Skocz do zawartości

Dimens

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dimens

Osiągnięcia Dimens

0

Reputacja

  1. Dimens

    Wymiana Alternatora

    Witam, też jestem po wymianie. Moje uwagi: 1) są dwie śruby mocujące jedna ta po prawej stronie wychodzi "normalnie" tej po lewej nie wyciąga się "do końca" ale jak napisano wyżej jest odpowiednie wycięcie na części mocującej i po maksymalnym wysunięciu śruby wszystko można wyjąć. Sam też miałem problem z zapieczonymi mocowaniami (łapami, tulejkami) pomogło mi użycie dużego śrubokręta oraz pasa, linki którą przełożyłem pod alternator (za koło pasowe hihi drugi koniec liny przez bark i musiało się udać. W ten sposób mogłem zrobić naprawę alternatora ale nie wymieniłem samego paska klinowego ( tutaj jak napisano wyżej potrzebny będzie demontaż dodatkowych elementów). Pozdr
  2. Albo inaczej mówiąc nowe diesle są ... (delikatne) trochę śmieszą mnie niektóre opinie na temat jakości paliw typu: na stacji A paliwo to jest dobre a te na stacji B to już jest podrobione (w rzeczywistości jest to jedno i to samo paliwo). Czy ktoś kiedykolwiek widział (nagrał) jak dolewają wody do ON bo częściej można usłyszeć o księdzu tacie i ufo niż o faku z paliwem.
  3. Dodam informację: Odmierzacz paliw (instalacja klasy 0,5) może wydawać na + lub na - z maksymalną różnicą do 0,5% objętości w stosunku do wzorca. Co do dostawców paliw ciekłych w Polsce nie jest to aż taka wielka tajemnica.
  4. Włodzimierz N. -wojskowy. Patrząc na jego wojskową karierę myślę, że przyciągnie do służby wielu zapaleńców (z silnymi nerwami). 90% rozmowy z mundurowym może skupiać się na tematach związanych z emeryturą. Niektórzy nie kradną ON- nie wszyscy mają przecież do niej dostęp.
  5. Hmm pompki ale czy nie wyszłyby w 023_S na BIP'ach? Bo widać, że mieszczą się w normie czyli do 30-tu (choć w korekcjach 013_S jest sieka) btw. który w końcu pompowtrysk jest tu najbardziej dojechany?
  6. Witam, Proszę o spojrzenie na log'i silnik pracuje w pasztecie wujka z 1999r. Skrzynia biegów jest automatyczna ale nie daję rady gdy widzę ile to pali (7-9 l/100 km). Na dziś posiadam logi S oraz BS logi D wrzucę gdy tylko będę miał możliwość. Czy EGR jest zaślepiony? W 013_S są potężne różnice dawek. Na zimnym telepie budą ale ustaje po rozgrzaniu endzina. S: http://vaglog.rtnet.pl/dimens2_62726.html http://vaglog.rtnet.pl/dimens2_62727.html http://vaglog.rtnet.pl/dimens2_62728.html http://vaglog.rtnet.pl/dimens2_62729.html http://vaglog.rtnet.pl/dimens2_62730.html http://vaglog.rtnet.pl/dimens2_62731.html http://vaglog.rtnet.pl/dimens2_62732.html http://vaglog.rtnet.pl/dimens2_62733.html BS: http://vaglog.rtnet.pl/dimens2_62734.html http://vaglog.rtnet.pl/dimens2_62735.html http://vaglog.rtnet.pl/dimens2_62736.html Pozdr.
  7. Filtr jest świeży. Ostatnio dość często próbuję go odmulić . Teraz jestem pewny, że szykuję się robota przy przepływomierzu. Tu mam pytanie: 1)wyczyścić 2)czy szykować się na zakup nowego (bo czyszczenie to pomoc doraźna???) mam do wyboru sprzęt za 100PLN oraz 300PLN.
  8. Hmm a grupa S 003? adin dwa 1...2....3.... ogień od czasu do czasu robiony --------------------
  9. Witam, Czy wszystko tu aby jest w porządku w szczególności interesuje mnie turbo i przepływka (do której mam podejrzenia) Błąd 0575 ustąpił po małym przeglądzie (filtra, oil, wymianie wężyków). Audi chyba nie reaguję ostro na gaz, zbiera się raczej jak z procy D: Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62429.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62430.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62431.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62432.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62433.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62434.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62435.html BS: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62436.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62437.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62438.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62439.html S: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62440.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62441.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62442.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62443.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62444.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62445.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62446.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/dimens_62447.html Logi dynamiczne: BS: S:
  10. 1998r AFN 350 000 km, olej 10W40 (zmiany co 8000 km) i teraz będzie zmiana na 5W40. (Przebieg u kuzyna to 420 000 km rok 2000 i wie że był kręcony). wygląd gładzi cylindrów ...
  11. A4 B5 AFN 1.9 110PS Avant 1998.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...