Skocz do zawartości

Dan_di

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Dan_di

  1. witam, mój jest też wyjątkowy ma przejechane tylko 200 tyś km w ... Polsce haha na budziku 420 000 km i pewnie jeszcze jest skręcony (jest z 98 r i nie mam złudzeń może być cofany i realny przebieg może sięgać po 600 tyś km a poza tym stan idealny wygląda super jak by miał 100kkm (ten Pan który cieszył się wyżej, że jego audi to serwisowane w tym samym i jednym aso niech się zastanowi - gość który malował jego książkę miał tylko jedną pieczątkę hihi)
  2. 405 000 km moze nie krecony AFN na 5w40 (na 10 tys. km dolewam 1.5 litra) jestem przed wymiana uszczelniaczy zaworowych
  3. Witam, super zobaczyć swoje stare logi na forum. Obecnie auto jest po małych modach. Został przeprowadzony re-map, egr-off, kat-out. W najbliższym czasie ponownie wrzucę logi na forum. Link YT 0...100km/h.
  4. takie drgania ustają właśnie po wymianie tulei tylnej belki. a co do wymiany tych tulei to do audi musimy zrobić odpowiedni ściągacz, (na YT jest taki pokazany) składa się z pręta podkładek, śrub i ramki zapierającej o belkę. Ps w aucie VW pasztet tuleje te są umieszczone nie wzdłuż belki jak w audi a pionowo i można je naprawić bez ściągacza.
  5. Po sprawdzeniu programem VAG: engine/ basic setting/ grupa 000, (bieg jałowy, temp. ok. 88*C), w drugiej kolumnie miałem wartości z przedziału 48...52 i nie robiłem poprawki. Robotę zrobiła więc regulacja na kole wałka rozrządu. Gdybym zmieniał tylko pasek rozrządu (z napinaczem i rolką) na pewno nie tykałbym koła wałka rozrządu a ewentualnie regulował pompą. Wniosek mój taki, że przekładając już tylko sam pasek możemy się spodziewać różnych odczytów w/w parametru w VAG'u.
  6. 5.8 puszczą przy mocnym dokręcaniu więc 8.8 lub 10.8 by mieć temat z głowy. U mnie rozpórki (dolna i górna) wytłumiają jazdę po nierównościach. Np jadąc przez przejazd kolejowy jest gładko i mniej to odczuwam (całą pracę przejmują sprężyny i amo). Jazda po koleinach też jest bardziej komfortowa. Pozwala nam więc na szybszą, stabilniejszą i bezpieczną jazdę. Ps przed założeniem rozpórek miałem już zakładać nowe sprężyny i amortyzatory bo miałem dość pływania auta na koleinach itp. (oczywiście badania u diagnosty mówiły, że są jeszcze w bardzo dobrym stanie) po spięciu rozpórkami właściwości jezdne poprawiły się na tyle, że zmiana została przełożona na później.
  7. u mnie miał drgawki jak miałem uszkodzony czujnik temperatury wody.
  8. Dan_di

    drgania silnika

    Sprawdź również czujnik temperatury wody.
  9. super odpowiedz. dziś wymieniłem termostat w swoim afn (dostęp jest bezpośredni ) lecz wskazania są beznadziejne 75*C na 49 kanale klimatronika. Wymiana oczywiście nic nie zmieniła. Po wymianie czujnika jest dobrze.
  10. Witam, dziś ja jestem po wymianie. Bez wyciągania belki,odkręcałem tylko śruby przechodzące przez tulejki klucz 18mm po obu stronach. Na bank będzie to wszytko zapieczone. Używałem ściągacza własnej konstrukcji M. Wszystko idzie trochę inaczej niż w bajce Ważne by ustawić poprawnie kierunek (kąt) osadzenia tej tulejki. Nie skręcać w powietrzu lecz tylko przyłapać. Bujać autkiem przed skręceniem. Bez porządnego ściągacza trzeba robić pranie ręczne młotkiem. Mój amatorski ściągacz również wspomagany był młotem. Nie ma jednak cudów i tuleje muszą zejść. Wtedy do osadzenia nowych można wykorzystać stare (rura o odpowiedniej średnicy będzie jednak niezbędna do wybicia tulejki . Gdy używamy prętów gwintowanych (twardość 5.5) warto kupić 2, 3 sztuki wraz z szerokimi śrubami (3-4 cm). Średnica pręta zewnętrzna 12 mm w tulei jest 12,3 mm. Poprawa 100%.
  11. Witam, logi robione 1 x 000 http://img845.imageshack.us/img845/8861/000gk.jpg 003 http://img233.imageshack.us/img233/1125/003dcn.jpg 003 st http://img840.imageshack.us/img840/6462/003sth.jpg 004 st http://img594.imageshack.us/img594/6333/004str.jpg 004dyn http://img163.imageshack.us/img163/9245/004dyn.jpg 008 http://img29.imageshack.us/img29/8757/008tga.jpg 11 http://img710.imageshack.us/img710/7003/19666146.jpg 13 http://img651.imageshack.us/img651/7847/131kz.jpg
  12. Witam, chciałbym się dowiedzieć czy przy pomocy programu polski VAG 4.9 mogę sprawdzić poprawność ustawienia kąta wyprzedzenia wtrysku? I jeśli można to w jaki sposób? Pozdrawiam Damian
  13. 1) witam, "wszystko" już sprawdziłem, auto chodzi. kupę części wrzuciłem nowych. zestaw naprawczy rozrządu, termostat, pompa wody, paski ... 2) płetwa, zero, i 15mm pompa i odpalił gdybym miał klin na kole wałka rozrządu moje ustawienie nie było by tak szybie i precyzyjne a znaków nie malowałem 3) zostaje mi VAG dla sprawdzenia kąta wyprzedzenia wtrysku tutaj proszę o pomoc poza tym dziękuję za informację
  14. Oto kilka rzeczy: 1) podczas obkręcania silnikiem nie miałem nałożonego paska rozrządu z podniecenia po prostu żenada. 2) o co chodzi z tymi klinami tzn mam koło zębate mocowane na stożku i na wałku rozrządu jest wpust czółenkowy ale na kole zębatym nie ma rowka??? na pompie jest tu i tu 3) połączenie kolektora wydechowego z króćcem turbawki bez podkładki -dziwne szukałem na etce brak w sklepach jedni zamówili te częśc a gość od turbo powiedział że nie ma tam podkładki _wszędzie są a tu brak? dziwne ps. nie bądźcie pochopni... Dziękuje za uwagę
  15. Ciekawe jest to, że zdjęta głowica też wygląda dobrze. Wiec jestem ciekawy czy ktoś miał taką sytuację lub podejrzewa co poszło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...