Caporeira
Pasjonat-
Postów
545 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O Caporeira
Informacje
-
Imię
Caporeira
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
DPF jest już po czyszczeniu, więc wartości przed już nie dam rady sprawdzić.
-
Tego niestety nie wiem (VCDS pokazuje tę wartość?). Mam jeszcze przepływ i przeciw ciśnienie przed: 378 m3h 0 mbar Po: 201 m3h 50 mbar
-
Przebieg to 244 tyś. Wartość popiołu przed czyszczeniem była 74,2 g. W tym wątku widać parametry przed i po: https://a4-klub.pl/topic/153458-procedura-wypalania-dpf-w-audi-a4-b8-20tdi-cr/?do=findComment&comment=5796953
-
Czy warsztat który prał DPF o tym wiedział że nic z tego nie będzie (widział po parametrach z pralki)?
-
Który parametr na to wskazuje? Czyli trzeba kupić nowy DPF. A jeśli nie będę wymieniał tylko dalej z tym jeździł, jest jakieś ryzyko (np dla silnika)?
-
DPF został wyprany. I tak się się prezentują parametry: Byłem po praniu na długiej trasie (autoatrada )i DPF wypala się co 160 - 200 km. To chyba znacząco zbyt często. Co może być tego przyczyną?
-
Lepiej od razu czyścić, czy to nie ma znaczenia i można czekać? Jak się będzie objawiać to zapchanie?
-
245 tyś.
-
-
@Muskel1 Dziękuje za wyjaśnienie. Czyli tutaj chodzi o ten ostatni parametr, który nie jest w normie (popiół w oleju), ile to norma lub graniczne wartości? Inne parametry są w porządku? Czyszczenie to koszt około 300-400 zł. A nowy DPF to pewnie koszt 1,5-2k - z tego co mówi alledrogo - jeśli dobrze patrzę. Więc chyba spróbuje wpierw go wyczyścić.
-
Dziękuję za informację. Dla własnej informacji, które parametry mówią że trzeba prać a np. statyczne wypalanie nie pomoże? PS. Na moje oko końcówki wydechu są ok.
-
Czy po tych parametrach można coś wywnioskować, czy DPF należy oddać do czyszczenia czy przeprowadzić statyczne wypalanie?
-
Witam, czy miał ktoś taki przypadek i mógłby powiedzieć co może być przyczyną? Sytuacja nasila się w okresie jesiennym (zimne luty?). 20241003_122856.mp4
-
Jakie parametry oraz w jakich warunkach sprawdzić DPF, aby było można czegoś się dowiedzieć w jakiej kondycji jest DPF, oraz czy trzeba coś z nim robić?
-
Gdzie najlepiej szukać takiego zawiasu np, aby był od Anglika?