Skocz do zawartości

Pawelekrm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawelekrm

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Jasło

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pawelekrm

0

Reputacja

  1. SAmochód oddałem do warsztatu, gdzie musieli zdemontować deskę rozdzielczą żeby wymienić nagrzewnicę, jeżdzę juz drugą zimę po tej naprawie i wszystko działa super, deskę tez dobrze poskręcali bo nic nie skrzypi i nie trzeszczy (tego się obawiałem najbardziej)
  2. Witam, Mam pewien problem z moim A4 B7 1,9 TDI BRB 2006, Głośno chodził, słychać było wyraźne dudnienie w czasie pracy silnika, okazało się, że wymiany wymagał wałek rozrządu, szklanki i głowica do regeneracji. Zostało to zrobione z wymianą wszystkich niezbędnych uszczelek, czyszczenie kolektora ssącego i EGR. Odebrałem samochód z warsztatu, wszystko chodziło super, cichutko, przejechałem jakieś 100 km i nagle zapaliła się kontrolka filtra cząstek stałych, wróciłem do mechanika, podłączył komputer, usunął błąd, zrobił test - filtr zapchany w 10%. Wróciłem do domu. Dziś wyjechałem samochodem i po przejechaniu kilku kilometrów kontrolka filtra znów zaświeciła, po przejechaniu kilku km zaczęła mrugać lampka świec żarowych, później zapaliła się lampka silnika, samochód stracił moc (wszedł w tryb awaryjny). Mechanik podłączył komputer, okazało się że filtr zapchany w 100,6%, błąd niemożliwy do wykasowania, komputer żąda jazdy regeneracyjnej. Samochód został u mechanika, czekam na telefon a was pytam czy ktoś miał podobny problem i jakieś rozwiązanie, co dalej z tym robić?? Wiem że można wyciąć, do tej pory jednak nigdy nie miałem z tym problemu. Czy ta sytuacja może być skutkiem regeneracji silnika??
  3. Okazało się ze nagrzewnicy była zapchana, po wymianie nagrzewnicy wszystko działa bardzo dobrze
  4. Fajnie by było to zrobić bez rozbierania połowy samochodu. Dzięki za odpowiedź
  5. tak, temperatura płynu 90 i tu jest ok
  6. Witam. Posiadam A4 B7 2006 1,9 TDI avant. około 2 tygodnie temu nagle przestało działać ogrzewanie. Z wentylatora leci chłodne powietrze. Byłem w serwisie, po podłączeniu do komputera pojawił się błąd silniczka klapki, został usunięty, sprawdzili - wszystkie klapki działają, a ogrzewanie jak nie działało tak nie działa. Płyn jest, układ nie jest zapowietrzony. Mówili ze to może jakiś zawór lub nagrzewnica. Co o tym sądzicie? Czy jeśli się okaże ze to nagrzewnica konieczne jest rozmontowanie całej deski? czy można to zorbić samemu w domu czy konieczna jest wizyta u mechanika? Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o radę.
  7. WItam Od niedawna mam podobny problem. A4 B7 2006 1,9 TDI nagle przestał dmuchać ciepłym powietrzem. Byłem w serwisie podłączyli do komputera, był błąd silniczka, usunięty, sprawdzili, wszystkie klapy działają, płyn w nagrzewnicy jest a nadmuch jak nie grzał tak nie grzeje. Jak myslicie co to może być? Czy to zepsuta/zatkana nagrzewnica? Ewentualnie czy i jak mozna to sprawdzić w zrobić samemu czy trzeba jachac do mechanika? Proszę o rade
  8. On po wymianie filtra paliwa tez zapalił bez problrmu, był odpowietrzony przez mechanika. Chodzi o to ze nie zapali jak postoi dłuższy czas, dopiero jak pokręce chwile to zapali i potem juz nie ma problemu.
  9. witam. Ja mam podobny problem z moja A4 B7, którą posiadam od marca. Kiedy auto postoi jakis czas np calą noc w garażu lub całe popoludnie przed garażem to jest problem z zapaleniem. TRzeba go dość długo pokręcić zeby w koncu zapalił. Wcześniej w lecie tez problem się pojawiał ale sporadycznie i najprawdopodobnoiej jak samochód stał pochylony tyłem w dół. Obecnie problem pojawia się znascznie cześciej. Wynieniłem akumulator bo miałęm juz słaby, wynieniłem filtr paliwa (poprzedni miał pół roku i był wymieniony tuz po zakupie), sprawdziłem błędy (były zwiazane z napieciem i powstały w czasie perypetii z akumulatorem), sprawdziłem wtryskiwacze i inne elementy związane z zapłonem - nie ma sie do czego przyczepić. MEchanik powiedział, że jeśli problem po tych zabiegach nie zniknie trzeba bedzie sprawdzić układ paliwowy. Mnie się wydaje jakby paliwo spływało z układu gdy samochód dłużej stoi i samochód zapali dopiero gdy pompa poda paliwo.Potem juz chodzi idealnie. Czy jest ktos kto miał podobny problem i jak udało się go rozwiazać?? Będe wdzięczny za wszelkie sugestie.
  10. Witam. Jestem tu nowy i jestem tutaj bo zamierzam kupic a4. Mam nadzieje ze pomożecie mi w tym zakupie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...