną. Info jest takie, filtr jest tak zapchany, że nie da się go wypalić komputerowo. DPF został wyjęty i zanurzony na 24H do czyszczenia mechanicznego, po tym będzie wypalanie komputerowe. Warsztat nie chciał się podjąć wycięcia (niestety) zobaczymy jaki będzie efekt.