Jump to content

gosciu1

Pasjonat
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About gosciu1

Informacje

  • First name
    Krzysiek
  • Location
    Wrocław

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AMB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ano tak już mam po prostu jestem ciekaw co pokaże inna. Nie mówię o tym żeby na niej jeździć bo drugie auto mam z którego chcę przełożyć jest sprawne i tak musi zostać. Czysta ciekawość. Nie znalazłem żadnych informacji o tej przepływce którą mam obecnie w audi.
  2. Wiem że wyglądem nie jeździ ale próbę nic mnie nie kosztuje żeby przełożyć na 5 minut. Jeżeli bym brał to na pewno w aso i to co pokazuje etka a nie internety czy to co mam. Dzięki ;)
  3. Hmm, z tego co patrzyłem to wygląda identycznie, a tak z resztą to mam na 99% nie oryginalną. Numery obudowy przepływki zgadzają sie z etką ale wkład mam F 00C 2G2 049 a wg etki jest 06A 906 473a. Jedyne co mam pewne to o dziwo przebieg 160tyś
  4. Wtedy to wiadomo, w piątek albo weekend będę miał 1.9 tdi AVF to przełożę przepływkę na próbę. Przy okazji rozrządu ogarnę przewody i dv do których jest słaby dostęp. Dzięki za podpowiedź Jak ogarnę to wrzucę jakie będą efekty.
  5. Poprawione. Hmm a nic gość nie chwalił się że rozrząd był robiony, w sumie to wychodzi na to że nie było czym się chwalić. Dużo nie było jeżdżone ale od samego początku coś mi nie pasowało.
  6. Ok, jest kabelek i była chwila porobić logi. Statyczne: 002+033 https://log.malonetuning.com/chart/270025#H8KLCADCgx%2FCnl0CA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA 001+003 https://log.malonetuning.com/chart/270027#H8KLCADDgiDCnl0CA03CjMOBDsOCIBBEw7%2FChcOzblJiw7VnCMKHVTbClMKkQsKzLMKmw7rDtRbCmhjCjzPDr8ONOGcew6V5T8KZMUppWzUwecOow6VaJH3DuMKIYCJnFlI2J8OJLxZFLcK4I8Otwqkvw47DjcKSAmMgwqXDisOaw4sLwqg0w67ChELDgMO3TzbCksOiwqLDo8OsMMO%2FwoDCm8OAw4IVZsK4eTB2CMOUwrTDlG1Nw6PDkMOOw55%2FATHDoDAywrEAAAA%3D 090+093 https://log.malonetuning.com/chart/270028#H8KLCADDsiDCnl0CA23CjsORCsODIAxFw7%2FDhcOnCHPDm8OfwogPw5kMVmjCtcOEWMK6fcO9wrTDgsOYwqDCr8O3wpx7E2sVw5PCkjfDkh4FC8KJwoILw5wcwpzDhcOmLDbDg37DpsOlERPDqcOAwrnCrsKlw5kjwpwzw4c3w7XCsgrClMKIUUgNwpI2YsORwpLDtcKuccKPwr0xOlPDtMO%2FR0HCuFInw6jCvX59ZcOFMUxywow1w7MHw5jDtj9cHShzQMKswpLDizrDhzF2d8OuAzl2w4HDncOyAAAA Dynamiczne: 002+033 https://log.malonetuning.com/chart/270025#H8KLCAAsIcKeXQIDbcKNQQrDgzAMBMO%2FwqLCswx1wpvDnxgfw5RGwrjChsOECsKyEsOSwr7CvnEMwqXChx53woZhQwDDpVk2diMZVTZAwo%2FCt8KIw7%2FDsMK1w6HCh8OMw7dcw5glwpV1wqnCgMKXDifDkcO8w6ZjIiQuwqxkDMOdwpTCjcOVwpzCicObHcOtwrkVwr3CoXF0wq8vAsONw6lpZ3LCvMO9wojDoHHCiAjDvlTCtMKaw5Rlw4rDlsKMH2LDvAAQQ0hCwr8AAAA%3D 003+020 https://log.malonetuning.com/chart/270029#H8KLCAB1IcKeXQIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D 115+118 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Czekam na manele i biorę się za porządki z węzykami od podciśnień, odpowietrzania skrzyni korbowej, filtr paliwa i wywalenie kata.
  7. Tak, na postoju bo nie mam jak sprawdzić pod obciążeniem na drodze a chodziło mi sprawdzenie jak będzie zachowywać się pompa
  8. Do sprawdzenia przewody od podciśnienia, pompa powietrza wtórnego (SAI) najlepiej do wywalenia i zaślepienie egr. Przydało by się zajrzeć do kata. Błędy wypadania zapłonu mogą być od nieszczelności w układzie podciśnienia albo uszkodzony zaworek zwrotny.
  9. A więc, dziś ustaliłem: Ciśnienie na listwie pokazuje 5,5 bara na wolnych a przy gazowaniu do odcinki nie spadają poniżej 4. Wymieniłem filtr powietrza i czyszczenie przepływki (syfu było sporo) Próba z odpiętym n75 Logi póki co tylko z obdeleven ponieważ nadal czekam na kabelek. Wtedy będę mógł zrobić kilka grup jednocześnie. Auto jak by trochę odżyło ale to nadal nie jest to co powinno :/ Dalej wywala błąd wydajności kata więc to chyba będzie następne do wywalenia i wtedy logi. Przed czyszczeniem i z podpiętym n75 https://log.malonetuning.com/chart/269518#H8KLCADCnsKLwpddAgNNw4zDgQrCgCAQBMOQf8OZwrNCQn8jHiwXWzAVXcKhw7rDusOULh1nHjNaw4PCnsOOwo0iSl9Sw4sVw4Riw4QoQyrDtGDCjwI8RizClhHChljDp8OkLcOtRXVaIX%2FDsMKEworDvAPDnW9AfcKLw4bCqcOmQDx6wrUaw7MCw7YqNMOodQAAAA%3D%3D Odpięty n75 https://log.malonetuning.com/chart/269519#H8KLCABqwozCl10CA03DjMOBCsKAIBAEw5B%2Fw5nCs0JCfyMeLBdbMBVdwqHDusO6w5QuHWceM1rDg8Kew47CjSJKX1LDixXDhGLDhChDKsO0YMKPAjxGLMKWEcKGWMOnw6Qtw61FdVohf8OwwoTCisO8A8Odb0B9wovDhsKpw6ZAPHrCtRrDswLDtio0w6h1AAAA Tutaj na powrocie do domu zrobiłem tylko kawałek grupę 3 z ciekawości co pokaże. https://log.malonetuning.com/chart/269520#H8KLCADDg8KMwpddAgNNw4zDgQrCgCAQBMOQf8OZwrNCQn8jHiwXWzAVXcKhw7rDusOULh1nHjNaw4PCnsOOwo0iSl9Sw4sVw4Riw4QoQyrDtGDCjwI8RizClhHChljDp8OkLcOtRXVaIX%2FDsMKEworDvAPDnW9AfcKLw4bCqcOmQDx6wrUaw7MCw7YqNMOodQAAAA%3D%3D
  10. Gazu nie ma i nie było nigdy 160 tyś pewnego przebiegu. Nie mam póki co jak zrobić bo chiński kabelek coś odmówił posłuszeństwa i pokazuje komunikat że nie podłączony do samochodu chociaż wykrywa go normalnie Póki co do dyspozycji mam tylko V-scana w przyszłym tygodniu dopiero będę miał możliwość zapisu logów dynamicznych. Jutro sprawdzę jak będzie zachowywyać się turbo przy odpiętej wtyczce. Sprawdzałem turbo przy odpietym wężyku bo miałem wrażenie że suszarka wogóle nie działa. Dzięki Przem8, dobre i takie info
  11. gosciu1

    Powitać :)

    Cześć wszystkim, forum przegląam od dłuższego czasu i bardzo dużo cennych informacji udało mi się wykopać za co dziękuję wszystkim użytkownikom
  12. Odgrzeję trochę temat, Mam trochę problem ze swoim AMB, nie jedzie jak powinno (b6, sedan, quattro automat). Póki co nie mam jak zapisać logów ale podpinajac skaner udało mi się ustalić: po odpięciu wężyka od wg do n75 turbo dawało do ok 1bara, dv była słyszalna i wywalało błąd przeładowania. Przepływka z podłączonym n75 pokazywała max 100 g/s, nie sprawdziłem ile bez. Sporadycznie wywala błąd ubogiej mieszanki i p420 o słabym kacie. Egr zaślepiony, SAI nie żyje. Odpowietrzeanie skrzyni i węże od podciśnień wyglądaja w porządku. Czekam na sprzęt żeby sprawdzić ciśnienie paliwa i szukać dalej. Może mi ktoś podesłać dobre logi do jakich wartości powinenem dojść?
  13. Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy audi a4:)Ja póki co jestem na etapie poszukiwań auta i wiem ze na 89% będzie to audi tylko nie wiem jeszcze jakie ale pod uwagę biorę A4 B5, A6 C4:) Pozdrawiam Krzysiek
×
×
  • Create New...