Skocz do zawartości

RobiMaly

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RobiMaly

Osiągnięcia RobiMaly

0

Reputacja

  1. Polecam koledze ciechu20 sprawdzić na własnej skórze i zamontować sobie felgi 5x112 ale z większym otworem centrującym. Przy minimalnym przesunięciu i biciu osiowym będzie czuć bicie na kole kierownicy w zakresie prędkości 90-130. to tylko sugestia dla kolegi qubanat do sprawdzenia. Warto sprawdzić bicie tarcz(nierówną grubość) a przy wspomnianym biciu przy hamowaniu popatrzył bym na stan elementu gumowego wahacza dolnego tzw banana. Jego wybicie też powoduje drgania na kole kierownicy przy hamowaniu i przyśpieszaniu.
  2. Witam. Kolego piszesz że masz nowe felgi. Sprawdź czy otwór w feldze i piasta mają ten sam rozmiar. Różnica w rozmiarze i bicie osiowe dają taki efekt. Jeśli jest luz to pierścień centrujący załatwi sprawę. Pozdrawiam
  3. Odpowiednio zamontowane nie szpecą. Raczej nie o spalanie tu chodzi. Po naszych równych drogach częściej żarówki trzeba zmieniać a i klosze cierpią przy przegrzaniu. a na dziennych problem znika i pamiętać o włączeniu nie trzeba. dzięki za podpowiedź.
  4. Potrzebuje plusa po zapłonie jako sygnał załączenia świateł dziennych. W chwili obecnej podpiąłem się pod alternator ale czasem nie startuje z ładowaniem odrazu i zanim nie złapie 1800obr świeci ładowanie. potem jest ok. Ale może na tym cierpieć akumulator i silnik przy dużych mrozach. Poza tym po odpaleniu na mrozie nie startuje ogrzewanie szyby przedniej jak nie ładuje. Denerwujący mały problem.
  5. Witam kolegów z forum. Mam takie pytanie. Gdzie w komorze silnika Audi A4B6 1.9TDI 131 AWX znajdę stałego plusa po zapłonie. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam Robert.
  6. Wielkie dzięki. :> Temat wyczerpany przez kolegów więc instrukcja w tej kwestii zbędna. Pozdrawiam.
  7. Na drzwiach kierowcy we wnęce schowka mam dwa przełączniki. Do czego służą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...