Jump to content
2 2
Kamil123456

1.8T AMB prosba o analiza logow,

Recommended Posts

Na początek sprawdź szczelność dolotu kompresorem :) 

Przepływomierz trochę za mało pokazuje, turbo nie osiąga zadanego ciśnienia, korekty lambda wysokie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo kiepsko pompuje. Zrób loga 118 z odpiętą wtyczką od n75 oraz sprawdz dv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To masz źle wyregulowaną sztangę wg lub turbo się kończy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ile powinien dac z odpietym?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

0,3bara, a Ty masz 0,2 i to dosłownie przez chwilę.

Edited by przem8

Share this post


Link to post
Share on other sites

co teraz turbo out?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

koledzy dobrałem się do turbo waste gate był luźny wiec skasowałem luz i znalazłem nieszczelność na podciśnieniu do DV,

Auto odżyło błędów już nie pokazuje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgrzeję trochę temat,

Mam trochę problem ze swoim AMB, nie jedzie jak powinno (b6, sedan, quattro automat). Póki co nie mam jak zapisać logów ale podpinajac skaner udało mi się ustalić:
po odpięciu wężyka od wg do n75 turbo dawało do ok 1bara, dv była słyszalna i wywalało błąd przeładowania. 
Przepływka z podłączonym n75 pokazywała max 100 g/s, nie sprawdziłem ile bez. 
Sporadycznie wywala błąd ubogiej mieszanki i p420 o słabym kacie. 
Egr zaślepiony, SAI nie żyje.
Odpowietrzeanie skrzyni i węże od podciśnień wyglądaja w porządku. 
Czekam na sprzęt żeby sprawdzić ciśnienie paliwa i szukać dalej.

Może mi ktoś podesłać dobre logi do jakich wartości powinenem dojść? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepływka powinna pokazywać  mniej więcej 130 przy 6tys. Wrzuć komplet logów to się będzie oceniać, turbo musi trzymać zadane doładowanie, korekty w normie itp. To, że nawet przepływ jest spoko nie znaczy, że wszystko gra.

Jest lpg? To, że po odpięciu wężyka turbo ładuje ile wlezie, przeładowuje i wchodzi w tryb awaryjny to normalne. Po odpięciu wtyczki od n75 ma być 0,3bar.

Więcej nie powiem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gazu nie ma i nie było nigdy :) 160 tyś pewnego przebiegu. Nie mam póki co jak zrobić bo chiński kabelek coś odmówił posłuszeństwa i pokazuje komunikat że nie podłączony do samochodu chociaż wykrywa go normalnie ;)
Póki co do dyspozycji mam tylko V-scana w przyszłym tygodniu dopiero będę miał możliwość zapisu logów dynamicznych. Jutro sprawdzę jak będzie zachowywyać się turbo przy odpiętej wtyczce. Sprawdzałem turbo przy odpietym wężyku bo miałem wrażenie że suszarka wogóle nie działa.
Dzięki Przem8, dobre i takie info ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

A więc, dziś ustaliłem:

Ciśnienie na listwie pokazuje 5,5 bara na wolnych a przy gazowaniu do odcinki nie spadają poniżej 4.
Wymieniłem filtr powietrza i czyszczenie przepływki (syfu było sporo)
Próba z odpiętym n75

Logi póki co tylko z obdeleven ponieważ nadal czekam na kabelek.  Wtedy będę mógł zrobić kilka grup jednocześnie.

Auto jak by trochę odżyło ale to nadal nie jest to co powinno :/
Dalej wywala błąd wydajności kata więc to chyba będzie następne do wywalenia i wtedy logi.

Przed czyszczeniem i z podpiętym n75

https://log.malonetuning.com/chart/269518#H8KLCADCnsKLwpddAgNNw4zDgQrCgCAQBMOQf8OZwrNCQn8jHiwXWzAVXcKhw7rDusOULh1nHjNaw4PCnsOOwo0iSl9Sw4sVw4Riw4QoQyrDtGDCjwI8RizClhHChljDp8OkLcOtRXVaIX%2FDsMKEworDvAPDnW9AfcKLw4bCqcOmQDx6wrUaw7MCw7YqNMOodQAAAA%3D%3D

Odpięty n75

https://log.malonetuning.com/chart/269519#H8KLCABqwozCl10CA03DjMOBCsKAIBAEw5B%2Fw5nCs0JCfyMeLBdbMBVdwqHDusO6w5QuHWceM1rDg8Kew47CjSJKX1LDixXDhGLDhChDKsO0YMKPAjxGLMKWEcKGWMOnw6Qtw61FdVohf8OwwoTCisO8A8Odb0B9wovDhsKpw6ZAPHrCtRrDswLDtio0w6h1AAAA

Tutaj na powrocie do domu zrobiłem tylko kawałek grupę 3 z ciekawości co pokaże. 

https://log.malonetuning.com/chart/269520#H8KLCADDg8KMwpddAgNNw4zDgQrCgCAQBMOQf8OZwrNCQn8jHiwXWzAVXcKhw7rDusOULh1nHjNaw4PCnsOOwo0iSl9Sw4sVw4Riw4QoQyrDtGDCjwI8RizClhHChljDp8OkLcOtRXVaIX%2FDsMKEworDvAPDnW9AfcKLw4bCqcOmQDx6wrUaw7MCw7YqNMOodQAAAA%3D%3D
 

Edited by gosciu1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, gosciu1 napisał:

a przy gazowaniu do odcinki nie spadają poniżej 4.

Na postoju gazowane? Jeśli tak to do d... taki pomiar.

Ciężko czytać te logi ale jeśli dobrze interpretuje to sztanga za słabo naciągnięta lub coś z turbo. Zrób normalne logi jak już będziesz mógł.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, przem8 napisał:

Na postoju gazowane? Jeśli tak to do d... taki pomiar.

Ciężko czytać te logi ale jeśli dobrze interpretuje to sztanga za słabo naciągnięta lub coś z turbo. Zrób normalne logi jak już będziesz mógł.

 

Tak, na postoju bo nie mam jak sprawdzić pod obciążeniem na drodze a chodziło mi sprawdzenie jak będzie zachowywać się pompa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ok, jest kabelek i była chwila porobić logi.
Statyczne:
002+033
https://log.malonetuning.com/chart/270025#H8KLCADCgx%2FCnl0CA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA

001+003
https://log.malonetuning.com/chart/270027#H8KLCADDgiDCnl0CA03CjMOBDsOCIBBEw7%2FChcOzblJiw7VnCMKHVTbClMKkQsKzLMKmw7rDtRbCmhjCjzPDr8ONOGcew6V5T8KZMUppWzUwecOow6VaJH3DuMKIYCJnFlI2J8OJLxZFLcK4I8Otwqkvw47DjcKSAmMgwqXDisOaw4sLwqg0w67ChELDgMO3TzbCksOiwqLDo8OsMMO%2FwoDCm8OAw4IVZsK4eTB2CMOUwrTDlG1Nw6PDkMOOw55%2FATHDoDAywrEAAAA%3D

090+093

https://log.malonetuning.com/chart/270028#H8KLCADDsiDCnl0CA23CjsORCsODIAxFw7%2FDhcOnCHPDm8OfwogPw5kMVmjCtcOEWMK6fcO9wrTDgsOYwqDCr8O3wpx7E2sVw5PCkjfDkh4FC8KJwoILw5wcwpzDhcOmLDbDg37DpsOlERPDqcOAwrnCrsKlw5kjwpwzw4c3w7XCsgrClMKIUUgNwpI2YsORwpLDtcKuccKPwr0xOlPDtMO%2FR0HCuFInw6jCvX59ZcOFMUxywow1w7MHw5jDtj9cHShzQMKswpLDizrDhzF2d8OuAzl2w4HDncOyAAAA

Dynamiczne:

002+033
https://log.malonetuning.com/chart/270025#H8KLCAAsIcKeXQIDbcKNQQrDgzAMBMO%2FwqLCswx1wpvDnxgfw5RGwrjChsOECsKyEsOSwr7CvnEMwqXChx53woZhQwDDpVk2diMZVTZAwo%2FCt8KIw7%2FDsMK1w6HCh8OMw7dcw5glwpV1wqnCgMKXDifDkcO8w6ZjIiQuwqxkDMOdwpTCjcOVwpzCicObHcOtwrkVwr3CoXF0wq8vAsONw6lpZ3LCvMO9wojDoHHCiAjDvlTCtMKaw5Rlw4rDlsKMH2LDvAAQQ0hCwr8AAAA%3D

003+020

https://log.malonetuning.com/chart/270029#H8KLCAB1IcKeXQIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D

115+118

LOG.MALONETUNING.COM


Czekam na manele i biorę się za porządki z węzykami od podciśnień, odpowietrzania skrzyni korbowej, filtr paliwa i wywalenie kata.

 

Edited by gosciu1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, gosciu1 napisał:

Ok, jest kabelek i była chwila porobić logi.

Popraw, bo jest 2x 3+20

- rozrząd przestawiony o ząbek

- mega spalanie stukowe

- reszta jak poprawisz link

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Poprawione. Hmm a nic gość nie chwalił się że rozrząd był robiony,  w sumie to wychodzi na to że nie było czym się chwalić. Dużo nie było jeżdżone ale od samego początku coś mi nie pasowało.

Edited by gosciu1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dv do sprawdzenie i pewnie będzie do wymiany, prócz tego szczelność dolotu kompresorem i raczej przepływka do wymiany. Prócz tego zobacz w jakim stanie świece. Jak poogarniasz to co napisałem to logi do powtórki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtedy to wiadomo, w piątek albo weekend będę miał 1.9 tdi AVF to przełożę przepływkę na próbę. Przy okazji rozrządu ogarnę przewody i dv do których jest słaby dostęp. Dzięki za podpowiedź ;) Jak ogarnę to wrzucę jakie będą efekty.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 minuty temu, gosciu1 napisał:

to przełożę przepływkę na próbę

Zapomnij. Tylko z 1.8t pasi i jak będziesz kupować to tylko z boscha. Co do rozrządu to może być jeszcze rozciągnięty łańcuch ale posprawdzaj czy zgadzają się znaki na rozrządzie z przodu na pasku i na łańcuchu z tyłu.

Edited by przem8

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Hmm, z tego co patrzyłem to wygląda identycznie, a tak z resztą to mam na 99% nie oryginalną. Numery obudowy przepływki zgadzają sie z etką ale wkład mam F 00C 2G2 049 a wg etki jest 06A 906 473a. Jedyne co mam pewne to o dziwo przebieg 160tyś  :D

Edited by gosciu1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
20 minut temu, gosciu1 napisał:

Hmm, z tego co patrzyłem to wygląda identycznie, a tak z resztą to mam na 99% nie oryginalną.

Kupuj ori dedykowaną z boscha. Wyglądem nie jeździ musi być dedykowana, a jak chcesz mieć problemy to kombinuj dalej.

Edited by przem8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem że wyglądem nie jeździ ale próbę nic mnie nie kosztuje żeby przełożyć na 5 minut.  Jeżeli bym brał to na pewno w aso i to co pokazuje etka a nie internety czy to co mam. Dzięki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, gosciu1 napisał:

Wiem że wyglądem nie jeździ ale próbę nic mnie nie kosztuje żeby przełożyć na 5 minut.

Nie będzie to dobrze jeździć, już nie jeden próbował albo jeździł na takiej i o tym nie wiedział. Ale Ty jesteś uparty :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano tak już mam ;) po prostu jestem ciekaw co pokaże inna. Nie mówię o tym żeby na niej jeździć bo drugie auto mam z którego chcę przełożyć jest sprawne i tak musi zostać. Czysta ciekawość. Nie znalazłem żadnych informacji o tej przepływce którą mam obecnie w audi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stracisz tylko czas... nie będzie działać


Profesjonalny montaż instalacji LPG Lublin, PW. Galeria montaży goo.gl/hCW2af
Silniki benzynowe - Strojenie, chip tuning, poprawki po tunerach :) o2-sai-kat off 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze pytanie odnośnie cofnięcia rozrządu,  czy możliwe że przez zatkany katalizator będzie tak korygować do -11' ? W weekend może będę miał czas żeby grzebać. Kata chcę wywalić w pierwszej kolejności. Ściągać od razu cały przód i dekiel z góry żeby sprawdzić rozrząd? Tak kupiłem,  pali dobrze ciepły/zimny, obroty w normie i nic podejrzanego się nie dzieje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kat nie ma nic do wskazań w gr.93. Będzie dobrze palić nawet jak tam będzie pokazywać 15. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, przem8 napisał:

Kat nie ma nic do wskazań w gr.93. Będzie dobrze palić nawet jak tam będzie pokazywać 15. 

 

Ok, muszę jakoś robotę rozplanować od czego zacząć bo już sam nie wiem w co ręce włożyć ;) Najgorsze jest że mam bardzo ograniczoną dostępność części :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
2 2

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...