Skocz do zawartości

audigdansk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O audigdansk

Osiągnięcia audigdansk

0

Reputacja

  1. dzięki za podpowiedź. pozdrawiam,
  2. to nie końcówka sie ułamała tylko sparciał i przerwał sie w połowie.
  3. A wiesz może jak on się fachowo nazywa , żeby było można kupić ? pozdrawiam,
  4. Dzieki nex za podpowiedzi.[br]Dopisany: 05 Październik 2008, 10:47_________________________________________________Panowie wielkie dzieki mieliscie racje to byl pekniety wirnik w pompie wody.Przy okazji wymienilem rozrzad.Pozdrawiam.
  5. A nie jest to przypadkiem uszczelka pod glowica?
  6. Tylko mnie zastanawia jedno gdzie ten plyn splywa ? Bo nie widzialem,zeby pod autem bylo mokro?Pozdrawiam.
  7. Witam, Mam mam duzy problem a mianowicie chodzi o to,ze 2 dni temu jadac do pracy skoczyla mi temperatura silnika do 110 stopni.Pomyslalem,ze to moze byc wina termostatu za 40 zl i zamowilem oryginal w ASO.Czekajac na oryginal wywalilem calkiem zamiennik i jeden dzien jezdzilem bez termostatu.Gdy jezdzilem bez termostatu to temperatura byla ok tak wiec bylem pewny,ze to wina zamiennika.Na drugi dzien zalozylem oryginal i zaczely sie cyrki z plynem oraz temperatura.Caly czas bylo wysokie cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym i wysoka temp. okolo 105 stopni.Na poczatku myslalem,ze to wina braku odpowietrzenia ale po odpowietrzeniu bylo dalej to samo.Najwiekszy problem to jest taki,ze rano zajrzalem do silnika i nie bylo plynu w zbiorniku wyrownawczym( auto cala noc stalo pod domem).Uzupelnilem brak plynu,wrocilem za godzine i ta sama sytuacjia czyli ubutek plynu ze zbiornika.Dodam,ze nie mam mokro w kabinie ( nagrzewnica) tak samo olej jest bez wody i tez w wodzie nie mam oleju.Przepraszam,ze tak sie rozpisalem.
  8. Witam !!! Nazywam się Sebastian i jestem z Gdańska Oliwy . Posiadam A4 z 1996 roku 1.8 bez TURBO .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...