Skocz do zawartości

Caporeira

Pasjonat
  • Postów

    546
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4

O Caporeira

Informacje

  • Imię
    Caporeira
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Spaliła się żarówka mijania. Rozumiem że powinno się wymienić od razu obie? Pytanie, jakie są dobre (dobrze oświetlają drogę)? Audi z 2012 roku (polift).
  2. DPF jest już po czyszczeniu, więc wartości przed już nie dam rady sprawdzić.
  3. Tego niestety nie wiem (VCDS pokazuje tę wartość?). Mam jeszcze przepływ i przeciw ciśnienie przed: 378 m3h 0 mbar Po: 201 m3h 50 mbar
  4. Przebieg to 244 tyś. Wartość popiołu przed czyszczeniem była 74,2 g. W tym wątku widać parametry przed i po: https://a4-klub.pl/topic/153458-procedura-wypalania-dpf-w-audi-a4-b8-20tdi-cr/?do=findComment&comment=5796953
  5. Czy warsztat który prał DPF o tym wiedział że nic z tego nie będzie (widział po parametrach z pralki)?
  6. Który parametr na to wskazuje? Czyli trzeba kupić nowy DPF. A jeśli nie będę wymieniał tylko dalej z tym jeździł, jest jakieś ryzyko (np dla silnika)?
  7. DPF został wyprany. I tak się się prezentują parametry: Byłem po praniu na długiej trasie (autoatrada )i DPF wypala się co 160 - 200 km. To chyba znacząco zbyt często. Co może być tego przyczyną?
  8. Lepiej od razu czyścić, czy to nie ma znaczenia i można czekać? Jak się będzie objawiać to zapchanie?
  9. @Muskel1tak, zdjęcie wykonane na wolnych obrotach. To zostało wykonane na 2,5 tyś obrotów:
  10. @Muskel1 Dziękuje za wyjaśnienie. Czyli tutaj chodzi o ten ostatni parametr, który nie jest w normie (popiół w oleju), ile to norma lub graniczne wartości? Inne parametry są w porządku? Czyszczenie to koszt około 300-400 zł. A nowy DPF to pewnie koszt 1,5-2k - z tego co mówi alledrogo - jeśli dobrze patrzę. Więc chyba spróbuje wpierw go wyczyścić.
  11. Dziękuję za informację. Dla własnej informacji, które parametry mówią że trzeba prać a np. statyczne wypalanie nie pomoże? PS. Na moje oko końcówki wydechu są ok.
  12. Czy po tych parametrach można coś wywnioskować, czy DPF należy oddać do czyszczenia czy przeprowadzić statyczne wypalanie?
  13. Witam, czy miał ktoś taki przypadek i mógłby powiedzieć co może być przyczyną? Sytuacja nasila się w okresie jesiennym (zimne luty?). 20241003_122856.mp4
  14. Jakie parametry oraz w jakich warunkach sprawdzić DPF, aby było można czegoś się dowiedzieć w jakiej kondycji jest DPF, oraz czy trzeba coś z nim robić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...