Skocz do zawartości

rojbert

Pasjonat
  • Postów

    117
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rojbert

Osiągnięcia rojbert

0

Reputacja

  1. sprawdziłem wszystkie węże i nic niepokojącego nie zauważyłem, muszę jeszcze sprawdzić IC bo też może być uszkodzony ale z tym to już więcej roboty aby się do niego dostać EGR raczej nie smrodzi bo jest zaślepiony,
  2. w dolocie (nieszczelność) co sugerujesz ??? intercooler ??
  3. Witam Koledzy, mam pytanie co może być przyczyną bardzo mocnego dymienia na czarno przy gwałtownym przyspieszaniu tak powyżej 3000obr/mni ?? Dodam że EGR jest zaślepiony, niby wtryski były sprawdzane i czyszczone i nadal kopci Gdzie szukać przyczyny ?
  4. Zapewne słyszałeś to od jakiegoś mechanika wirtuoza który nie widział a powtarzał głupoty. Co do oleju ..."lać nie gadać":) Sam jestem po takim przejściu i nic złego się nie dzieje tylko silnik lepiej pracuje. prawdopodobnie coś gdzieś słyszał i tak dalej powtarza jeszcze jedno pytanko dlaczego 10w40 ma złe działanie na turbo a 5w40 jest tak bardzo przyjazny ??
  5. kiedyś spotkałem się z taką opinią że jak się wleje olej syntetyczny do silnika który pracował na innym oleju gorszej klasy może mieć to katastrofalne skutki dla silnika
  6. a czy wogóle warto zmieniać typ oleju czy w sumie nie ma różnicy
  7. witam, ostatnio wpadł mi w ręce artykuł że do silników TDi powinien być używany olej 5w40, Moj silnik od zawsze był zalewany shell 10w40 diesel plus, co może się stać gdy teraz przy przebiegu około 300kkm zaleję silnik olejem 5w40 ???
  8. no to już jestem w domu a jakie waszym zdaniem poczynić działanie ??
  9. obecnie mam olej shell 10w40 diesel plus a czy kolega mogłby mi coś więcej napisać na temat tych hydrosztosu gdyż aż tak bardzo aawansowanym mechanikiem nie jestem a szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z tą nazwą
  10. turbo to na pewno nie jest gdyż jak się rozgrzeje silnik to śmiga jak złoto a turbo aż świszczy ja moim skromnym zdaniem obstawiam wtryski, ze np jeden z nich lub dwa zawiesiły się i dlatego silnik się mocno trząsł bo pracował na 3 lub 2 gary a dym nie wiem ale na pewno nie była to para wodna
  11. witam ostatnio stałą się bardzo dziwna sprawa a mianowicie: jadąc nie rozgrzanym silnikiem (temp około 40'C) musiałem gwałtownie przyspieszyć aby ominąć przeszkodę i wkręciłem silnik na 2 biegu trochę ponad 3500obr/min, niestety silnik stracił moc, zaczął się bardzo mocno trząś i strasznie dymić na siwo. Zgasiłem silnik i po chwili ponownie go uruchomiłem i wszytko było już ok, Gdy się już trochę rozgrzał (około 80'c) ponownie już świadomie go przeciągnąłem na obrotach i nić się nie stało. Co to może być i czym to się może skończyć ??
  12. witam, mam pewien problem z oryginalnym alarmem a mianowicie po zamknięciu auta załącza się alarm czasami jest to po np 1 minucie a czasami po 5-10minutach ale za każdym razem tylko raz, Sprawdziłem wyłącznik krańcowy pod maską i dla pewności rozłączyłem go tak aby cały czas obwód był przerwany i okazuje się że alarm załącza się nadal nie wiem gdzie można jeszcze szukać przyczyny wzbudzania alarmu może ktoś jest w stanie mi wskazać co jeszcze sprawdzić jest to oryginalny alarm czy istnieje możliwość wyłączenia go ?? proszę o wskazówki gdyż wycie alarmu za każdym razem gdy opuszczam auto jest bardzo irytujące
  13. http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_swiatla_drogowe_po_przekladce_lamp_z_h4_na_soczewke_lub_xenon-t29283.0.html pozdziekował
  14. czy ktos dysponuje dokladnym opisem jakie przewody nalezy podnienienic w przelaczniku zespolonym aby nie gasly soczewki gdy wlaczamy dlugie ?? oraz jak sie dostac do tych przewodow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...