Skocz do zawartości

gosciu1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gosciu1

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gosciu1

0

Reputacja

  1. Panowie, jakieś sugestie? Szukać dalej czy jest do przyjęcia?
  2. Odgrzeję temat Było trochę czasu i warunków więc grzebałem. Śniegi i lody puściły to zrobiłem logi. Wymieniony filtr paliwa na filtrona którego kupiłem sporo wcześniej dlatego założyłem ale czekam na ori, ten pokazuje tak samo jak i stary 5,5 bara na wolnych. Pod obciążeniem nie mam jak sprawdzić. Podmieniałem i odpinałem przepływkę ale ostatecznie logi zrobiłem na tej samej co wcześniej tylko brutalnie wyczyszczonej Statyczne: Grupa 032: http://vaglogi.pl/log-032_d47kd.html Grupy 001, 003: http://vaglogi.pl/log-001_003_Vbz0B7.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_iS4y6o.html Dynamiczne: Grupy 003, 020, 120: http://vaglogi.pl/log-003_020_120_K1O8r.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_NH4QoHF.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_4M0T1.html Na innej przepływce przy odcince było lekko ponad 180mg/s i korekty długoterminowe po kilku km dobijały do -25% ale stuków nie było żadnych w pełnym zakresie obrotów. Na wyczyszczonej przy normalnej jeździe stuki są rzadko i max do 3
  3. Poległem na próbie wymiany filtra Myślałem że robota będzie szybka i przyjemna.... Ale już jakiś serwis ACO łapska wtykał, filtr chyba wymieniony wcześniej więc trzeba będzie zajrzeć do pompy.
  4. Może w weekend będzie pogoda i uda mi się sprawdzić ciśnienie paliwa w trakcie jazdy i wymienić filtr bo na postoju pokazuje blisko 5 barów. Przy niskim stanie paliwa (1/4 zbiornika) co jakiś czas odzywa się pompa. Póki co warunki na drodze mam takie że nie ma szans na logowanie
  5. Mała aktualizacja tematu. Rozrząd założony nowy i ustawiony tak jak powinien być, w gr 93 jest +1 i tak samo w gr 90. Auto zdecydowanie odżyło ale stuki pozostały, fakt że stuka trochę mniej ale nadal :/ Nie mam zbytnio czasu ani warunków żeby grzebać w wolnej chwili. Filtr paliwa który miałem wymienić poprzednio okazał się zły i chwilę czekałem na właściwy. Co jakiś czas wywala błęd sondy 1 mieszanka uboga/bogata. Pozostaje mi chyba jeszcze tylko przepływka do podmiany/wymiany. Teraz mogłem sprawdzić tylko interfejsem bez opcji logowania. Logi zrobię dopiero po nowym roku jak będę miał kabel od viakena bo chińczyków to by xxxxxj zaxxxxl skxxxxxny. 2 kabel który działał miesiąc a miał dożywotnio... Miałem poblokowane wszystko i wyłączoną kartę sieciową a i to nie pomogło więc nie polecam chinoli!
  6. Przeczytaj poprzednie posty nie było pałowane, normalna spokojna jazda na automacie do 3 tyś obrotów. Kata już nie ma
  7. Trochę lepiej jedzie i teraz przynajmniej słychać że turbo żyje. 165 tyś przebiegu i tak wyglądał kat. Dzięki, przyda się
  8. Tak jak pisałem Chciałem zobaczyć jaka będzie róznica po usunięciu kata. Może w tym tygodniu uda mi się rozrząd ogarnąć i wtedy zrobię je jak należy. Jakiś magik tak sobie poznaczył że nie trafil w znaki
  9. Wiem, tak też robiłem poprzednie ale oczywiście poprawię jak znajdę chwilę
  10. Biegi 1-3 Ale automat. Będę musiał pokombinować żeby manometr jakoś unieruchomić za szybą Pompa mi się nie podoba bo przy niskim stanie paliwa co jakiś czas odzywa się i auto traci moc a potwierdzają to wydłużające się czasy wtrysku. Miałem zamiar wymienić filtr paliwa przy okazji ale sprzedali mi zły.
  11. Kat wywalony, włożony kątowy emulator sondy. Nie miałem z czego zrobić korka żeby włożyć w tipa i sprawdzić dolot. Sprawdziłem rozrząd i faktycznie walnięty o 1 ząbek :/ wymieniony 14tyś temu ale źle ustawili. Kompresja na wszystkich wychodzi ok 10,5 bara. Zrobiłem na szybko logi po wywaleniu kata. Po 2 dniach walki bez kanału i podnośnika nie miałem już ochoty na nic ;) 2+32+20 https://log.malonetuning.com/chart/271328#H8KLCAAsLcKuXQIDbcKNSw7DgjAMRMOvw6LCtS0RKMKfwrtEWQRiwoVIbVzCpW5VOD1NIyEWLMOnw408wo3CtVB4wpDChSl4w7UTK8Kgw4HCk8ODf8O4WMOxQ8KGe8OKTMKxw4g8TsKAwocGeynDqcONW0TCiMKcwrl4ZWhNXsK4KMKpw5BKfk3DlWjCjg%2FCgV5fBCXDhcKnw67DisO2w7ZTWMKDHcKew7HCglfCvDkEwrNPw7zCrDLCjX3DksK6MMKdcx8MwqvCusKZw4cAAAA%3D 3+115+118 https://log.malonetuning.com/chart/271329#H8KLCAAEL8KuXQIDbcKNTQ7DgiAQwoXDrzLDqyEpw5pEPQthMcOKwoTCklRoYDDDlcOTW2jDksK4cMO5w57Dt37CjMKBR3rDnkNkw6VzwqpLARwsNnNOOXx4wpMIwp4jZxLChsKdw4QXZ1HCksOUwqpoDcKtwrF3wqbDoFg5Eiosw408wqPDpMOKw7%2FDiMOlIMOkwpx6HzPCkMKDwp%2FCpMOfbMOJH2AGw5Q4w6INT3jCtQjCukfCqEoqw4scw7rCpB7CrcO9AsKZwo%2FCrnrDjQAAAA%3D%3D Przy poprawce rozrządu ogarnę wężyki podciśnienia nowe i zrobię logi jak należy. Teraz chciałem sprawdzić sam wpływa kata.
  12. Ok, muszę jakoś robotę rozplanować od czego zacząć bo już sam nie wiem w co ręce włożyć Najgorsze jest że mam bardzo ograniczoną dostępność części :/
  13. Jeszcze pytanie odnośnie cofnięcia rozrządu, czy możliwe że przez zatkany katalizator będzie tak korygować do -11' ? W weekend może będę miał czas żeby grzebać. Kata chcę wywalić w pierwszej kolejności. Ściągać od razu cały przód i dekiel z góry żeby sprawdzić rozrząd? Tak kupiłem, pali dobrze ciepły/zimny, obroty w normie i nic podejrzanego się nie dzieje.
  14. Ano tak już mam po prostu jestem ciekaw co pokaże inna. Nie mówię o tym żeby na niej jeździć bo drugie auto mam z którego chcę przełożyć jest sprawne i tak musi zostać. Czysta ciekawość. Nie znalazłem żadnych informacji o tej przepływce którą mam obecnie w audi.
  15. Wiem że wyglądem nie jeździ ale próbę nic mnie nie kosztuje żeby przełożyć na 5 minut. Jeżeli bym brał to na pewno w aso i to co pokazuje etka a nie internety czy to co mam. Dzięki ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...