Skocz do zawartości

Szakal

Pasjonat
  • Postów

    97
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szakal

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Szakal

1

Reputacja

  1. O no to mam w takim razie trzecią wersje ,ten najmniejszy ma oznaczenie właśnie 404 i szczerze powiedziawszy w życiu bym go nie obstawiał... Jesteś pewien że to on?
  2. Witajcie ,potrzebuję małej pomocy związanej z samochodem znajomego ,fura jak w temacie ,dodam że rocznik 2004 ,niestety oznaczenia kodowego silnika nie znam. Mianowice potrzebuję pewną informację który z przekaźników odpowiada w tym aucie za pompę paliwa? Znalazłem 3 przekaźniki pod komputerem na podszybiu o oznaczeniu 202 ,219 i 404 ,prawdopodobnie któryś z dwóch pierwszych jest przekaźnikiem którego szukamy (aby go wymienić) jednak nikt do tej pory nie udzielił mi jednoznacznej odpowiedzi (a nie sztuka jest kupować w ciemno przekaźniki każdy po kolei). Generalnie rozchodzi się o to że auto sypie następującymi błędami: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent 17932 - Fuel Pump Relay (J17): Open or Short to Ground P1524 - 35-10 - - - Intermittent 17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground P1441 - 35-10 - - - Intermittent 18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground P1619 - 35-10 - - - Intermittent 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground P1549 - 35-10 - - - Intermittent Błąd związany z EGRem narazie pominę ,jednak objaw jest taki że auto podczas jazdy nagle gaśnie i przez jakiś czas nie da się go uruchomić. Po takim incydencie wysypują się właśnie pozostałe 4 błędy i wydaje mi się że są one spowodowane tym przekaźnikiem a już na pewno auto gaśnie przez niego (spotkałem się z identycznymi sytuacjami w 2 Audi ,mojej byłej B5 1.8T i w A3 1.9 TDI znajomego). Generalnie serwis nie udzielił mi jednoznacznej odpowiedzi ,podawał mi przekaźniki o zupełnie innym numerze ,w sklepie z częściami VW i Audi też ciężko jednoznacznie stwierdzić który to ,jednak najczęściej przewija się opcja że jest to ten o numerze 219. Gdzieś wyczytałem że przekaźnik o numerze 202 (niebieski) jest od świec żarowych. Pomożecie?
  3. Szakal

    Spociki Łódzkie

    Byłem dziś kupić opony do audi jednak na żadne nie potrafiłem się zdecydować...
  4. Przekaźnik zamówiony ,rzeczywiście w ASO kosztuje 64zł a nie jak mi mówili w sklepie - setki złotych:facepalm: Ma być na sobote więc przekonamy się czy będzie ok Tak się jeszcze tylko zastanawiam czy wcześniejsze problemy z odpaleniem auta i choinka ,jak również błędy 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent mogą być spowodowane przez ten właśnie przekaźnik czy i tak będzie mnie czekało szukanie usterki?
  5. Szakal

    Spociki Łódzkie

    +1 :decayed: Ja mam ale stoi w garażu i uj mi po tym :grin:
  6. Szakal

    Spociki Łódzkie

    U mnie na głównej trasie aleksandrów-łódź gdzie jest spory ruch a którą widzę przez okno jest tak samo jak nie gorzej
  7. Wytargałem dziada ,jak mniemam to ten? Pytanie ,czy da się go jakoś sprawdzić czy tylko podmianka mnie ratuje? Nowy już mi z głowy wybili w sklepie ,powiedzieli ze z kilka stówek będzie kosztować i musze znaleźć używkę. To dziadostwo czesto szwankuje ogólnie? Bo troche lipa jak auto nagle gaśnie i nie daje się odpalić...
  8. Szakal

    Spociki Łódzkie

    Żyją ,tylko pisownia Seby wskazuje na to że słabo z nimi
  9. Główny to ten obok ECU w puszce? Da się go jakoś sprawdzic czy tylko da się to wykluczyć podmianką?
  10. Problem nie rozwiązany niestety ,w dodatku wczoraj mi taki numer odwalił że stał na wolnych obrotach i nagle zgasł ,2 próby odpalenia i chodził może z 2 sekundy a potem już w ogóle nie odpalił. Po kilku godzinach stania odpalił ale miałem choinkę na zegarach. Przed odpaleniem auta dało się usunąć tylko błąd zwiazany z głównym przekaźnikiem ,reszta powracała ,po odpaleniu i przejażdżce skasowałem reszte. Zaglądałem do ECU i jest raczej sucho ,z reszta wczoraj nie padało u mnie żeby coś go zalało...
  11. Będę musiał. Jednak jak wspomniałem wcześniej uszczelka pod głowicą jest wymieniona... ---------- Post dopisany 21-03-2013 at 07:09 ---------- Poprzedni post napisany 20-03-2013 at 17:11 ---------- Udało się przytargać wieczorem auto do domu i co zaobserwowałem: - temperatura na wskaźniku wstaje i idzie do 90stopni ,w tym czasie ogrzewania brak - po kilku km stanałem na chwilę na poboczu ,maska w górę ,węże zimne - ruszyłem dalej i po chwili pojawiło się ogrzewanie ,klimatronic ustawiony na hi i dmucha gorącem już do końca wycieczki ,jednak po chwili pojawienia się ogrzewania wskazówka od temperatury na blacie powoli opada do ok. 75stopni - pod domem sprawdziłem węże ,górny chłodnicy gorący ,dolny i od chłodnicy oraz ten od zbiorniczka zimne - w układzie ciśnienie jest minimalne ,odkręciłem korek i tylko lekko sykło ,płynu do zbiorinczka nie wróciło jak wcześniej... -
  12. Zobaczymy jak sie zachowa wieczorem jak po niego pojadę bo został na miescie póki co ,ale co dziwne mam założony nowy ori czujnik i ostatnio po 8h staniu pod pracą ,przed odpaleniem podpiąłem vaga i pokazało mi temperaturę -7stopni... sprawdzałem węże dochodzące do nagrzewnicy i oba ciepłe były ,bulgotania powietrza tez nie słychać
  13. No właśnie nagrzewnica była drożna bo i to było sprawdzone. Niestety dziś wszystko wróciło ,najpierw rano stojąc na światłach zniknęło ogrzewanie po czym jak ruszyłem to wróciło ,z kolei popołudniu jadąc bardzo szybko temperatura rosła (co było dziwne w przypadku ,że sądziłem że jest termostat cały czas otwarty) ,stanęła dęba na 90stopniach ale nawet przez chwile nie poczułem ciepła z nawiewów. Stanąłem na boku ,maska w górę a tu przewody zimne ,co gorsza odkręcam zbiorniczek wyrównawczy i w tym momencie wywala mi do niego płyn...
  14. Szakal

    Spociki Łódzkie

    Na tył 280mm? To ile będzie z przodu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...