Skocz do zawartości

Tommekk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tommekk

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Tommekk

0

Reputacja

  1. Tommekk

    Android auto

    Witam, Czy znacie kogoś godnego polecenia w Warszawie lub okolicach, kto zainstalowalby Android auto. U mnie jest tylko jedno wejście USB (charge only), więc jest do wymiany. Dzięki za pomoc
  2. Dzwonilem w czwartek, powiedzieli mi, ze ruszyla akcja serwisowa w AUDI (w srode, wczesniej byla tylko w VW), ale moj VIN nie podlega. Poza tym nie byl serwisowany w ASO.
  3. Witam, mam taki problem: jakis czas temu padl mi jeden z wtryskow. Zostal zregenerowany i poki co auto jezdzi. (polecono czekac az sie rozwali nastepny i tez regenerowac, bo nie ma co robic 'na zapas'). Troche srednio mi sie to podobalo, poniewaz czesto jezdze w dlugie trasy i nie usmiecha mi sie stanac 500-1000 km od domu w polu Pojechalem wiec do innego serwisu - opcja: wymieniamy wszystkie albo po kolei jak beda padaly, ale zadnej regeneracji, bo to 'nie pomoze'. Czy rzeczywiscie jedyna opcja jest wymiana? (koszt ok. 2000 PLN/szt ) Czy jednak moze regenerować? Jesli tak to gdzie? Ktos moze polecic? Dodam ze sprawdzilem w ASO i nie ma na moj egzemplarz akcji serwisowej, wiec chyba padaja "ze starosci" (ca 190000 km). Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi, bo póki co boję się jeździć własnym autem dalej niz 50 km od domu
  4. Witam, Moja A4 ma nastepujaca przypadlosc podczas dłuższej trasy po mocniejszym "depnięciu" (lub przyspieszaniu na wysokim biegu), silnik wpada w tryb awaryjny. pozostaje zjechanie na pobocze odczekanie chwile, odpalenie i mozemy jechac. Poniewaz zdarzylo sie kilkakrotnie, pojechalem do specjalistow. diagnoza nr 1 filtr paliwa - wymieniony - objawy te same diagnoza nr 2 - sprężarka - blad regulacji cisnienia doladowania Poniewaz nie jestem znawca tematu dalem sie namowic na regeneracje (poza tym mialem w planach dluzsza podroz, wiec troche nie mialem wyboru). Po regeneracji autko smigalo az milo... do czasu. Teraz ponownie pojawia sie ten sam problem. 000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 006 - Short to Plus - Intermittent przejrzalem forum ale nie znalazlem odpowiedzi - pojawialy sie watki z DPFem, ale u mnie chyba (jeszcze) ok - ponizej logi 10:13:00 Group 068 10:13:00 Group 075 6.6 % Lambda 106.5°C Temperature 60.95 110.7°C Temperature -19.8 % Lambda 6.6 % Lambda 32.6°C Temperature na sprezarke mam gwarancje ale obawiam sie ze jak do nich wroce to wymienia pol silnika i dalej bedzie zle Prosba o pomoc lub info nt. jakiegos sensownego serwisu w Warszawie, ktory sobie z tym poradzi pozdrawiam
  5. Witam wszystkich Forumowiczów. Mam Audi od niedawna i nie ukrywam że będę potrzebował Waszej pomocy, bo mi się kontrolki na żółto świecą No ale to w innym dziale. Pozdrawiam Tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...