Jump to content

Dr.Vee

Pasjonat
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Dr.Vee

Informacje

  • First name
    Krzysiek
  • Location
    Wrocław

Car

  • Car model
    Inna
  • Car body
    Inne
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.2 TFSI
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON
  1. I jeszcze jeden VIN do sprawdzenia jeśli można: WAUZZZ4G8JN050249. Z góry dzięki!
  2. Dobry wieczór, Prosiłbym jeszcze o sprawdzenie WAUZZZ4G3GN149828. Z góry dzięki, Krzysiek.
  3. Co by tu jeszcze dodać do 23 stron pozytywnych opinii... Może: rewelacyjne ceny super kontakt i fachowa porada wysyłka kurierem, następnego dnia części już były !!! Posumowując - obopólne zaufanie jak zwykle procentuje. Życzę wszystkim udanych zakupów a Marcinowi dużych obrotów Pozdrawiam, Krzysiek
  4. Schemat poniżej: Po włączeniu kompresora sterownik zamyka elektrozawór podając na niego napięcie ~10V. To samo napięcie zostało wykorzystane do zasilenia układu czasowego. Zapala się dioda D1 sygnalizująca pracę urządzenia. Po upływie zadanego trymerem czasu wyjście zmienia stan na wysoki, gaśnie dioda D1 i włączony zostaje tranzystor Q1, który symuluje zwarcie obu styków czujnika ciśnienia. Po otrzymaniu tego sygnału sterownik wyłącza kompresor i otwiera elektrozawór, odcinając tym samym napięcie zasilania układu czasowego. Podczas montażu układu w module pompki trzeba uważać, żeby nic si
  5. Miałem podobny problem i wykonałem układ czasowy do wcześniejszego odcinania zasilania do kompresorka. Spróbuj rozebrać pompkę i wymontować płytkę z elektrozaworem i czujnikiem ciśnienia. Być może przedmuchanie kanalików w obudowie modułu pomoże. Jak chcesz to narysuję Ci schemat układu. Trzeba dobrze zaizolować płytkę, bo w obudowie pompki jest mało miejsca - wiem, bo po zmontowaniu przypadkiem zrobiłem zwarcie - teraz szukam nowej elektroniki do swojej pompki...
  6. Historia jest trochę dłuższa... Faktycznie rozleciał się wirniczek w silniczku. Wymieniłem cały silnik, ale pomimo poprawnego działania (zamykanie/otwieranie wszystkich drzwi) silniczek pracował bardzo długo. Wywnioskowałem, że w ten sposób i ten silniczek padnie stosunkowo szybko! Dorobiłem mały układ, który automatycznie odcinał zasilanie silniczka po upływie zadanego czasu (ok 1,5s). Niestety po wepchnięciu wszystkiego w obudowę pompki przypadkiem doszło do zwarcia ... i teraz potrzebuję wymienić całą pompkę Pozdrawiam, Krzysiek.
  7. Czy mogę zastąpić pompkę 8D0 862 257 C -> 8L0 862 257? Czy jest gdzieś dostępna lista różnic pomiędzy częściami 8D0, 8L0 i różne kombinacje literek na końcu? Pozdrawiam, Krzysiek.
  8. Potrzebuję kupić elektronikę/całą pompkę 8D0 862 257 C - lub kompatybilną. Ma ktoś listę różnic pomiędzy wariantami tej części? Wiem, że niektóre mają w środku alarm/zdalne sterowanie itp. Widziałem już http://www.24max.de/audi-documents/funk_zv/funk_zv_pumpen.htm - ale lista jest niekompletna. Na allegro akurat model C jest najdroższy - jakiego zamiennika mógłbym użyć, żeby mieć wszystkie funkcje mojego modułu? Pozdrawiam, Krzysiek.[br]Dopisany: 09 Maj 2010, 19:42_________________________________________________Czy ktoś może wie, czy te dwie pompki są kompatybilne? 8D0 862 257 C 8L
  9. Witam, Autko ma mało mocy, strasznie długo się rozpędza a z 4 osobami na pokładzie ledwie zipie (Vmax 130-140). Z tego, co zrozumiałem z logów, to turbina cały czas jest wysterowana na 93% i do 4200 obr nie daje żądanego ciśnienia... Poniżej logi. Statyczne 00, 01, 03: 04, 07, 13: 14, 18, 23: Statyczne Basic Settings 00: 03, 04: 11: Dynamiczne 00, 01: 03, 04: 08, 10, 11: Pozdrawiam, Krzysiek.
  10. Musisz wymienić przekaźnik. Zapewne ten po lewej jest od kierunkowskazów. Sprawdź, czy prawy "cyka" przy włączeniu awaryjnych (dotknij palcem obudowy, powinno dać się wyczuć przełączanie). Odpowiednikiem Omrona G8N chyba jest np. Hongfa HFKA/012-1ZS albo HFKA/012-1ZST. Pozdrawiam, Krzysiek.
  11. @Kowi87 - bez zdjęcia ciężko coś powiedzieć... Jeśli przekaźniki są w plastikowych obudowach to właściwie są nierozbieralne. Możesz wylutować je i wymienić, ale pewnie taniej wyjdzie wymiana całego modułu.
  12. Rzeczywiście jest montowany na wcisk. Niestety żadnego pilnika nie da się tam wcisnąć - szczelina jest zasłonięta brzegiem przerywacza. Tak czy inaczej udało mi się już go wyjąć i "zregenerować". Fotostory można znaleźć tutaj. Pozdrawiam, Dr.Vee
×
×
  • Create New...