
kaziulimana
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kaziulimana

-
[B5 AFN] Migająca kontrolka od świec błąd nastawnika dawki paliwa
kaziulimana odpowiedział(a) na kaziulimana temat w 1.9TDI
Witam. Przy pompie nie umiem za bardzo grzebac z tym nastawnikiem i wole sam tego nie robic. Podłacze pod vag i napisze jaka jest ta wartosc dawki ale i tak musze szukac jakiegos speca od pomp. Dzieki pozdrawiam -
[B5 AFN] Migająca kontrolka od świec błąd nastawnika dawki paliwa
kaziulimana odpowiedział(a) na kaziulimana temat w 1.9TDI
Witam. Po powrocie z zagranucy cały czas miga i nic innego oprocz szarpania sie nie dzieje. A gdzie ten impulsator sie znajduje? Pozdrawiam -
[B5 AFN] Migająca kontrolka od świec błąd nastawnika dawki paliwa
kaziulimana opublikował(a) temat w 1.9TDI
Witam 3 tygodnie temu kupiłem audi a4 i powymienialem w nim wszystkie płyny, filtry, rozrządy amortyzatory, wachacze, uporałem sie z zaworem egr który odłączał turbine. Została mi jedna rzecz która az tak nie przeszkadza ale trzeba ją zrobic mianowicie miga kontrolka swiec zarowych przez cały czas przy właczonym silniku a po podłaczeniu do kompa wyskakuje bład : 04F4 mech. dawkowanie-pompa wtryskowa nastawnik dawki bład sporadyczny Objawia się to tak ze po uruchomieniu silnika przez ok 8sek. falują obroty w zakresie od 800-900 i po 8 sek. jest dobrze, jeszcze jeden objaw jest taki ze gdy jade i mam auto na biegu i gdy trzymam pedał gazu w miejscu to w zakresie od 1500- 1900 auto szarpie ale tylko kiedy jade równa predkoscią a gdy dodam gazu lub go puszcze na tych obrotach jest ok. Przy przyspieszaniu jest to niewyczówalne ale gdy np jade za jakims autem 50 na 3 biegu. 65 na 4, i 80 na 5 stała predkoscia to auto szarpie. Oprócz tego jest wszystko ok i teraz mam pytanie czy czyszczenie nastawnika dawki cos pomoże, czy tez uszkodzona jest pompa? Moze ktos mial taki przypadek i podpowie co robic bo we wtorek wyjezdzam do Dani na 2 miesiące i przez to ze auto stało umechaników nie miałem czasu tego zrobic, jedynie jeszcze jutro ewentualnie moze ktos by mi przeczyscił nastawnikl. Elektryk który uporał sie z trybem awaryjnym silnika powiedzial ze mozliwe ze kiedys był przestawiony na nastawniku bo ciezko palił na ciepłym silniku i on za pompe i nastawnik sie nie bierze zaproponował zebym pojechal do goscia od pomp. Kompletnie nie wiem o co chodzi z tym z góry dzieki za odpowiedzi Pozdrawiam -
[B5 AFN] Problem odłącza turbo i wchodzi w tryb awaryjny
kaziulimana odpowiedział(a) na kaziulimana temat w 1.9TDI
Witam zostawilem auto u mojego elektryka i trafnie okazało się jego stwierdzenie ze ten zaworek byl uskodzony był to ten zawór cisnienia turbiny EGR co do przepływomierza to mechanik powiedzial ze przeczyscił go jakims specyfikiem w sprayu i moc wróciła także nie musze narazie kupowac. Silnik ani razu nie wchodzi w tryb awaryjny tylko został bład nastawnika dawki pompy wtryskowej ale to nie ma nic wspólnego z turbina. Dziekuje za odpowiedzi, temat zamknięty. Pozdrawiam -
[B5 AFN] Problem odłącza turbo i wchodzi w tryb awaryjny
kaziulimana odpowiedział(a) na kaziulimana temat w 1.9TDI
Tak Ziomuś przejechałem sie ale nie wchodziło w tryb awaryjny a przeplywomierz to swoją droga podaje 400 mg/h i jak przełoze od kolegi dobry to auto ma swoją moc ale i tak wchodzi w tryb awaryjny wiec cos nie tak. -
[B5 AFN] Problem odłącza turbo i wchodzi w tryb awaryjny
kaziulimana odpowiedział(a) na kaziulimana temat w 1.9TDI
Dziekuje koledzy za zainteresowanie. Jutro mam wymieniany rozrzad ale rano jeszcze raz podepne kompa rano i wrzuce te kody. Kazdy mechanik mowi ze nie wykazuje bledów na kompie oprocz przeplywki i nastawnika pompy a okazało sie ze moja przeplywka jest firmy pierburg i kosztuje 600 zł a nie 200 jak bosh ale i tak bede musial ja kupic. Dowiedzialem sie od tych gosci co mi robili ze nikt turbiny nie wykrecal czyli napewno nie czyscili. We wtorek jestem umówiony z tym gosciem na wymiane tego zaworku nad turbo z tą sprezynka od dolu. Nie bardzo wiem jak znalezc dobrego spota tu w okolicach Kalisza i Ostrowa kto by dobrze turbo wyczyscił bo może to jest to bo teraz jakby sie zabrudzila jeszcze bardizej bo dzieje mi sie to juz za kazdym razem jak wrzucam 3 bieg. Pozdrawiam -
[B5 AFN] Problem odłącza turbo i wchodzi w tryb awaryjny
kaziulimana odpowiedział(a) na kaziulimana temat w 1.9TDI
Witam dzisiaj bylem u elektronika i jezdziłem z nim i z komputerem i powiedzial ze na komputerze jest bład nie pamietam jaki kod ale objasnienie kodu oznacza jakis blad nasstawnika pompy wtryskowej, oraz 2 mówiło ze przepływomierz jest i tak do wymiany i nie bedzie mialo auto odpowiadniej mocy a co do odłaczania turbiny stwierdzil ze jest to ten zaworek na nad turbina co ma tą sprezynke od dołu bo jak sprawdzał nie odbija dobrze i nie zasysa powiedzial ze jak wymieni ten zaworek to nie bedzie wchodziło w tryb awaryjny ale co do mocy to będzie tak samo bo i tak przeplywomierz jest w złym stanie. Jutro wjade na kanał to zdejmę zobacze ten dolny wąż oby pomogło. Dziękuje za rady pozdrawiam -
[B5 AFN] Problem odłącza turbo i wchodzi w tryb awaryjny
kaziulimana odpowiedział(a) na kaziulimana temat w 1.9TDI
Dzięki za szybkie odpowiedzi. Jutro jade jeszcze raz do innego znajomego podłaczyc pod kompa to od razu wrzuce kody błedów i postaram sie w miare mozliwosci posprawdzac szczelnosc węzy i uklad dolotowy. Ten mechanik co mi czyscił turbine to znajomy i z tego co zapamietalem to wyczyscil jakis czujnik bo mówił ze był mocno zabrudzony olejem od starej turbiny ktora musiala byc regenerowana w 2009 jak wynika z dokumentow ktore dostalem od sprzedawcy, i jeszcze jakiej czujniki doladowania i wykrecal turbine ale zapytam sie go o szczegóły i napisze. Dzięki pozdrawiam. -
Witam jestem nowym użytkownikiem forum i Audi a4 110 ps które kupiłem tydzien temu. Mój problem polega na tym ze jak wracałem z miejsa zakupu ( 300 km) to parę razy na trasie odłączyla mi sie turbina na 5 biegu przy 120 km/h i na 4 przy 90-100 km/h i staracilo moc, po uruchomieniu ponownym było ok przez pare chwil. Jak przyjechalem to na drugi dzien pojechalem do elektonika podłaczyl do kompa, skasowal bledy i powiedzial ze mam pojezdzic i przyjechac jak sie to bedzie dalej dzialo bo wie co to jest. Wczoraj odebralem auto od mechanika powiedzial ze wyczyscil kierownice turbiny wraz z turbina jakies doladowania przeplywomierz i te czujniki podcisnien i mówił ze mam pojezdzic i sprawdzic i nie placic mu bo nie chce kasowac ode mnie zanim nie stwierdze ze jest ok. Po wyjechaniu z warsztatu auto stało sie bardziej żwawe wydaje mi sie ze przyspiesza szybciej ale po wyjechaniu kilometr za miasto dzieje sie to samo czyli czyszczenie nic nie dało. Umówilem się z nim na przyszly tydzien i mowil ze dokladnie sprawdzi jeszcze przeplywomierz. Chcialbym dodac ze caly czas mi miga kontrolka swiec nawet podczas pracy silnika. Mechanik stwierdzil ze jest to cos z paliwem jakis regulator cisnienia. Audi po miescie chodzi ladnie nie wlacza w tryb awaryjny ale wystraczy ze wyjade za miasto rozpedzajac sie do 100 albo 120 i wlacza sie ten tryb. Czytalem duzo w internecie o tym wszedzie pisza ze to te kierownice i zaworek n75 jednak chyba to nie to wiec bardzo prosze o wypowiedz kogos kto podejrzewa co to moze byc. Z gory dziekuje pozdrawiam.
-
Audi a4 1.9 TDI afn