Skocz do zawartości

EMERTON

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O EMERTON

Osiągnięcia EMERTON

0

Reputacja

  1. Dzięki za wszystkie podpowiedzi , jadę we wtorek do mechanika i zobaczę co powie powiedział że miał taki przypadek i podejmie sie tego .
  2. Jest OKI 14.4V Ja już nie mam pojęcia co to może być stacyjka . Ale teraz się nie pokazują jak wtedy kontrolki i wyskoczyła mi tylko kontrolka od poduszek i świeci cały czas ale daje do mechanika we wtorek i on mówi że miał taki przypadek zobaczymy co powie po naprawie .
  3. A czy to nie może być za wysoki prąd albo alternator tak mi cuś podpowiada .
  4. Ale wtedy przy zapalonym silniku i wrzuceniu biegu wstecznego silnik by nie gasł .
  5. Dzisiaj sprawdzę aku i powiem co i jak masę też sprawdzę a podłączenia robiłem na wiosenkę więc są prawdopodobnie OK ale sprawdzę Aku też sprawdzałem na wiosnę ale może cuś się stało z aku narazie dziękuje ...[br]Dopisany: 17 Marzec 2009, 08:48_________________________________________________ Witam ponownie nic nie dało dzieje się jeszcze gorzej kontrolki zaczynają szaleć zmieniłem aku na nowy ,świeci się ABS piszczy i mruga czerwona lampka (!) oraz zaświeciły mi się kontrolka od poduszek . Wbijam bieg wsteczny i gaśnie silnik raz na jakiś czas tak gaśnie nie ciągle , pozatym nie wiem co robić jeżeli możecie mi powiedzieć gdzie są wszystkie łączenia masy przy to będę bardzo wdzięczny . ;(
  6. Witam wszystkich mam taki mały problemik moja A4 zaczyna powoli szaleć ale czemu nie wiem myślę że mi pomożecie . Sytuacja wygląda tak gasną kontrolki zapalam silnik i wszystko gra ale po jakimś czasie bywa tak że zapala się kontrolka wykrzyknik czerwony i ABS zaczyna piszczeć . Zaraz po tym silnik gaśnie ;( , zaczynają mi się świecić wszystkie kontrolki , potem miga mi wszystko począwszy od wskaźników klimy kontrolek na zegarach tak jak by brakowało prądu .Proszę o pomoc nie mam siły co to może być ?
  7. Sorki ale jestem laikiem w tych sprawach jak mam sprawdzić drożność odmy ? Przemik .
  8. Zacznę od tego że jak kupiłem moje A4 1.9 tdi 90KM 98r od początku korek wlewu oleju zasysał się jak odkręciłem go i zakręciłem . Przejechałem trasę wracam do domu chcę odkręcić korek ponownie musze sporej siły użyć do odkręcenia , pozatym ostatnio pojawił się olej na deklu od klawiatury dokładnie nie tam gdzie uszczelka się znajduje tylko tam gdzie jest dekiel przykręcony ( spod 3 śrub ) , moje pytanie jest takie czego to mogą być objawy ? Na liczniku przejechane ma 260 000 ale to nie jest pewne bo sprowadzony . Proszę o odpowiedź .
  9. Witam wszystkich ja też mam dylemat . Ten akumulator jest troszke zamazany ale przeczytałem że ma 680Ah firmy MOLL a na naklejce mam kod J0R = battery 380 A (80 Ah) J0R = akumulator 380 Amperow (80 Amperogodzin mam silnik 1.9 TDI AHU 90 KM klima ten aternator mam taki 8GL = alternator 120A ten aternator mam taki
  10. Witam wszystkich ja też mam dylemat . Ten akumulator jest troszke zamazany ale przeczytałem że ma 680Ah firmy MOLL a na naklejce mam kod J0R = battery 380 A (80 Ah) J0R = akumulator 380 Amperow (80 Amperogodzin mam silnik 1.9 TDI AHU 90 KM klima .I jaki mam zakładać do swojej Audiczki aku i jak rozłącze klemy to się nic nie stanie z elektroniką nierozkoduje się coś i niechodzi o radio . Proszę o odpowiedź.
  11. Powiedz mi co to było z tymi poduchami i jakie czy wymieniłeś je i ile kosztowały nuti . proszę o odpowiedź .
  12. Odnośnie pompy wody nie wymieniali stwierdzili że jest sprawna i nie trzeba . Ale powiedzcie mi dlaczego jest zimny dopływ do silnika układ był odpowietrzony ale jeszcze raz sprawdzę . Co do tego postoju to bzyknołem 120 kilosa w jedną stronę i było oki a w drugie 120 km tak skakało 90->60->90 zalałem paliwko na stacji trwało to może 3 min wyjechałem na trasę i przejechałem 15 km i doszło do 75 C i do końca nie drgnęło do 90C czy to jest też wina czujnika rozumie że wyjście z chłodnicy aż do silnika może być zimne ale dlaczego przy silniku jest lekko ciepły. :audi:st
  13. Witam podłącze się mam pytanie do was problem polega na tym że temperatura mojego A4 AVANT 1.9 TDI AHU 90PS poleciała do 60C i tak stała wymieniłem termostat i było dobrze 90C sprawdziłem stary i otwierał się oryginalny potem wymieniłem rozrząd i z powrotem zaczęło mi szaleć 60C->90C->60C i tak sobie faluje ale co jest dziwne to że obieg wychodzący z chłodnicy od dołu jest zimny a ten od góry gorący że prawie parzy co się dzieje zapowietrzony czy coś innego BARDZO PROSZE O POMOC .
  14. EMERTON

    [B5 AHU] Turbo

    Z tej złączki gumowej po lewej z kolektora wylotowego ale tylko troszkę z prawej wcześniej teraz nie.
  15. EMERTON

    [B5 AHU] Turbo

    Cześć wszystkim mam takie pytanie co to jest za rura i czy musi ona być spocona olejem to jest blisko turbinki . http://img441.imageshack.us/my.php?image=cotojestqc5.jpg http://img147.imageshack.us/my.php?image=dsc00022ks6.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...