Jump to content

serg77

Pasjonat
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About serg77

  1. Akurat jestem na etapie wymiany, temat stary, ale może komuś się przyda, znalazłem w Haynes'ie dokręcanie piasty do zwrotnicy: 80Nm+90stopni
  2. ale cała reszta została? (mam na myśli antenę)? może spróbuj najpierw to: Memory erase procedure: When Lost remote control or incorrect number of remote controls supplied with vehicle. ● Switch ignition ON. ● Manually lock driver's door using key. ● Press UNLOCK button 5 times, at 1 second intervals. ● Indicator lights flashes or alarm horn sounds once every time UNLOCK button is pressed, to indicate signal received. ● Wait 6 seconds. ● Press UNLOCK button once (to confirm erase procedure). ● Remote controls should no longer operate system. ● Switch ignition OFF. ● Obtain and reprogram all remote controls.
  3. spróbuj to: ● Switch ignition ON. ● Manually lock driver's door by using a key. ● Using first remote control, press UNLOCK button once (programs memory position 1). ● Indicator lights flashes or alarm horn sounds once to indicate signal received. ● Wait 6 seconds. ● Press UNLOCK button once to confirm programming. ●Vehicle unlocks. Programming mode deactivated. ●Switch ignition OFF. To program remaining remote controls into memory positions 2, 3 and 4. Carry out the complete procedure below for each key: ● Switch ignition ON. ● Manually lock driver's door using key. ● Press UNLOCK button at one second intervals, as follows: ● Twice for memory position 2 (second key). ● Three times for memory position 3 (third key). ● Four times for memory position 4 (fourth key). ● Indicator lights flashes or alarm horn sounds once every time UNLOCK button is pressed, to indicate signal received. ● Wait 6 seconds. ● Press UNLOCK button once to confirm programming. ● Vehicle unlocks. Programming mode deactivated. ● Switch ignition OFF.
  4. Witam. Mam pytanie, skopał mi się przełącznik otwierania szyberdachu o numerze 8E0959613, ale udało mi się załatwić o numerze 8E0959613A (z nowszego auta). Na pierwszy rzut oka taki sam, ale jednak tył wygląda inaczej, ale to mało ważne. Najważniejszą różnicą jest to, że mój oryginalny przełącznik przy otwieraniu dachu okręcał się o max 180 stopni, a ten który udało mi się załatwić o niecałe 180 stopni (do znaczków z pustymi polami), a następnie idzie go przekręcić do 180 stopni, ale powraca z powrotem sprężyście do tego maksymalnego położenia (niecałe 180 stopni). Nie wiem czy tak ma po prostu być, czy coś z którymś przełącznikiem jest nie tak. Nie podłączałem jeszcze tego przełącznika który mi się udało załatwić z obawy, że coś uszkodzę. Czy te przełączniki są zamienne?, czemu ten przełącznik z literką A w numerze zachowuje się inaczej niż ten mój oryginalny? ma ktoś jakieś doświadczenia z tymi przełącznikami? Tu znalazłem coś na ten temat, ale nie potrafię rozkminić o co dokładnie chodzi, ale raczej gościu nie opisuje tego problemu o który mi chodzi: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/421945-Fixing-the-sunroof-switch%E2%80%A6-once-and-for-all-Pics-tips
  5. podczas hałasowania kapnij wody na pasek , jeśli to on, to hałas uspokoi się na chwilę, jeśli coś innego to będzie nadal hałasować i trza kombinować u mnie źródłem hałasu okazał się pasek rozrządu za mocno napięty, spróbuj zdjąć osłonę i kapnąć wody na niego
  6. Hmmm, może coś z czujnikiem temperatury,daje prawidłowe temp. na zegary i sterownik?
  7. Niedawno miałem podobnie w moim awx, dźwięk był taki jakby co najmniej jakaś rolka się rozleciała. Zdjąłem więc osłonę rozrządu i na odpalonym silniku popryskałem wodą na pasek rozrządu i zrobiła się na chwilę cisza, a za chwilę znowu dziwny dźwięk i tak parę razy... Okazało się że za mocno był napięty pasek - widać było na napinaczu-i to pasek takie dźwięki wydawał. Zrób taki test z paskiem napędu osprzętu - polej wodą i posłuchaj, jak nie pomoże to zrób taki test też z paskiem rozrządu, u mnie mimo że dźwięk pochodził od paska rozrządu to zmieniał się jak włączałem klime.. Oczywiście polej podczas pracy silnika i na stronę zębatą pasków
  8. Witam Problem dokładnego sprawdzenia czujnika temperatury opisałem kiedyś na elektrodzie, więc wrzucę również tu moje doświadczenia. Chodziło o wysokie spalanie. cytuję moją wypowiedź: "...miałem już kiedyś podobny problem w audi (AWX-ten sam silnik) i okazało się że nowy czujnik tez był walnięty (w jednym czujniku są dwa - jeden daje na kompa ("silnik"), drugi na zegary). Widzę ze masz vag-a, wiec zrób taki test - na zimnym silniku podepnij kompa, sprawdź jaką pokazuje temperaturę w silniku (Engine, w kilku blokach ją pokazuje), nie odpalaj, wejdź w instruments i poszukaj (nie pamiętam) w którymś bloku pokazuje temperaturę na zegary - powinny być zbieżne (w engine i instruments). Odpal auto i sprawdzaj co jakiś czas jaka pokazuje w engine, jaka w instruments - powinny być mniej więcej zbieżne, chociaż wiadomo, przejście z engine do instruments trochę trwa wiec może się zmienić w miedzy czasie, ale na pewno nieznacząco - w granicach błędu. Nagrzej go jak najmocniej, aż temperatury przestaną się zmieniać - jeśli będą równe ale poniżej 90C to myślę ze termostat, jeśli różne ale któraś osiągnie 90C to czujnik. No chyba ze obydwa czujniki padły, ale wtedy myślę ze będą rozbieżne pomiary nawet jeśli żaden nie pokaże 90C. U mnie na zegary pokazywał 90C, a na kompa ("silnik") dawał max 76C - efekt - spalanie o prawie litr więcej. Jeśli chcesz jeszcze dokładniej zbadać czujnik to zdemontuj go, zrób przedłużki kabli od czujnika do kostki, zanurz główkę czujnika w wodzie i termometr najlepiej spirytusowy obok niego. Podepnij vag-a i zrób dwa pomiary - najpierw odpal obserwację w instruments, podgrzewaj wodę i obserwuj co pokazuje termometr i vag, a pózniej taki sam pomiar tylko w engine, ja tak zrobiłem i dowiedziałem się wszystkiego o swoim czujniku:)" Miłej zabawy A przedłużka przydaje mi się do dziś
  9. Temat był o podgrzewaczach płynu, a nie powietrza. Patrząc w Etke (lub można wygooglać) nr części 038121144A (plastikowy króciec) można zastąpić bez problemu 038121145 (metalowy króciec przystosowany do montażu świec w a4 99-01) i ja właśnie tak zrobiłem. A idąc dalej tą drogą, myślę, że warto lepiej zamontować (jeśli ktoś nie ma) wymiennik ciepła wykorzystujący ciepło spalin od rurki cofającej do EGR. Udało mi się załatwić ze szrotu taki wymiennik od paska, ale niestety mam zaślepiony EGR i bez sensu montować skoro rura zimna , ale myślę,że tu byśmy sporo ciepła odzyskali?
  10. w audi a4 były takie podgrzewacze montowane oryginalnie (trzy świece żarowe w króćcu do nagrzewnicy)- w pierwszej kolejności sprawdziłbym czy nie masz tego, a jeśli masz to czy świece są dobre. W moim AWX akurat nie było, ale kupiłem używany króciec z otworami na świece, trzy świece i dorobiłem całą elektrykę. Mankamentem mojej konstrukcji jest to, że muszę tym sterować ręcznie (mały włącznik w kabinie), oryginalny układ sam dobiera kiedy je włączyć - gdzieś czytałem, że zależne jest od ładowania akku, temp. na zewnątrz, temp. silnika itp. Efekty: - lekko (bardzo lekko) szybsze podgrzewanie płynu, ale tylko na wolnych obrotach, na podwyższonych nie nadąża grzać; - spalanie musi się zwiększyć bo obciążasz bardziej alternator/akumulator - ogólnie niezauważalny ani spadek ani wzrost; Wnioski: Szkoda kasy i roboty, jeśli nie masz oryginalnie montowanego to odpuść sobie, ja już bym drugi raz nie robił
  11. zdejmij rurę od filtra powietrza niech ktoś przegazuje, a Ty posłuchaj czy to stamtąd pochodzi. U mnie było podobnie i niestety skończyło się na regeneracji turbo - wymiana wirnika
  12. witam chciałbym się wybrać na spot, czy można prosić o info kiedy i gdzie odbędzie się najbliższy? Dzięki, pzdr
  13. u mnie byla wogole jazda z tym czujnikiem..., w koncu wyladowalem nawet w serwisie i tam tez nie dali rady. A sprawa wygladala tak - oryginalny wlacznik ktory mam jest koloru czarnego, jak kupilem auto non stop zapalal mi sie esp, poczytalem na forach ze to np. moze byc wlasnie wina wlacznika swiatel stopu lub tez czujnika cisnienia plynu hamulcowego w abs (G201) lub czujnika kąta polozenia kiery (G85). Zrobilem wiec kalibracje czujnika polozenia kąta kiery (posiadam w razie co instrukcje jak to zrobic), ale nic nie pomoglo. Kupilem wiec nowy (w salonie) wlacznik swiatel stopu (bialy), zamontowalem i nic, jeszcze gorzej bo lampka od esp i abs sie zaswiecala wiec wlozylem stary, czarny wlacznik stopu. Pojechalem do serwisu (nie mowilem co grzebalem) - diagnoza - uszkodzony wlcznik stopu lub czujnik cisnienia plynu hamulcowego (tyle to ja tez wiedzialem), wymienili tanszy element - wlacznik stopu i nic - znowu lampki od abs i esp sie zaswiecaly. Nie probowalem juz wymiany czujnika cisnienia plynu bo zbyt drogie to bylo. Skupilem sie na wlaczniku swiatel stopu- rozebralem go i nic ciekawego... Pojechalem wiec na szrot, kupilem wlacznik koloru czarnego i zalozylem (zreszta wszystkie w ten sposob zakladem) w nastepujacy sposob: wyciagnalem czpien wlacznika na maxa, nacisnalem pedal hamulca reka ile szlo, przylozylem wlacznik do blachy mocujacej (nie przekrecajac go ani milimetr!!!!), przyciskajac wlacznik do blachy mocujacej puscilem pedal hamulca i po puszczeniu hamulca przekrecilem wlacznik w celu zablokowania i wszystko zaczelo chodzic jak trza. Wrocilem wiec do serwisu i opowiedzialem swoja historie, nie potrafili wytlumaczyc dlaczego tak sie dzieje. Zrobilem dokladnie to samo z wlacznikiem bialym i nic, zapalaly sie kontrolka abs i esp. Wniosek: Uszkodzony wlacznik swiatel stopu (mimo rozebrania i obejrzenia nie wiadomo czemu) Pomogla wymiana na czarny wlacznik swiatel stopu i prawidlowe zamontowanie go!!!!!!! Lukasz_mk2 proponuje wiec abys na poczatek wymontowal wlacznik i zamontowal w sposob w jaki opisalem, jesli nie pomoze to wymiana ---------- Post dopisany at 01:28 ---------- Poprzedni post napisany at 01:23 ---------- wazne jest wyciagniecie trzpienia wlacznika - jak go kiedys rozbierzecie to zrozumiecie czemu ---------- Post dopisany at 01:30 ---------- Poprzedni post napisany at 01:28 ---------- i nie przekrecanie wlacznika przed puszczeniem pedalu hamulca!!! tylko trzymanie przycisnietego do blachy - jak rozbierzecie zrozumiecie dlaczego )
  14. u mnie tez lecialo od strony kierowcy okazalo sie ze pod serwem wychodzi rurka od pompki od sprzegla (ciezko ja zauwazyc) i po nie lecialo do wnetrza, fakt ze nie po jezdzie po kaluzach ale jak padal deszcz i gdzies tam musial splywac (bo w koncu to w zamknietym od dolu korycie) niby przechodzi do wnetrza przez gume ale i tak lecialo. Uszczelnilem od strony koryta silikonem i jest git. Fakt ze troche inne auto bo B6, ale w B5 widzialem ze jest podobnie.
×
×
  • Create New...