Skocz do zawartości

dzygit

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dzygit

Osiągnięcia dzygit

0

Reputacja

  1. :good:piekna ta audiczka ale nie ztaka skrzynia ja byla by w manuale biore
  2. :hi:witam no i po prawdzie mam audi 1,9 tdi afn przebiek 215tys zaczela slabnac osiagi do 130 i koniec , walila olejem , wiedz wymontowalem turbo i do regeneracji kolo szczecinka jest miejscowosc Jelenino firma TURBO-EXSPRES 3 godziny czekalem i po zamontowaniu nieten motor idzie jak brzytwa jesli chcecie telefon lub mail piszcie podam :hi:
  3. tylko jak bedzie sama rurka bez kat kto ci zarejestruje
  4. witam czas na turbo wymienic i sprawdz przeplywomiesz
  5. dzygit

    [B5 AFN] Pluje sadzą

    do2tysobrotow jest ok przekracz 2tys jest male przykucniecie zakopci czarno iciagnie ale to niejest prawidlowe ciagniecie idzie ale to nie jest tak jak powinien , a sa momenty ze ciagnie normalnie bez zająkniecia[br]Dopisany: 04 Maj 2010, 17:31_________________________________________________ :hi:dzieli za doradztwo ,okazalo sie zapchany kat, odkrecilem i won wywalilem , nowa plecionka, ico sie okazalo jeszcze EGR byl uszkodzony zalozylem drugi i fura smiga jak na nowym motorku :polew:
  6. dzygit

    [B5 AFN] Pluje sadzą

    :wallbash:Witam koledzy poradzcie czy przypatkiem niemam zapchanego kata pluje sadza i lekko utracil moc , na dodatek ma cos takiego jak by siadala turbinka sa momentykocenia na czarno nadmieniam ze mam 21oty przebiegy niebylo nic robione ,o przy plecionce pojawja sie cos jakby przechodzila przez nplecionke dym [mod]co to za bełkot??[/mod]
  7. mam waga podpowiedz jakie logi zrobic
  8. :wallbash:witam wszystkich mam zaoliwione przewody łączące chlodniczke interkulera olejem czy to turbo puszcza i na dodatek niema mocy silnik ma o1/3 mniej mocy prosze o podpowiedz
  9. :hi:witam patrzyles czy przypadkiem pompa klimy nie jest luzna lub poluzowana na mocowaniu
  10. Witam kolegów poczytalem wasze wypowiedi na tem central zamka { mialem tez dziwne zachowania z central zamkiem ,raz otwozyl raz nie albo z amknol a puzniej niechcial otorzyc , wymienilem sterownik ito samo myslale ze mnie trafi cos, wyjolem cala pompke ktora znajduje sie w sedanie mysle ze w combi tez tak bedzie , patzrac od tylu po prawej stronie zaraz za tylną lampą pod calą tapicerką na dole wypiolem poszedlem do domu rozebtalem i lupa do garsci okazalo sie ze byl tgz. zimny lut na skrzynce poprawilem luty podejrzane i jakby reką odjoł] popatrzcie czy niebedzie to samo , kolega mi podpowiedzial ze po pewnym uplywie czasu cyna sie utlenia i jak jest slaby lut tak moze sie dziac pozdrawiam
  11. regenracja calej pompy i teraz jest ok mozna smigac
  12. witam kolego serdecznie dziekuje za podpowiedz wczoraj siedzialem do puznej nocy no...... i znalazlem . Awogole to mialem problem z pompa wtryskowa najpierw kody nastawnika a tu sie okazalo ze sprezynka pekla no glowiczka sie posypala i troche kasy poszlo ale maszyna chodzi ale to tak bywa pozdrwiam jeszcze raz no dzieki
  13. :hi:witam panowie mam problem puslsuje mi kontrolka swiec zarowych podpiolem waga wysietla mi kod 1044 jest to sterownik nieprawidlowo kodowany . moze ktos wie jaki kod mam wpisac prosze o pomoc
  14. no niestety ale muszisz troche roboty jest no koszta tez pozdrawiam
  15. minimalne to 28 maksymalne to w okolicach 36do 38 jak sobie mierzylem to serwisant powiedzial ze kicha ja miale 28 piescienie do wymiany napisz mi jaki przebieg masz na motorku[br]Dopisany: 05 Kwiecień 2010, 21:49_________________________________________________jesli masz powyzej 200tys przelotu niestety ale musisz to zrobic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...