Skocz do zawartości

kktsp13

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kktsp13

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kktsp13

0

Reputacja

  1. Chętnie bym przygarnął tylko ta skrzynia, jakoś nie lubię automatów Już pewnie sporo kasy włożyłeś Sprawdzana chłodnica nagrzewa się, jest duży obieg. Odpowietrzony układ? Jak to wolnej jeździe jest 80 Przecież nawet na postoju i begu jałowym ma być 90 stopni i tak ma trzymać. Moim zdaniem coś z pompą wody, nie ma obiegu lub jest słaby. Ten mechanik dobry do wymiany oleju i flitrow - zmieniam goscia. Tez ta pompa wody i czujnik przy chlodnicy chodzi mi po glowie. Z pompa wody wydaje sie to bardzo logicznie, ale co do tego ma czujnik. Jak jego praca wplywa na te anomalie wystepujace w mojej furze Dzieki za taki odzew chlopaki. Ja juz myslalem ze swiat juz nie wierzy w mojego zlomka
  2. Jestem posiadaczem Audi A4 b6 1.8T AMB 170KM quattro automat tiptronic. Samochod mam od 4 lat nie mialem z nim wiekszych problemow. Ostatnie 4 miesiace spedzil u mechanika i problem dalej nie rozwiazany. Zaczelo tworzyc mi sie cisnienie w ukladzie chlodzenia, wywalalo plyn przez zbiorniczek, nie ma cieplego ogrzewania, czasem przy dynamicznej jezdzie na chwile sie pojawialo i potem znikalo. Temperatura silnika ok 80 stopni przy wolnej jezdzie 90 przy normalnej i przegrzewa sie przy dynamicznej. Mechanik stwierdzil ze uszczelka pod glowica. Zmienil uszczelke i planowal glowice dalej to samo. Wiec wymienil glowice. problem nie znikal. Zostal wymieniony termostat sprawdzone wszystkie weze. Przeplukana i przedmuchana nagrzewnica. Ciag dalszy - mechanik stwierdzil ze jest pekniecie mikro gdzies na bloku. Kupilem inny silnik slupek z glowica. Zostal zalozony i dalej ten sam objaw. Jestem zrezygnowany - pomozcie, doradzcie prosze. Moze ktos ze slaska by sie podjol ? Mam juz tak dosc tego auta - ze najchetniem bym go sprzedal taniej tak jak jest.
  3. spalenie w cyklu mieszanym około 12.8 benzyny lub 14 gazu. Spróbuje szukać tak jak podpowiadacie
  4. Co jakiś czas zapala się check engine i wyrzuca takie błędy 17519 Regulacja lambda strona1 - mieszanka za uboga nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY 16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY 17698 Czujnik temperatury silnika - sygnał za mały nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY 17511 Nie znany kod błędu zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 16517 Sonda lambda wolna odpowiedź (strona 1 czujnik 1) nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY Czy jest to wina katalizatora ? Trochę dziwne aby się już zużył przy przebiegu 190tyś. Elektryk kiedyś (niby) sprawdzał sondy i powiedział ,ze to katalizator. Czy idzie jakoś ominąć odczyt z katalizatora ? Czy samochód w trybie chceck engine zużywa więcej paliwa ? Który z tych błędów jest odpowiedzialny za zapalenie checka ? Auto jest zagazowane ,ale wcześniej nie wywalało błędów. Proszę o odpowiedzi konkretne ,a nie w stylu "audi się nie gazuje" "napewno ma 400tyś" ;-) dzięki
  5. Mam problem z wyciągnięciem radia ponieważ ktoś wcześniej coś tam złamał w jednym z zatrzasków i nie ma szans go wyciągnąć. Z jednej strony delikatnie odchodzi ,a z drugiej ani rusz. Czy jest możliwość jakiegoś awaryjnego wyciągnięcia radia jakimś innym sposobem aby nie uszkodzić radia ani auta ?
  6. zakupiłem olej castol 10w60 edge sport czy podejdzie do mojego samochodu. Wczesniej tez był pelen syntetyk ? a4 1.8t quattro 170 km AMB
  7. Dowiedziałem się ,że to błąd czujnika. Chciałbym sprawdzić pierwsze połaczenia czujnika ,a nie wiem gdzie się on znajduje i czy jest do niego łatwy dostęp. Proszę o pomoc i sugestie dotyczące usterki. Pozdrawiam
  8. CO jakiś czas zapala się kontrolka esp i po ponownym odpaleniu gaśnie Na vagu wyskakują takie błędy od czego zacząć. 18256 Nie znany kod błędu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 526 Włącznik świateł hamowania -F obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY 1119 Sygnał rozpoznania biegu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 65535 Uszkodzony moduł sterujący Po usunięciu został pierwszy błąd
  9. mają tak http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cc286528a37c996f.html
  10. Mam możliwość zaprogramowania trzech pilotów u siebie, narazie bezskutecznie próbowałem zaprogramować pilot z garażu. Jak to zrobić ? Przytrzymywałem pierwszy i ostatni przycisk tak długo aż kontrolki z przycisków pilotów zaczynały migać a potem przykładałem pilot do zderzaka ,ale auto nie z czytało sygnału. Co robię źle ?
  11. Więc tak jest to już moje drugie audi pierwszą była a4 1.6 1996r, którą zmieniłem na bmw e38 728 99r. Gdy rozpoczołem studia BMW postanowiłem zmienić na coś bardziej ekonomicznego i kupiłem golfa V 2004 1.9tdi. Golf dla mnie nie był autem wartym swojej ceny. Kiepskie właściwości jezdne, słaby komfort i wyposażenie więc postanowiłem kupić coś w klasie średniej ,ale bardziej wygodne i dlatego padło na A4. Cały czas szukałem 3.0 ,ale egzemplarze które oglądałem były w kiepskim stanie technicznym ,a szukałem auta do którego nie będę musiał pakować. W końcu zrezygnowany poszukiwanie idealnego 3.0 zaczołem rozglądać się za 1.8t w quattro. Europejskie wersje były głównie słabo wyposażone więc oglądałem także wersje amerykańskie. Te auto zainteresowało mnie bo właściciel od którego je kupiłem był także właścicielem tego auta w USA i przywiózł sobie je na mienie przesiedleńcze ,a nie na handel. Auto nie jest zmęczone ma piękny mruczący klang (trochę inny niż w 1.8t ) ,jest dynamiczne ,a przedewszystkim ekonomiczne bo założyłem w nim gaz. Spala mi około 13 litrów w cyklu mieszanym przy normalnej jeździe. Narazie wymieniałem tarcze i klocki oraz ostatnio termostat. Co do zmian to chcę dać pomalować doły w kolorze nadwozia , kupić spojler na tylnią klapę , listwy na dwrzi , i navi rns-e i to na tyle
×
×
  • Dodaj nową pozycję...