Skocz do zawartości

Dudeusz

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dudeusz

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Mazowsze

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dudeusz

0

Reputacja

  1. W moim BPW zamontowano niewłaściwe świece N10579201 - 11V (pasujące do silnika 1,9TDI w A4 B6) Właściwe świece to N10591608 lub N10591604 - 7V. Takie zamontowałem i teraz pali na dotyk. Polecam artykuł o świecach żarowych bo odpowiadają nie tylko za rozruch zimnego silnika. http://old.intercars.com.pl/pliki/File/INTERCARS/wsparcie_sprzedazy/Biuletyny_Informacyjne/Swiece_zarowe_-_zmiany_konstrukcyjne.pdf
  2. Witam! Dołączę się do tematu. Mam problem z pierwszym odpaleniem auta w niskich temperaturach. Długo kręci zanim załapie. Problem tylko z pierwszym porannym rozruchem Sprawdziłem VCDS-em błędy. Nie mam żadnych błędów w sterowniku, tym bardziej od świec żarowych. Dziś specjalnie odłączyłem jedną żeby wywołać błąd w sterowniku. W błędzie który się pojawił zapisana jest temp. -7,2 stopnia, przy czym: Odczyt z 01 Engine grupa 007, silnik zimny po nocy temp. płynu chłodzącego ze sterownika: -5.4 stopnia temp. paliwa: -5,4 stopnia temp. zasysanego powietrza: -3,6 stopnia Teraz odczyt z 17-Instruments Measuring Bloks/ Basic Settings temp zewnętrzna: -6 stopnia ( grupa 002) temp. płynu chłodzącego : - 6 stopni (grupa 003) Skąd odczytywana jest temp. w błędzie od świecy żarowej -7,2 stopni ??? Co już zrobiłem: Nowy filtr paliwa, Nowa uszczelka pomiędzy pompą tandemową a głowicą, wtryski regenerowane 8 tyś temu ( nowe podkładki, oringi, śruby. Gniazda wyglądały dobrze). Nowy akumulator. Świece sprawdzone multimetrem. Wszystkie mają rezystancję około 1,1- 1,2 ohma. Z tego co pisze producent nowe do silnika BPW mają 0,3 ohma i są 7V. Pytanie czy 1,1-1,2 ohma to odpowiednia rezystancja ??? I już nie mają odpowiedniej skuteczności grzania???
  3. Czyli dwumas jest w każdym BPW nie zależnie od tego czy to manual czy automat (CVT)
  4. Witam! Problem występuje tylko na rozgrzanym silniku, jak już trochę ostygnie stuku przy odpalaniu samochodu nie słychać do momentu aż znów się rozgrzeje. Silnik BPW ze skrzynią CVT (HHF) Stuk o który mi chodzi jest w 3-4 sekundzie filmu.
  5. Jak się rozwiązał problem. Bo ojciec ma to samo w swoim Touranie.
  6. Widzę że nie zrozumiałeś o co mi chodziło. Pewnie nawet nie wiesz co to dwumas.
  7. Podstawki i kości na Allegro kupisz. Ja ma takie u siebie. http://allegro.pl/podstawka-plcc-32-pin-smd-precidip-cena-za-5szt-i2314328384.html Trzeba rozkręcać kompa i odczytać numery z kości HHH i LLL. Jesteś na 100 % pewien że mechanicznie wszystko jest porządku? Kości z dobrym programem to nie drożdżówka, wsadził i wyjął. Nie polecam tzw. gotowców . Bo każdy samochód jest inny. Najpierw rób Logi, no chyba że już zrobiłeś i jest wszystko perfekcyjnie
  8. Zanim ruszysz plecionkę sprawdź wszystkie gumowe zawiesia tłumika. Nie mogą mieć dużego luzu, ani być zbyt sztywno. Nie przenoszą ci się drgania na środkowy tunel, fotele i kierownice? W jakim zakresie obrotów to się pojawia i na którym biegu? Zrób tak, jadąc na 4 biegu przy obrotach około 1000 obr wciśnij gaz w podłogę tak do 3000 obr, i nasłuc**j czy są drgania. Uzupełnij profil
  9. dejf - Wiem o co chodzi z hamownia inercyjną. Tylko lubię precyzyjne wypowiedzi. Ale nie o tym ten post Okazało się jeszcze że w miejsce N75 zamontowano N18. I dołek w okolicach 2500 obr. to prawdopodobnie jego zasługa
  10. Rozwiń wypowiedź. O jaką różnicę ci chodzi. Bo po modzie na pewno będzie inaczej niż na serii. Czy po prostu napisałeś bo napisałeś w celu napisania i nabijania postów. Potwierdzając to co napisałem
  11. Widzę że znasz tą hamownie. Powiedziałeś to samo czego dowiedziałeś się od znajomych. Co do momentu to sami mówili że może być minimalna różnica.
  12. Na 3 i 4 biegu Grupy: 011 DYN - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_77924.html Grupy: 011 DYN - http://vaglog.rtnet.pl/martinuss_77929.html ---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 15:59 ---------- Fajnie by było jakbyś napisał, zrób to, to i to. Żeby wykluczyć albo potwierdzić podejrzenia.
  13. A jeszcze jedna sprawa, przy hamowaniu silnika, puścił delikatnego czarnego "bączka". Ale nie aż tak że świata nie było widać. To zdrowe objawy?
  14. Rozumiem. A ogólnie jak oceniasz całość przebiegu na wykresie?. Przymierzam się do chipa. Na seryjnych gratach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...