Dziś zajmiemy się regeneracja wiskozy
Zaczynamy od wymontowania wiatraka z wiskozą
1.Montujemy visco w imadle,i zdejmujemy bimetalowy element na środku (trzeba dogiąć nacięcia na krańcach i usunąć silikon), blaszkę należy przesunąć w prawo lub w lewo, wtedy wyskoczy.
2. Usuwamy blaszkę uważając, by nie wyskoczył trzpień pełniący rolę zaworu(jest mały i łatwo go zgubić)
3. Po usunięciu blaszki, wyjmujemy trzpień i uszczelkę.
4. Tu zaczyna się cała praca. Podgrzewamy wiskozę opalarką i kręcimy wiskozą (najlepiej z założonym wiatrakiem będzie łatwiej, ma to na celu lepsze rozprowadzenie oleju wewnątrz.) Po podgrzaniu dolewamy oleju i nadal kręcimy.
Procedurę powtarzamy, aż będzie pełno.
5. Zakładamy trzpień, uszczelkę i blaszkę.
6. To wszystko!
Olej do wisko musi być o lepkości 3000 cps, dostępny na allegro pod adresem:
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=9244687
użytkownik Anka52_2007
bądź w serwisie toyoty, ale tam życzą sobie 60 zł za 15 ml :|
pozdrower