Mylisz się, B8 nie ma symetrycznej grodzi i w dodatku nie jest odkręcana. Pozostaje rozwiercanie zgrzewów i potem skręcanie, nitowanie lub spawanie
to ja juz takiego auta bym nie chciał nawet jakby byl skladany na pancernych nitach
Dziekuje kolego za odzew lecz nie chodzi o moj licznik tylko o to ze są liczniki z takimi defektami i jak sobie z tym radzic. Z tego co wiem to przy chinskich programach źle jest obliczana suma kontrolna i sie wszystko wysypuje ale bym chcial zeby ktos to potwierdzil lub podal inne przyczyny.
Tak Jak w temacie czym są spowodowanie komunikaty w liczniku zamiast kilometrow "def" lub "error" spotkalem sie z tym kilka razy lecz problemu niegdzie dokladnie opisanego nie ma, sa informacje ale rozmyte. Moze ma ktos jakies "manuale" co zostało zrobione przy naprawie takich objawow link czy cos. Za wszystko serdecznnie dziekuje P.S. jesli zasmiecam forum prosze o wybaczenie ale nie znalazłem nic konkretnego
Dowiedziałem sie z WK rejestracja PRZEROBIONYCH auto na naszą strone odbywa sie bez problemu. Na stacji diagnostycznej najelzy tylko napisac adnotacje ze auto zostało przerobione to wyszstko. [br]Dopisany: 10 Styczeń 2012, 20:38_________________________________________________
musisz kolego sprawdzic łacza przy liczniku czy nie ma zimnych lutow tak samo tyczy sie sprawa wskaźnika paliwa. Co do pływaka czasami przeciera sie tzw potencjometr gdzie na pierwszy rzut oka mozesz tego nie zauwazyc najlepiej sprawdzic opornosc miernikiem czy rosnie plynnie i czy spada plynnie bez zadnych uskokow.
Tez jeździłem anglikiem i wiem że wyprzedzanie jest bardzo uciazliwie ale tamat dotyczy rejestracji a nie pewnych racji co do prowadzenia takich aut. Wybaczcie uwage ale nie chce zeby sie tutaj zaraz zrobił smietnik
W audi B6 jest to piekna sprawa niektore samochody grupy VAG to maja przekrecane grodzie lub juz przygotowane otwory na elementy po lewej stronie. Kilka razy juz sie spotkalem z takimi grodziami ale niestety warsztatow typu "drut" jest pelno i nie ma ani ksztu serca w tym co robia byle tylko do rzyda i "na opchnięcie" chyba wiecie co mam na mysli Ale trafiało sie kilka sztuk bardzo ładnie przerobionych trudno bylo rozroznic
Tak jak w temacie szanowni koledzy oraz kolezanki . Czy od tego roku można rejestrowac samochody angielskie w PL oczywiscie przeorbione z kierownica po naszej stronie. Czy ten proceder został już rozwiązany ?? Prosze o wasze wiadomosci Pozdrawiam
Mozesz smialo odpinac tylko wczesniej odłacz sobie kleme (-) i wyciagni kluczyki ze srodka rzecz jasna . Co do twojej syrenki to zobacz czy sama syrekna nie jest zalana to tez moze wywolywac wycie alarmu
Podłacz sie do "klem" akumulatora wiadomo + do + i - do - , Potem podlacz sie do przewodu plusowego na alternatorze i zobacz czy nie ma roznicy bo moze byc słaby styk i wtedy jest tez roznica w ladowaniu.