
dawido23
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dawido23

Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Dolnyslask
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
dawido23 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Witam, proszę o rozkodowanie WAUZZZ8P44A152427. , dawido23@interia.eu -
Witam. Moje zegary to 8e0920900G RB4 czerwony fis , znalazłem odpowiednik 8e0920930jx ale RB8 na nalepce. Będą pasowały ?
-
Znalazłem odpowiednik moich zegarów czyli 8e0920930jx ale RB8 . A ja mam RB4 8e0920900g. Będą pasowały?
-
No ten def error był odrazu po podłączeniu czyli były uwalone już ? Bo sprzedawca twierdzi jak w screnie poniżej .
-
A mnie zastanawia co jeśli mam immo wyłączone? Bo na tych nowych normalnie mi odpala i jeździ. .
-
Ok. To te zwrócę sprzedawcy skoro uszkodzone, szukam odpowiednich i będę działał. Dzieki
-
Czyli nie dość że kupiłem już uwalone zegary to jeszcze nie takie ? 😅 I jeszcze jedno pytanie, jeśli kupię już odpowiednie , mając wyłączone immo w sterownika silnika, to bedzie to działać odrazu czy coś jeszcze trzeba zrobić?
-
Witam. Pacjent a4 b6 tdi z 2002 roku. Moje zegary to 8e0920900g czerwony fis. Kupiłem zegary z kolorowym fisem 8e0920930t. Po podłączeniu tych nowych na wyświetlaczu kilometrów jest def error, nie działa prędkościomierz, włączają się kierunkowskazy, fis niedziala. Dodam że mam wyłączony imobilajzer w sterowniku silnika. Da radę coś z tym zrobić by to działało? Czy zegary są uszkodzone poprostu?
-
Cena, goła czy kompletna z wałkiem?
-
Witam, padła mi głowica, muszę kupić drugą. Poleci ktoś sprawdzone zródło chodzby na allegro? Szukam już zregenerowanej najlepiej wraz z wałkiem .
-
Witam ponownie. Zna ktoś siłę dokręcania tej cewki na pompowtrysku ? Szukam od dwóch dni ale bezskutecznie. Ratujcie proszę
-
Kurcze stawiam na oring na tandemie, zamówiłem i przyszedł inny, tzn rozmiary te same ale cały guma zalany, stary do połowy metalowy był. A ten kanał olejowy walka to o to chodzi ?
-
Zaraz będę szukał, gdzieś na pewno się znajdą, toż to tylko kawałek gumy ?. Momentu dokręcania na necie brak ale Polak potrafi, kluczem dynamometrycznym będąc rozkręcać drugi najpierw będę dokręcał ? od 10 nm po jednym w górę, aż przestanie klikać i czuć bedzie że zaczyna się opór i nakrętka dokręcać. Sprawdzę to na trzech pozostałych pompkach, Wtedy ustalę siłe dokręcania i powiedzmy odejmę jednego nm ? Oczywiście przy całej tej zabawie ostrożność i czystość , brak pośpiechu.
-
Pierwszy rozkręcony , teraz tylko znaleźć do kupienia taki oring, nie jest okrągły jak to oringu tylko płaski. Ma ktoś pomysł gdzie go szukać ? ?