Skocz do zawartości

Azabi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Azabi

Osiągnięcia Azabi

0

Reputacja

  1. u mnie jest to samo, na poz. 51 jest stałe 90 a na poz. 49 wartość skacze pomiędzy 81 a 84.
  2. U mnie na bank pod 49 jest temperaura płynu chłodzącego, bo wartość tam idzie w górę identycznie jak wskazówka na desce rozdzielczej. Problem tylko w tym, że wskazówka na desce dochodzi do 90 stopni a na klimie góra 84.
  3. Naprawdę świetna sprawa te kody klimatronika :th: Mam pytanko. U mnie jak silnik jest już rozgrzany do temp. 90 (pozycja 51 klimatronika) temperatura płynu chłodzącego (pozycja 49 klimatronika) osiąga góra 85 i czasami spadnie do 81,82 i znów do 85. Nigdy nie podchodzi wyżej. Jaka jest tego przyczyna? CZy wartość płynu chłodzącego nie powinna być też 90? Druga sprawa, to na pozycji 31 nie wyświetlają mi się wszystkie segmenty wyświetlacza tylko wartość 2. Co to oznacza? Jak ktoś ma jakieś sugestię to byłbym wdzięczny. Pozdrawiam
  4. Poczytałem. Większość opinii na temat stp jest pozytywnych. Chyba wypróbuję i dam cynk, czy wogóle i jaki ewentualnie jest efekt.
  5. dzięki spanky za radę, w przyszłym tygodniu się umawiam, to dam znać jaki efekt. Pozdrawiam
  6. Paweł z Mineralnej. Ale jeszcze w furaku nie dłubał zajrzał tylko i stwierdził, że prawdopodobnie zawór się przycina. Nie mam właśnie skąd podmienić zaworka, podjadę tam na podmiankę. Ale myślisz, że zdiagnozować wcześniej VAGIEM, czy już zdać się w pełni na nich?
  7. Wszedłem sobie na taką stronkę http://www.stp.com.pl/produkty/paliwa.html#paliwa08 jak myślicie czy warto korzystać z tego typu specyfików?
  8. Rozmiar felg ma wpływ na spalanie, wyjaśniał już to kiedyś na forum chyba spanky (pozdrawiam). Odsyłam do lektury. Mój AFN bierze w mieście ponad 8l. Z tego co już chłopaki posiadający AFN-y pisali na forum to 7-8l to norma. Tylko u mnie jest do tego walnięty trermostat, który też wpływa na wyższe spalanie. [br]Dopisany: 22 Luty 2008, 12:18 _________________________________________________prawie wszystko nt wartości spalania jest tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,1540.0.html
  9. to co znowu trzebaby go przegonić z VAGIEM. CZy VAG prawdę powie jeżeli to N75?
  10. Furak dochodzi mniej więcej do 3000 obrotw i znów łapie muła, ale nie takiego jak wcześniej. Zgaszę go i znów odpale to się zbiera. Wcześniej za każdym razem tracił moc. Zdażyło się to już z jakieś 3 raz w tym tygodniu. I na co stawiasz?
  11. Spanky, prawdopodobnie tak właśnie jest, dlatego szukam teraz N75 i będę podmieniał :suicide1: Ale przecież po czyszczeniu turbo na diagnozie już wszystko było ok i już ładnie się zbierał. A jak myślisz u kolegi blaster99 ten sam problem? Chyba bez VAGA się nie obejdzie.
  12. dzięki. Własnie nie wiem co on chciał mi zaoferować. Jak już widziałem, że on troszkę nie w temacie to już się nie dopytywałem, bo też szkoda moich nerwów
  13. Witam, Mój AFN łapał notlaufa dlatego z jakieś 2 tyg. temu miał czyszczone turbo- diagnoza zapieczone kierownice turbiny. Niestetu w tym tygodniu znowu zaczął łapać muła. Spece stwierdzili, że to wina N75. Więc może i u Ciebie problem tkwi w tym zaworku. Myślę jednak, że najlepiej jednak byłoby zdiagnozować VAGIEM.
  14. No właśnie, kilka osób już na forum się wypowiadało, że w ASO kosztuje około 400 zł. Zadzwoniłem tam, no ale oczywiście pojęcia zawór N75 nie znają. Co mnie zdziwiło również nie znają pojęcia zawór ograniczający ciśnienie w układzie doładowania. Wkońcu Pan znalazł coś o symbolu N75 i stweirdził, że koszt to 917 zł i trzeba zamawiać bo nie ma w Polsce. Więc mu się roześmiałem w słuchawkę i już z nim nie dyskutowałem, bo widać, że chłop pojęcia nie miał. CZyli te z allegro odpadają? lukaszr, dzięki wielkie. W razie co, to dam Ci w przyszłym tygodniu jeszcze znać na PW, bo znajomy ma ponoć jakieś dojścia i może coś załatwi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...