Skocz do zawartości

unkas69

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O unkas69

Informacje

  • Imię
    Lukas
  • Miasto
    PL / DE

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON
  1. Servus, Podepnę się pod temat jako, że sam ostatnio zdecydowałem się na zakup zmieniarki mp3. Co prawda początkowo nie miałem takiej potrzeby ale jednak z czasem okazuje się, że na długich trasach moja ORI zmieniarka to za mało, a jej zawartość szybko się nudzi . Początkowo szukałem czegoś co pozwoliłoby mi używać ORI zmieniarki równolegle z mp3-ką jako, że radio, które posiadam to Concert I (kaseciak), a różnicę w jakości oryginalnych nagrań CD słychać wyraźnie ale znalazłem coś takiego... Ncxus V3 Pro z wbudowanym BT. To co mnie ostatecznie przekonało to właśnie wbudowany BT, funkcja Voice Over oraz odbieranie / kończenie rozmów za pomocą przycisku Scan bezpośrednio na radiu . Co prawda cenowo trochę po kieszeni bo całość kosztowała mnie dokładnie 105 € ale jednak decyzja przeszła . Choć i tak wyszło mnie troche taniej niż bezpośrednio z ich strony ponieważ prowadzą również swój sklep na ebay'u (link) więc wychaczyłem troche taniej na aukcji (link od 1€)... dokładnie 89€ + przejściówka 20-pin 9,98€ + przesyłka 5,98€ (teren DE). Co do samego działania jeszcze się nie wypowiem ponieważ dopiero, co dzisiaj przesyłka dojechała więc po montażu i krótkim teście wypowiem się troche bardziej szczegółowo. Natomiast, co do samego wykonania to mogę powiedzieć, że wygląda solidnie... obudowa alu . Tak więc pewnie w niedalekiej przyszłości wymienię obecne radio na Concert II aby zachować dostępnośc CD, a ORI zmieniarkę sprzedam. W zestawie otrzymałem: Ncxus V3 Pro mikrofon kabel 8-pin instrukcja montażu / obsługi kabel 20-pin (dodatkowy zakup) Poniżej króti filmik instruktażowy... Mam jeszcze małe pytanie do znawców. Znalazłem takie oto foto gdzie koleś umieścił mikrofon z tego właśnie zestawu w górnym panelu podświetlenia w podsufitce, co prawda nie A4 B5 tylko A3 8P ale czy jest to miejsce oryginalnie przewidziane na mikrofon i czy w B5 polift również dostępne? Pozdro Lucas
  2. Parrot ma coś co mi ostatnio wpadło w oko, a mianowicie Parrot Asteroid (link) na systemie Android. Osobiście zaciekawił mnie ten produkt właśnie z powodu systemu Android i możliwości instalacji, np. Navigona, z którego sam korzystam na smartfonie. Radio w wersji 1 DIN z kolorowym ekranem 3,2'' czyli nie rzucającej się za bardzo w oczy i demontowanym panelem. Radyjko posiada naprawdę dużo możliwości. Sam ekran niestety nie posiada opcji dotykowej i pewnie dla większości osób za mały ale dla mnie osobiście minusem to nie jest, a jeżeli chodzi o dotyk to jest wersja Smart (link) ale już w 2 DIN. W zestawie duży zestaw kabli podłączeniowych i do obsługi różnych urządzeń, moduł GPS, mikrofon stereo, bluetooth, obsługa kart SD itd. ...najlepiej samemu zagłębić się w opis. Dostępny również na Allegro z tego, co się orientowałem (link), a na YouTube można obejrzeć sobie parę testów (link). Co do tej mocy to w opisie jest 4x55W. Sam osobiście bym się skusił bo brakuje mi jednak tej opcji MP3 ale chciałbym mieć również możliwość podłączenia mojej ORI zmieniarki CD bo jednak żadna mp3-jka nie da tej jakości jaką ma oryginalna płyta CD.
  3. Oki... Gwerty dzięki za info. W takim razie będę bacznie przeszukiwał portale w poszukiwaniu takiej wersji S4. Dopytam się jeszcze w ASO czy w ogóle występowała moja wersja kolorystyczna. Ogólnie z tego co się dowiedziałem kiedyś przy zakupie Cupholder'a przykładowo w przypadku plastików ta kolorystyka jest już niedostępna w ASO i musiałem kupić czarny. Oczywiście nie myślę o zakupie nowych foteli w ASO .
  4. Ogólnie całe wnętrze mam w odcieniach szarości, a dokładnie kolor muszelkowy N1B/EC (link z fotkami w stopce) wiec nie za bardzo pasuje tutaj coś innego... szczególnie, że wymiana plastików nie wchodzi w grę . Chciałbym co najwyżej przednie fotele S4 ponieważ tylną kanapę planuje zostawić, a w przypadku Recaro byłbym zmuszony na podmianę całości włącznie z bokami albo podmiana tapicerki.
  5. Ok, wielkie dzięki za info... przemyślę całą sprawę jeszcze. Z tego co się rozglądam od czasu do czasu po necie ciężko z moim kolorem skóry w fotelach z S4, a co dopiero Recaro (pewnie nie występuje) więc pewnie byłbym zmuszony skorzystać z tapicera szczególnie ze względu na bardzo dobry stan obecnych.
  6. Servus wszystkim, Mam małe pytanie odnośnie wymiany foteli na wersje S4. Obecnie posiadam standardową wersję w skórze w tym samym kolorze jak u Ciebie ale jako, że robię spore trasy jednorazowo to muszę stwierdzić, że są to najbardziej niewygodne fotele z wszystkich aut jakie posiadałem ...plecy dostają w d...e także niestety ale Audi nie myślało za bardzo o ergonomii przy podstawowej wersji. Dlatego też zastanawiam się sam osobiście nad podmianą moich (bądź też wymianą auta ) ale chciałbym się zorientować czy jest z tym więcej zachodu? Mam na myśli montaż, tzn. czy są potrzebne większe zabiegi jeżeli chodzi o prowadnice, w które wchodzą fotele bo z tego co się orientuje przykładowo w przypadku foteli z wersji RS4 niestety tak prosto już nie jest. Czy tutaj jest podobnie czy może ta wersja jest "Plug&Play". Dodam jeszcze może że z obecnej elektryki mam standardowo podgrzewanie i pompowaną część lędźwiową... myślę, że to też istotna informacja ze względu na podłączenia.
  7. Witam, U mnie też zaczął sie problem z przerywaczem. Objawiało się to sporadycznym, a z czasem już stałym szybszym miganiem prawej strony, gdzie konkretnie nie działał prawy migacz z przodu. Oczywiście z początku objawy wskazywały na przepaloną żarówkę ale sprawa szybko się wyjaśniła po włączeniu awaryjnych ponieważ wtedy działały już wszystkie migacze. Zaczałem sie również zastanawiać czy nie ma to jakiegoś związku z Komfortblinker'em, w który to doposażyłem swoja a4 ale po wyjęciu przekaźnika nic nie pomogło więc nie było to przyczyną. Po poszukiwaniach trafiłem na tego posta, który mi pomógł ale tylko w części ponieważ po demontażu okazało się, że wersja przerywacza w moim aucie to 8D0941509H czyli wersja zabudowana. Przelutowanie jak to kolega e2rdd23 opisal (link) nie wchodziło u mnie w grę ze względu na brak zamiennika tak więc postanowiłem "wykąpać" całą płytkę, gniazdo i wtyczkę w Kontaktspray'u. Po ponownym zamontowaniu jak narazie (odpukać) nie ma problemów ...choć zdaje sobie sprawe, że pewnie jest to rozwiązanie tymczasowe . P.S.: Mały tips odnośnie demontażu ramki... Jak wiadomo są 3 rzędy metalowych klipsów i należy zwrócić uwagę przy odpinaniu ostaniego górnego rzędu ponieważ nie ma dobrej opcji chwycenia go w sposób pozwalający na pociągnięcie trzymując go równolegle do pozycji montażu, co powoduje lekkie skręcenie plastikowych pinów w stosunku do tych klipsów montażowych. Te blaszki (klipsy) właśnie trzymają się całej ramki za pomocą malutkich przytopionych plastikowych pinów będących integralną częścią całej ramki. Całość jest bardzo delikatna, a nakladając min. dzwignię można łatwo wyłamać te piny, co kończy sie klejeniem. Ja osobiście wyłamałem właśnie jedna górną blaszkę, a naprawilem ja przytapiając wstępnie stare piny lutownicą i dodatkowo doklejając pistoletem do kleju. Pozdrowienia dla wszystkich
  8. Tak... dokładnie te od DIDO Tuning (link)
  9. Wiosenna pogoda za oknem + weekend = czas na małe mody... Aluringi na zegary (foto - patrz góra/str. nr 1)
  10. Takie moje małe przyzwyczajenie... od początku szukałem w automacie . Jak pojeżdżę manualem to tęsknię do automatu, jak pojeżdżę znowu automatem to fajnie mi się operuje manualem. Co do podgrzewanej kiery to też dobra opcja . Ja przy naszym arktycznym klimacie bardzo doceniam dogrzewanie mojego tyłka i jajek... ale z jajkami nie przesadzam bo jak wiadomo niezdrowo dla "przyszłego pokolenia" Lusterka, hmmm... no własnie zapomniałem dopisać do "Planowanych" Hehe, jak przyjdzie czas na zmianę
  11. Witam, Minęło trochę czasu od mojego pierwszego wejścia na forum i przywitania sie... ale już nadrabiam ? Moją A4-ke zakupiłem w 2011 w DE przez Audi Zentrum Stuttgart. Autko jest po pierwszym właścicielu, który to zakupił je w październiku 2000 roku dokładnie w tym samym Autohaus'ie, jeździł nim 10,5 roku, a następnie w maju 2011 oddał je w rozliczeniu biorąc sobie nową A4-ke... ehhh. Był nim już w zasadzie dziadzio bo urodzony w 1939r miał przy zakupie 61 lat więc pewnie nie szarżował nim zbyt ostro... mam nadzieję . Książka serwisowa jest wypełniona wpisami również tego samego ASO (Audi Zentrum Stuttgart) przez cały okres użytkowania... co roku od zakupu do oddania w rozliczeniu, gdzie ostatni wpis przy 95,5tys. km na koniec października 2010. Przebieg przy zakupie to niecałe 100tys. km. Autko przy zakupie było już oczywiście wyrejestrowane ale miało zrobiony świeży przegląd również przez ASO (kończył się krótko po oddaniu przez poprzedniego właściciela) dzięki czemu nie musiałem robić nowego pełnego po pierwsze w DE na przejazd, a po drugie w PL tylko ten nasz śmieszny wpis do bazy potwierdzajacy zgodność numerów (~50PLN). ________________________________________________ Podstawowe dane: Rocznik: 09/2000 Nadwozie: Limuzyna Kolor: Zielony metalik (LY6R - Lorbeergrün Metallic) Silnik: [AJM] 1.9 TDI 115PS Skrzynia: [EZP] TipTronic Seria (Ori): Felgi pięcioramienne => 7Jx16'' ET45 - 5 szt. ABS/ASR z elektryczną blokadą EDL 4x AirBag => kierowca + pasażer + boczne Fotele => skóra w kolorze muszelkowym (N1B/EC) ...czyli szarym , standard (Q1A), podgrzewane, regulacja ręczna + elektryczna regulacja części lędźwiowej Tylna kanapa niedzielona, oparcie dzielone Kierownica skórzana Wewnętrzne dekory => orzech włoski (5MG) Klimatronic Tacho => pełny FIS Dźwięk => Radio Concert I + Zmieniarka CD + komplet głośników Parktronic (tył) Centralny zamek z możliwością oddzielnego otwieranie bagażnika Elektryczne szyby => przód, tył + moduł komfortu Szyberdach => szklany, elektryczny + moduł komfortu Lusterka zewnętrzne => ustawiane elektrycznie, niepodgrzewane... wtf Planowane: Tempomat (link) ...done Komfortblinker (link) ...done Cupholder (link) ...done (niedostępny w kolorze mojego kokpitu , no ale był jeszcze schowek na kasety więc trzeba było zmienić ) Matowe aluringi w stylu RS (link) ...done Zmieniarka MP3 z modułem BT (link) ...done Oświetlenie wew. w LED/SMD ...done Podgrzewane lusterka ...awaiting Aktualne Ori Felgi 16'' w graficie ...rejected Ori Felgi 17'' ...rejected Program ...rejected _________________________________________________ Wstępnie kilka fotek (bardziej aktualne z czasem): Czas na Aluringi
  12. Witam wszystkich, Co do autka... od niedawna A4 B5 (2000, sedan) 1.9 TDI 115PS + TipTronic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...