Skocz do zawartości

johnny2002

Pasjonat
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O johnny2002

Informacje

  • Imię
    Johnny
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tyle czasu i nic? Czy nikt jeszcze nie byl na zmianie? Jeźeli ktoś był to dajcie znać jak wraźenia. Czy osiągi spadają, a moźe rośnie zuźycie?
  2. Tak, szyba z 2008. We wzmacniaczu jest tylko jedna wtyczka 4 pin Nie mam fotki ze swojego. Na allegro znalazłem coś takiego. Czy na schematach jest gdzieś opis co jest grzaniem a co anteną ? Podbijam. Czy ktoś ma schemat ?
  3. Czy ktoś ma może schemat podłączenia wzmaczniacza anteny (8k9035225) znajdującego się na lewym słupku c i ogrzewania tylnej lewej szyby karoseryjnej (8K9845299) ? Z wzmacniacza wychodzą 4 piny, a na szybie jest 6 punktów montażowych w dwóvh grupach (2 i 4). Czwórka oznaczona jako S G R B. Czy ta dwóka to antena a 4 to ogrzewanie ? Z góry dzięki
  4. OK spróbuję dzisiaj, dzięki za odpowiedz.
  5. Ale ona musi jakoś wyskoczyć spod podsufitki i spod plastiku od spodu (ten który jest po tylnią szybą - nie wiem jak dokładnie to się nazywa). Czy coś jeszcze trzeba demontować ?
  6. Jak zdemontować samą osłonę słupka c w Avancie B8 ? Osłona ta jest od spodu przymocowana plastikową spinką/kołkiem rozporowym. To już zdemontowałem (trzeba zdjąć tą małą cześć oparcia kanapy przy samych drzwiach, a ona jest przymocowana jedną śrubką poda kanapą). Tylko teraz jak wyjąć tą osłonę ? Czy trzeba jeszcze coś zdemontować (podsufitke lub ten plastik pod szybą ) ? Chodzi o 8K9867287 (http://allegro.pl/oslona-zejscie-slupka-audi-a4-b8-8k9867287-i4949965664.html) Proszę o pomoc.
  7. Hmm, czy taką odsysarką można wyciągnąć porównywalną ilość oleju jak przy tradycyjnym zlaniu przez korek ? W zasadzie to żeby zlać olej dołem rzeczywiście trzeba odkręcać obudowy i łatwiej przy użyciu kanału to zrobić, a od góry byłoby dużo łatwiej. Zastanawia mnie tylko ile tego starego oleju zostaje ? Podczas tradycyjnego zlewania można oczyścić również magnes na końcu korka na którym mogą zbierać się opiłki. Chyba ze w b8 nie ma tego magnesu, nie pamiętam.
  8. Hej, Jaki obecnie zestaw polecacie na przód standardowej A4 b8 2.0 Tdi CAGA z czujnikami zużycia? Jak mniemam są to standardowe 314/25 ? Jaki zestaw żeby był zbliżony do standardowego (nie gorszy) z którego jestem zadowolony (wiem że można mieć lepsze ale skoro niczego nie brakuje to po co zmieniać) Gdzie najlepiej i kupić ? Allegro ? Czy ktoś z forum handluje ? Tarcze chciałbym wymienić na dniach bo już od kilku miesięcy świeci się ikonka a w lipcu planuję wyjazd do Chorwacji. Klocków zostało jeszcze chyba ze 3mm. Te które obecnie mam to chyba ATE nie ? Na allegro znalazłem takie dwa zestawy. Który lepszy ? Czy warto dopłacać do TRW ? ATE TARCZE+KLOCKI PRZÓD AUDI A4 B8 A5 314MM (4348648909) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ZIMMERMANN TARCZE KLOCKI PRZÓD AUDI A4 B8 A5 314mm (4348255438) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
  9. johnny2002

    Dziwne tykanie

    Też tak mam
  10. johnny2002

    Spryskiwacz lampy

    Dałeś radę? Jakieś wskazówki ?
  11. Ok mam http://a4-klub.pl/nadwozie-14/spryskiwacz-lampy-268353/
  12. Odświeżam. Jak zdjąć cały przedni zderzak żeby nic nie połamać ? Czy można go zdjąć bez demontażu lamp ? ---------- Post dopisany at 20:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:53 ---------- Chce się dostać do spryskiwacza - (w zimie trochę przeciekał). Chyba że jest do tego jakaś inna lepsza droga.
  13. Gdzies na innych forach pisałi też że takie problem występują prze słabym AKU. U mnie tez było podobnie z prawymi tył. Rozręciłem, czyściłem i było OK. W międzyczasie ładowałem też aku, więc nie wiem co pomogło. Teraz problem powrócił, a aku był słaby bo długo stał. Zobaczę jak doładuje.
  14. Możesz rozwinąć "odpowiednio" ? Gdyby ktoś jeszcze miał podobny problem.
  15. johnny2002

    Wilgotny EGR

    Dzisiaj odpaliłem auto i wszystko działa. Błędów narazie brak, VCDS ładnie pokazuje położenie przepustnicy. Wcześniej potwierdziłem z kolegą, że przepustnica powinna się zamykać po podaniu + na pin 4, a - a pin 5. To tak na przyszłość gdyby ktoś szukał. Nadal jednak nie znalazłem śrubki która wpadła mi po prawej stronie do komory silnika (śrubka którą przykręcony jest bagnet do przepustnicy). Zdjąłem wszystkie osłony,wszystko przejrzałem i nic :/ Czy macie jakieś sprawdzone sposoby na takie poszukiwania? Może mycie silnika? Nie mam już pomysłów. Niby można przekręcić inną, ale strasznie denerwuje mnie to że ona gdzieś tam jest ... ---------- Post dopisany 10-04-2014 at 23:42 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2014 at 23:14 ---------- Poszukiwana śruba to N10338903, M6x16, 24x14x14 - śruba sześciokątna kołnierzowa Kurcze, wcale taka mała nie jest żeby mogła zaginąć bez śladu :/ Czy macie pomysł gdzie mogła wpaść po prawej stronie silnika ? W łapie jest jakaś taka dziura ale nie moge się tam dostać. Czy jest jakieś ryzyko że gdzieś po prawej stronie się dostanie i nabroi ? Czy po prostu kupić nową i się nie przejmować ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...