Skocz do zawartości

haras

Pasjonat
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O haras

Osiągnięcia haras

0

Reputacja

  1. Witam, póki co radio seria, jakie głośniki na przód do 600zł, cały zestaw zwrotnice + woofery + tweetery. Potem w miarę czasu polecą głośniki w tylne drzwi + wzmak + sub do bagaja. Oczywiście drzwi będą wygłuszone. Zależy mi na dobrym dźwięku. Słucham głównie hip-hopu, rapu, techno. Proszę o pomoc
  2. Tak, to jest wina DV'ki, miałem to samo, po wstawieniu zaworku properfekta już jest w porządku
  3. Uszczelka pod głowicę, uszczelka dolotu i wydechu, pod dekiel wałków, warto zmienić uszczelniacze na zaworach, zplanować głowicę, można sprawdzić łańcuszek i napinacz czy nie wymagają wymiany. Ja u siebie zmieniałem uszczelkę to części kosztowały mnie 400zł, z planowaniem 650zł
  4. To w końcu brać tą dv'kę i MBC ProPerfekta? Czy dv oryginalny bosha a mbc jakiejś innej firmy?
  5. Czyli brać dv'ke i MBC ProPerfekta i się nie zastanawiać?
  6. Teraz przejrzałem trochę tematów i zacząłem zastanawiać się nad BOV'em properfekta typ II, i nie jestem pewien czy brać dv'ke czy bov'a ;/
  7. A ja mam pytanie jeszcze, zmieniam dv'ke i myślę nad kupnem takiego czegoś Zawór upustowy DV ProPerfekt bov turbo vw audi (2443201658) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Dobry wybór? Bo na forge to mnie nie stać ;/
  8. No ale ja mam k03 ale z większymi wirnikami i rozwierconą stroną zimną pod większy wirnik (hybryda karambola), nie znam się dlatego pytam was o porady i tak jak mówię, w najbliższym czasie nie będę mógł sobie pozwolić na wydanie 1500zł na program a jakiegoś gotowca to się raczej nie opłaca.
  9. Czyli jeśli wstawię sobie MBC, ustawię na 0.6 bara to będzie mi trzymało turbo ciśnienie 0.6 bara w pełnym zakresie obrotów bez spadków? Bo z tego co się dowiedziałem na ten temat to tak?
  10. Czyli po prostu wstawiam MBC pomiędzy n75 a WG reguluję go na ciśnienie które mi odpowiada i powinno to działać? Nie będzie ECU w tryb awaryjny wchodził?
  11. Ok, wierze wam na słowo, więcej w tym siedzicie niż ja na pewno Czyli z tego co mam rozumieć mam teoretycznie tyle mocy ile powinno być w serii przy takim ciśnieniu jakie mam teraz. Więc czekam na lepsze czasy i robię program Zna ktoś fabrykę mocy w Lublinie? Może ktoś coś o nich powiedzieć?
  12. No ok, to wszystko już mi wyjaśniliście, po prostu nie wiedziałem że jest tak że większa turbina większa objętość, wydawało mi się że jak dolot nie zmieniony to objętość (obszar gdzie powietrze się znajduje) się nie zmienia
  13. Czyli to że ciśnienie przy większych obrotach spada o 0.2 bara nic nie znaczy? Nie powinien być taki duży spadek, ECU powinien chyba utrzymywać stałe ciśnienie . Jeśli tyle samo powietrza wpada to by wynikało że na seryjnej turbinie mam 0.6 bara a na hybrydzie 0.5 bara, na fabrycznej spadało do 0.55 bara a na tej spada do niecałego 0.3 bara? Coś tu mi się nie kalkuluje...
  14. No ok, ale dlaczego po przekroczeniu 4krpm ciśnienie spada do 0.3 bara, z 0.5 bara jeśli podobno w serii od 0.6 spada do 0.55?
  15. No właśnie coś jest chyba nie tak, bo mam takie błędy: 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded 16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low P0332 - 35-10 - - - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent Czujnik spalania stukowego wiem że mam do wymiany, ale jeszcze przed nowym turbo nie mogłem się uporać z tym 00561
×
×
  • Dodaj nową pozycję...