Skocz do zawartości

switch@23

Pasjonat
  • Postów

    98
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O switch@23

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wlkp

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. switch@23

    Poduszki pod silnik 1.8T

    Hej. Koledzy do wymiany mam poduszki pod silnikiem 1.8T AEB. Ceny serwisowe koszmar. Czy te poduszki z nowszych modeli B6, B7 generalnie gdzie silnik 1.8t montowany wzdłużnie , mogą pasować pod silnik 1.8t AEB? Pozdrawiam
  2. Cześć. W moim A4 B5 silnik 1.8T AEB benzyna mam problem z szarpnięciem po dodaniu gazu. Wymieniłem poduszki pod silnikiem zamienniki z Skody superb ,skrzyni biegów Corteco. Za wiele się nie zmieniło. Czy wymiana tulei gumowych ( poz.22 i 21 ) w sankach na zdjęciu poniżej może zniwelować to szarpanie? Z góry dziękuję za informacje
  3. Witam. Czy ktoś z kolegów na forum wymieniał w swoim aucie katalizator na nowy ? Jakieś doświadczenia jeśli chodzi o producentów? Z góry dzięki za sugestie. Downpipe odpada...sonda w diagnostyce była
  4. switch@23

    trójnik odmy AEB

    Generalnie musiałbyś zacząć od sprawdzenia i znalezienia nieszczelności.Sam to przerabiałem i w sumie prawie wszystkie wężyki powymieniałem na nowe wraz rurą TIP, którą ze staroci szlak trafił. nie wspomnę o odmie zaworze DV etc.. obejrzyj te filmy to ci powinno trochę naśwetlić sprawę jak sprawdzić tę całą instalację
  5. No to trochę odkopię temat. Właśnie skrzynia oryginalnie była automatyczna. Potem wjechał manual. Czy to oznacza że eżektor ma związek z zamontowaną skrzynią automatyczną?
  6. Cześć . Czy istnieje jakiś schemat, na którym pokazane są odległości punkty charakterystyczne ( wysokości, odległości ) gdzie montuje się emblematy na tylnej klapie Avant : Emblemat pierścieni, Emblemat A4 i 18.t . Znalazłem tutotrial ale do A4 B6 .Czy odległosci byłby podobne?
  7. Cześć. Czy do silnika 1.8t AEB w B5 można zamontować katalizator z młodszych jednostek 1.8T np B6 czy B7. Będzie pasował gabarytowo do zamontowania , bez przeróbek ? Pozdrawiam
  8. U mnie kompleksowa przeróbka poprzez wymianę soczewek na Hella Intemo 3 pomogła. Kolega z forum Gwerty ogarnął to kompleksowo i jestem mega zadowolony.
  9. Fiat został sprzedany...Kupił go fan marki, który jak się okazało zna ten model.. Ciągle pozostaje dźwięk 5 cylindrowca i jego parametry...Co sądzicie o silnikach Volvo T5 2.4 z turbiną 225 KM. Montowany m.in w Volvo V50 ewentualnie Ford Focus focus ST mkII., o których myślę już jako auto na co dzień. Czy faktycznie są to godne uwagi silniki?
  10. Witam. Nie dawno po serwisie kontrolnie poprosiłem o sprawdzenie kompresji na cylindrach. Dostałem o to takie wyniki Co sądzicie o parametrach? Auta ma nalatane ponad 250 tyś. jednostka AEB
  11. A jak masz realizowane podpięcie pod układ wspomagania hamulców? Czy jest tak jak u mnie na zdjęciu widać? Wyjście z boku kolektora?
  12. Ok. Dzięki za info. Swoją drogą orientujesz się co dawało podpięcie z odmy do kolektora ?
  13. A skrzynia biegów u ciebie oryginalnie jest zamontowana manualna? I widze 2 weżyki w tym kwadracie. Ale rozumiem że tylko ten po prawej jest zaślepiony i idzie do kolektora? Pytam bo rysunek z etki jest niejasny i raczej fabrycznie tak by go nie zostawili?
  14. A nie przypadkiem z wyjścia od dołu kolektora, gdzie jest opaska nr.7 i wąż kątowy poz.18? Bo podłączenie pod zawór N80 odpowietrzający mam normalnie podpięty do kolektora.
  15. Witam. Czy orientujecie się z czym powinno się łączyć to zaślepione wyjście / wejście z kolektora ssącego? Posiłkowałem się układem z etki, ale nie jest jednoznacznie to przedstawione. Czy to wyjście na zdjęciu wyżej czarna strzałka jest podłączone w linii poprzez zawór jednokierunkowy poz.33 poprzez gumowy trójnik poz.29 opaską poz. 35 do przewodów cisnieniowych wspomagania hamulców? Gumowy trójnik poz. 35 jest podłączony do szerszej odnogi eżektora, który idzie z boku kolektora wężem kątowym ? Pytam ponieważ te przewody są dedykowane do aut z automatyczną skrzynią biegów. U mnie taka była kiedyś. Teraz mam jet skrzynia manualana ale przewody z eżektorem pozostały. U mnie eżektor ( poniżej fota ) jest podpięty gumowym wężem do bezpośrednio do przewodów wspomagania hamulców, tak jakby brakowało linii przewodów oznaczonymi czarnymi strzałkami. Czerwone strzałki to linia kolektor odma ... Czy dobrze mi się wydaje, ze jest to właśnie takie połączenie z kolektora przy przepustnicy do przewodów podciśnienia wspomagania i brakuje kilku elementów? Z góry dziękuję za sugestie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...