
Szakal
Pasjonat-
Postów
97 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Szakal

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Błąd związany z przekaźnikiem pompy paliwa 1.9TDI 130km
Szakal odpowiedział(a) na Szakal temat w Audi A4 B6/B7
O no to mam w takim razie trzecią wersje ,ten najmniejszy ma oznaczenie właśnie 404 i szczerze powiedziawszy w życiu bym go nie obstawiał... Jesteś pewien że to on? -
Witajcie ,potrzebuję małej pomocy związanej z samochodem znajomego ,fura jak w temacie ,dodam że rocznik 2004 ,niestety oznaczenia kodowego silnika nie znam. Mianowice potrzebuję pewną informację który z przekaźników odpowiada w tym aucie za pompę paliwa? Znalazłem 3 przekaźniki pod komputerem na podszybiu o oznaczeniu 202 ,219 i 404 ,prawdopodobnie któryś z dwóch pierwszych jest przekaźnikiem którego szukamy (aby go wymienić) jednak nikt do tej pory nie udzielił mi jednoznacznej odpowiedzi (a nie sztuka jest kupować w ciemno przekaźniki każdy po kolei). Generalnie rozchodzi się o to że auto sypie następującymi błędami: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent 17932 - Fuel Pump Relay (J17): Open or Short to Ground P1524 - 35-10 - - - Intermittent 17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground P1441 - 35-10 - - - Intermittent 18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground P1619 - 35-10 - - - Intermittent 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35-10 - - - Intermittent Błąd związany z EGRem narazie pominę ,jednak objaw jest taki że auto podczas jazdy nagle gaśnie i przez jakiś czas nie da się go uruchomić. Po takim incydencie wysypują się właśnie pozostałe 4 błędy i wydaje mi się że są one spowodowane tym przekaźnikiem a już na pewno auto gaśnie przez niego (spotkałem się z identycznymi sytuacjami w 2 Audi ,mojej byłej B5 1.8T i w A3 1.9 TDI znajomego). Generalnie serwis nie udzielił mi jednoznacznej odpowiedzi ,podawał mi przekaźniki o zupełnie innym numerze ,w sklepie z częściami VW i Audi też ciężko jednoznacznie stwierdzić który to ,jednak najczęściej przewija się opcja że jest to ten o numerze 219. Gdzieś wyczytałem że przekaźnik o numerze 202 (niebieski) jest od świec żarowych. Pomożecie?
-
Byłem dziś kupić opony do audi jednak na żadne nie potrafiłem się zdecydować...
-
Problemy z odpaleniem +kontrolki od ABS/ESP/EPC
Szakal odpowiedział(a) na Szakal temat w Audi A4 B6/B7
Przekaźnik zamówiony ,rzeczywiście w ASO kosztuje 64zł a nie jak mi mówili w sklepie - setki złotych:facepalm: Ma być na sobote więc przekonamy się czy będzie ok Tak się jeszcze tylko zastanawiam czy wcześniejsze problemy z odpaleniem auta i choinka ,jak również błędy 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent mogą być spowodowane przez ten właśnie przekaźnik czy i tak będzie mnie czekało szukanie usterki? -
+1 :decayed: Ja mam ale stoi w garażu i uj mi po tym :grin:
-
U mnie na głównej trasie aleksandrów-łódź gdzie jest spory ruch a którą widzę przez okno jest tak samo jak nie gorzej
-
Problemy z odpaleniem +kontrolki od ABS/ESP/EPC
Szakal odpowiedział(a) na Szakal temat w Audi A4 B6/B7
Wytargałem dziada ,jak mniemam to ten? Pytanie ,czy da się go jakoś sprawdzić czy tylko podmianka mnie ratuje? Nowy już mi z głowy wybili w sklepie ,powiedzieli ze z kilka stówek będzie kosztować i musze znaleźć używkę. To dziadostwo czesto szwankuje ogólnie? Bo troche lipa jak auto nagle gaśnie i nie daje się odpalić... -
Żyją ,tylko pisownia Seby wskazuje na to że słabo z nimi
-
Problemy z odpaleniem +kontrolki od ABS/ESP/EPC
Szakal odpowiedział(a) na Szakal temat w Audi A4 B6/B7
Główny to ten obok ECU w puszce? Da się go jakoś sprawdzic czy tylko da się to wykluczyć podmianką? -
Problemy z odpaleniem +kontrolki od ABS/ESP/EPC
Szakal odpowiedział(a) na Szakal temat w Audi A4 B6/B7
Problem nie rozwiązany niestety ,w dodatku wczoraj mi taki numer odwalił że stał na wolnych obrotach i nagle zgasł ,2 próby odpalenia i chodził może z 2 sekundy a potem już w ogóle nie odpalił. Po kilku godzinach stania odpalił ale miałem choinkę na zegarach. Przed odpaleniem auta dało się usunąć tylko błąd zwiazany z głównym przekaźnikiem ,reszta powracała ,po odpaleniu i przejażdżce skasowałem reszte. Zaglądałem do ECU i jest raczej sucho ,z reszta wczoraj nie padało u mnie żeby coś go zalało... -
Będę musiał. Jednak jak wspomniałem wcześniej uszczelka pod głowicą jest wymieniona... ---------- Post dopisany 21-03-2013 at 07:09 ---------- Poprzedni post napisany 20-03-2013 at 17:11 ---------- Udało się przytargać wieczorem auto do domu i co zaobserwowałem: - temperatura na wskaźniku wstaje i idzie do 90stopni ,w tym czasie ogrzewania brak - po kilku km stanałem na chwilę na poboczu ,maska w górę ,węże zimne - ruszyłem dalej i po chwili pojawiło się ogrzewanie ,klimatronic ustawiony na hi i dmucha gorącem już do końca wycieczki ,jednak po chwili pojawienia się ogrzewania wskazówka od temperatury na blacie powoli opada do ok. 75stopni - pod domem sprawdziłem węże ,górny chłodnicy gorący ,dolny i od chłodnicy oraz ten od zbiorniczka zimne - w układzie ciśnienie jest minimalne ,odkręciłem korek i tylko lekko sykło ,płynu do zbiorinczka nie wróciło jak wcześniej... -
-
Zobaczymy jak sie zachowa wieczorem jak po niego pojadę bo został na miescie póki co ,ale co dziwne mam założony nowy ori czujnik i ostatnio po 8h staniu pod pracą ,przed odpaleniem podpiąłem vaga i pokazało mi temperaturę -7stopni... sprawdzałem węże dochodzące do nagrzewnicy i oba ciepłe były ,bulgotania powietrza tez nie słychać
-
No właśnie nagrzewnica była drożna bo i to było sprawdzone. Niestety dziś wszystko wróciło ,najpierw rano stojąc na światłach zniknęło ogrzewanie po czym jak ruszyłem to wróciło ,z kolei popołudniu jadąc bardzo szybko temperatura rosła (co było dziwne w przypadku ,że sądziłem że jest termostat cały czas otwarty) ,stanęła dęba na 90stopniach ale nawet przez chwile nie poczułem ciepła z nawiewów. Stanąłem na boku ,maska w górę a tu przewody zimne ,co gorsza odkręcam zbiorniczek wyrównawczy i w tym momencie wywala mi do niego płyn...
-
Na tył 280mm? To ile będzie z przodu?