kris46
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kris46
Osiągnięcia kris46
0
Reputacja
-
drogi na zachodzie są super, autem nie jeździłem bo miska dziurawa. Ostatnio jeździłem kolegi a8 4,2 Q i fajnie było[br]Dopisany: 18 Wrzesień 2011, 19:11_________________________________________________aha, ja szukam kombi
-
Powiem tak, przejechałem 1800 km po to żeby się przekonać że sprzedawca (o dziwo Niemiec) jest oszustem. Po telefonie w którym zapewniał o uszkodzeniach które są w aucie postanowiłem pojechać go kupić. Niestety okazało się że poza przednim lewym błotnikiem i drzwiami przednimi całe auto jest do malowania lub zaprawek, miska oleju ma dziurę na 5cm średnicy a jedno koło leży bokiem. Zrobiłem sobie wycieczkę ale nie poddam się. Będę szukał 3.0 Q do upadłego. Powiedzcie mi tylko czym się różnią silniki AVK i ASN? Ten którego nie kupiłem był ASN był w manualu
-
Ok. Wiem że w Q nie ma multi, popełniłem błąd wynikający z niewiedzy. Jeżeli chodzi o automat to sprawa się ucięła, wyszła lipa i jej nie biorę. Ale w sobotę do mnie zjeżdża 3.0 Q w manualu tyle że ma 210tys przebiegu, tym trochę się martwię. A poza półosiami wałem i podporą wału na co mam zwrócić uwagę. Jeździłem golfem w v6, i radia tam nie słuchałem, tam się słuchało silnika, wrażenia z jazdy na pewną są niezapomniane, a dodatkowo legenda Quattro i zbliżająca się zima dodają dodatkowych emocji!
-
Dzięki wielkie za pomoc, ale automat mi uciekł, ale znajomy ma mi sprowadzić 3.0 Q w manualu, tak jak pisaliście, wiem już że w B6 są same w tiptronicu. Ale powiedzcie mi jeszcze tylko czy w tych autach nie ma się co przerażać przebiegiem ok 200tys? Ewentualnie co się potem może stać?
-
Dziękuję wszystkim za cenne rady dla nowicjusza, mam jeszcze tylko jedno pytanie, czy do a4 B6 można założyć przedni zderzak od b7? Tak żeby ten grill wyglądał jak od b7?
-
A w jaki sposób można sprawdzić czy to jest tiptronic czy multitronic? Czy wizualnie jakoś się to różni? Czy tylko po rozkodowaniu Vinu? No i czy w quattro trzeba wymieniać olej lub co jeszcze trzeba robić i ile to kosztuje?
-
Powiem tak, całe życie jeżdżę autami ok 120koni, więc myślę sobie jak kupie 220 i to jeszcze w q to i tak dupe będzie rozrywać. Poza tym nie jestem zwolennikiem zabawy przy aucie, tymbardziej w benzynie. Auto ma mi służyć do jazdy z rodziną na wakacje oraz jazda do pracy.
-
Witam, zastanawiam się nad zakupem audi a4 b6 3.0 quattro, auto ma przebieg ok180tys. skrzynie multitronic. Do auta napewno będę chciał założyć gaz pewnie prins-a. Prosiłbym o poradę odnośnie tego auta. wiem że są dwa oznaczenia silników, ale nie wiem czym się różnią. Prosiłbym o porady odnośnie awaryjności podzespołów, na co zwrócić uwagę przy zakupie oraz o ewentualne koszty awaryjnych części. Prosiłbym o nie pisanie odnośnie spalania, wiem że to auto będzie palić ok 15l, oraz kosztach rozrządu który wymienia się tylko raz. Prosiłbym również o nie usuwanie mojego tematu gdyż na forum znalazłem niewiele, a jak już to bardzo stare posty. Z góry dziękuję za wyrozumiałość i wszelkie cenne uwagi
-
witam wszystkich użytkowników forum, niech moc będzie z Wami