Skocz do zawartości

uciuw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O uciuw

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia uciuw

0

Reputacja

  1. Śrubka od wbieraka była lużna, dokręciłem i się naprawiło !!!!! Zamykam temat
  2. Witam. Stało się to dwa dni temu, miałem problem z wrzóceniem wstecznego biegu (wchodził ciasno) po dwóch dniach nie da się go praktycznie wcisnąć i zaczyna się to samo z 5 biegiem. Drążek zmiany biegów lata jak pomylony, podejrzewam że za następne dwa dni już tej 5 nie wcisnę. Nie było żadnego zgrzytu, nic się wcześniej nie działo ze skrzynią po prostu ot tak się pojawiło. Mam nadzieje że pomożecie.
  3. Witam podłączam się do tematu ponieważ mam ten sam problem od dwóch dni tylko że z 5 i wstecznym biegiem, idzie je wrzócić ale trzeba mocno ciągnąć za drążek który jak kolega wyżej wspomniał ma duży luz.
  4. Nie bardzo to normalne , normalnie to nic nie piszczy a jak piszczy to coś nie tak.
  5. Postaram ę rozebrać tunel i zobaczyć jak tam sprawy się mają. Jak coś znajdę zaraz naskrobię.
  6. Witam!!! Dzisiaj wymieniłem tarcze hamulcowe i klocki z tyłu bo poprzednik umiał wlewać do baku i nic poza tym. Mam problem z ręcznym, jest bardzo słaby, dzwignia hamulca reaguje trochę dziwnie i to mnie niepokoi. Przy zaciąganiu hamulca można wyczuć tak jakby luz na początku i dopiero załapuje zęby w pozycji gdzie już powinien być mocno zaciągnięty.Tłoczek zacisku pracuje dobrze bo hamulec nożny jest więc o co chodzi z tym ręcznym-nie mam pojęcia.
  7. Witam nie wiem czy dział zawieszenie jest odpowiedni ale stało sie to po wymianie przednich wahaczy wieć skrobię tutaj !!!! Wczoraj wymieniałem cały komplet przednich wahaczy i po złożeniu całości słychać piszczenie (coś jak by guma o gumę) przy skręcaniu w lewo lub w prawo!!!! Jest to tak denerwujące że trzeba podgłąśniać radio żeby mieć trochę spokoju w aucie. Dodam ,że musiałem wyjąć cały mcperson żeby wymienić górę ale wszystko zostało włożone na miejsce tak jak było. Wahacze dokręcałem na opuszczonym aucie więc powinno być ok a jednak pisk jest i nie wiem jak go zlokalizować !!!! Jeżeli ktoś wie coś na ten temat proszę o jakieś wskazówki !!!!!!!!!!!!!![br]Dopisany: 08 Luty 2012, 19:15_________________________________________________Nikt nie wie co może być !!!!!
  8. Może to nie amortyzator, sprawdz gumy na wahaczach.
  9. Dzięki greg, bałem się że będe musiał demontować wszystko, ale mnie uspokoiłeś !!!!
  10. OK teraz pytanie czy da się to wymienić bez przucia deski !!!!!!???????
  11. Witam czy mógłbym prosić o instrukcje krok po kroku jak zrobić nastawy podstawowe klimy vagiem w audi a4 b6 130 bhp awx !!!!!
  12. Dzięki wrclaguna !!!! Czyli mam do wymiany silniczek, pojadę dzisiaj na diadnostykę żeby się upewnić który jak i gdzie !!!!![br]Dopisany: 31 Styczeń 2012, 10:44_________________________________________________Witam ponownie czy może mi ktoś opisać jak zrobić krok po kroku nastawy podstawowe klimatronika [a4 awx 2002] vcds-em !!!!!
  13. Witam, wczoraj pojawił mi się problem z klimatronikiem po nagrzaniu kabiny chciałem ustawić temp ok 19 stopni w aucie i spostrzegłem że po zjechaniu z HI na 19 lewa strona cały czas wieje gorącym a prawa wieje normalnie tak jak ustawiłem, więc dałęm lewą stronę na LO żeby wiało zimnym a tu wciąż gorące !!!!!!!! Terazczy dam na low czy hi wieje tak samo (gorąco) dodam że przy zgaszonym silniku słyszałem trykanie jakby klimatronik chciał domknąć klapkę lub coś w tym rodzaju ale z nawiewami było wszystko wporządku.Teraz gdy pojawił się problem już nie słychać trykotania, coś padło i nie jestem pewny co więc proszę o podpowiedż !!!!!!
  14. Jestem szcześliwym posiadaczem pięknej a4 z 2002 [awx130bhp] w dieselku, aczkolwiek mam z nią trochę problemów na które mam nadzieje coś zaradzicie !!!!! Mieszkam w irlandii więc nie mam opcji zaciągnięcia fachowej porady od tubylców dlatego proszę o wyrozumiałość i w miarę możliwości o pomoc !!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...