Skocz do zawartości

mariomad

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mariomad

Osiągnięcia mariomad

0

Reputacja

  1. dzięki za porade,ale chciałem jeszcze zapytać czy przyczyna moze byc przytkany filtr paliwa ponieważ po odkręceniu było bardzo dużo brudu musiałem chyba zatankować brudne paliwo , wymieniłem filtr oraz przedmuchałem przewód paliwowy w kierunku do zbiornika i dotankowałem paliwo w innym CPN na razie zrobilem okolo 100 km i nie było szarpania ale to może być przypadek .Auto sprawdzałem VAG 4,7 nie mam doswiadczenia w sprawdzaniu dynamicznym chętnie jeśli mozna o tym bym poczytał ale nie wiem gdzie
  2. silnik 1,9 tdi 90 KM szarpie oraz dymi ,po podłączenia VAG błąd 550 regulacja początku wtrysku jeżeli ktoś miał podobny problem prosił bym o porade
  3. wymieniam pasek rozrządu ,ale mam też wyciek spod uszczelki miski olejowej chciałem sie zapytac czy wystarczy podwiesic silnik i odkrecic miskę czy trzeba opuscic zawieszenie aby sie do niej dostać [br]Dopisany: 18 Styczeń 2010, 17:42_________________________________________________problem wyjaśniony ,naprawa wykonana zamykam temat
  4. potrzebuję schemat wyjść w gnieżdzie typu euro ,za pomoc z góty dziekuje * stosuj proszę, prefix właściwy dla pojazdu o który pytasz w wątku ( prefix uzupełniony, temat poprawiony) [Musashi]
  5. witam czy 109 to numer przekażnika , od czego jest ten przekażnik i jak się do niego dobrać [br]Dopisany: 24 Listopad 2007, 20:51 _________________________________________________ witam nie mam klimy
  6. dotąd auto odpalało bez problemu ,po przekręceniu kluczyka świeca powinna grzac przy obecnej temperaturze otoczenia około 3 sekund problem nastepuje kiedy przekręcam kluczyk i czas grzania dziwnie sie wydłuża do około 15sekund wtedy to na pewno będzie pisk podczas kręcenia rozrusznikiem i auto nie zawsze odpala[br]Dopisany: 16 Listopad 2007, 10:41 _________________________________________________byłem z samochodem na komputerze i wszystko ok. nic nie wykryto a problem pozostał wszystkie styki zostały preparatem wyczyszczone myśle że może cośnie tak z immo poniewż auto kiedy nie chciało odpalic próbowałem to zrobić kluczykiem zapasowym bez skutku ,czy jest możliwośc odłaczenia na stałe immo ,w zasadzie jest ono dla mnie nie potrzebne ponieważ mam multilock który uważam za bardziej skuteczny.
  7. bywa że podczas uruchomiania silnika spod deski słychać pisk jakiegoś urządzenia elektronicznego i wtedy jest problem bo auto raczej nie chce odpalic.Czy powodem tego może być słaby akumulatorjavascript:void(0);
  8. Witam wszystkich serdecznie.Jestem od niedawna właścicielem super oszczędnego 1,9TDI i chętnie skorzystam z rad innych użytkowników tego modelu auta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...