Skocz do zawartości

kaziulimana

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kaziulimana

Osiągnięcia kaziulimana

0

Reputacja

  1. Witam. Przy pompie nie umiem za bardzo grzebac z tym nastawnikiem i wole sam tego nie robic. Podłacze pod vag i napisze jaka jest ta wartosc dawki ale i tak musze szukac jakiegos speca od pomp. Dzieki pozdrawiam
  2. Witam. Po powrocie z zagranucy cały czas miga i nic innego oprocz szarpania sie nie dzieje. A gdzie ten impulsator sie znajduje? Pozdrawiam
  3. Witam 3 tygodnie temu kupiłem audi a4 i powymienialem w nim wszystkie płyny, filtry, rozrządy amortyzatory, wachacze, uporałem sie z zaworem egr który odłączał turbine. Została mi jedna rzecz która az tak nie przeszkadza ale trzeba ją zrobic mianowicie miga kontrolka swiec zarowych przez cały czas przy właczonym silniku a po podłaczeniu do kompa wyskakuje bład : 04F4 mech. dawkowanie-pompa wtryskowa nastawnik dawki bład sporadyczny Objawia się to tak ze po uruchomieniu silnika przez ok 8sek. falują obroty w zakresie od 800-900 i po 8 sek. jest dobrze, jeszcze jeden objaw jest taki ze gdy jade i mam auto na biegu i gdy trzymam pedał gazu w miejscu to w zakresie od 1500- 1900 auto szarpie ale tylko kiedy jade równa predkoscią a gdy dodam gazu lub go puszcze na tych obrotach jest ok. Przy przyspieszaniu jest to niewyczówalne ale gdy np jade za jakims autem 50 na 3 biegu. 65 na 4, i 80 na 5 stała predkoscia to auto szarpie. Oprócz tego jest wszystko ok i teraz mam pytanie czy czyszczenie nastawnika dawki cos pomoże, czy tez uszkodzona jest pompa? Moze ktos mial taki przypadek i podpowie co robic bo we wtorek wyjezdzam do Dani na 2 miesiące i przez to ze auto stało umechaników nie miałem czasu tego zrobic, jedynie jeszcze jutro ewentualnie moze ktos by mi przeczyscił nastawnikl. Elektryk który uporał sie z trybem awaryjnym silnika powiedzial ze mozliwe ze kiedys był przestawiony na nastawniku bo ciezko palił na ciepłym silniku i on za pompe i nastawnik sie nie bierze zaproponował zebym pojechal do goscia od pomp. Kompletnie nie wiem o co chodzi z tym z góry dzieki za odpowiedzi Pozdrawiam
  4. Witam zostawilem auto u mojego elektryka i trafnie okazało się jego stwierdzenie ze ten zaworek byl uskodzony był to ten zawór cisnienia turbiny EGR co do przepływomierza to mechanik powiedzial ze przeczyscił go jakims specyfikiem w sprayu i moc wróciła także nie musze narazie kupowac. Silnik ani razu nie wchodzi w tryb awaryjny tylko został bład nastawnika dawki pompy wtryskowej ale to nie ma nic wspólnego z turbina. Dziekuje za odpowiedzi, temat zamknięty. Pozdrawiam
  5. Tak Ziomuś przejechałem sie ale nie wchodziło w tryb awaryjny a przeplywomierz to swoją droga podaje 400 mg/h i jak przełoze od kolegi dobry to auto ma swoją moc ale i tak wchodzi w tryb awaryjny wiec cos nie tak.
  6. Dziekuje koledzy za zainteresowanie. Jutro mam wymieniany rozrzad ale rano jeszcze raz podepne kompa rano i wrzuce te kody. Kazdy mechanik mowi ze nie wykazuje bledów na kompie oprocz przeplywki i nastawnika pompy a okazało sie ze moja przeplywka jest firmy pierburg i kosztuje 600 zł a nie 200 jak bosh ale i tak bede musial ja kupic. Dowiedzialem sie od tych gosci co mi robili ze nikt turbiny nie wykrecal czyli napewno nie czyscili. We wtorek jestem umówiony z tym gosciem na wymiane tego zaworku nad turbo z tą sprezynka od dolu. Nie bardzo wiem jak znalezc dobrego spota tu w okolicach Kalisza i Ostrowa kto by dobrze turbo wyczyscił bo może to jest to bo teraz jakby sie zabrudzila jeszcze bardizej bo dzieje mi sie to juz za kazdym razem jak wrzucam 3 bieg. Pozdrawiam
  7. Witam dzisiaj bylem u elektronika i jezdziłem z nim i z komputerem i powiedzial ze na komputerze jest bład nie pamietam jaki kod ale objasnienie kodu oznacza jakis blad nasstawnika pompy wtryskowej, oraz 2 mówiło ze przepływomierz jest i tak do wymiany i nie bedzie mialo auto odpowiadniej mocy a co do odłaczania turbiny stwierdzil ze jest to ten zaworek na nad turbina co ma tą sprezynke od dołu bo jak sprawdzał nie odbija dobrze i nie zasysa powiedzial ze jak wymieni ten zaworek to nie bedzie wchodziło w tryb awaryjny ale co do mocy to będzie tak samo bo i tak przeplywomierz jest w złym stanie. Jutro wjade na kanał to zdejmę zobacze ten dolny wąż oby pomogło. Dziękuje za rady pozdrawiam
  8. Dzięki za szybkie odpowiedzi. Jutro jade jeszcze raz do innego znajomego podłaczyc pod kompa to od razu wrzuce kody błedów i postaram sie w miare mozliwosci posprawdzac szczelnosc węzy i uklad dolotowy. Ten mechanik co mi czyscił turbine to znajomy i z tego co zapamietalem to wyczyscil jakis czujnik bo mówił ze był mocno zabrudzony olejem od starej turbiny ktora musiala byc regenerowana w 2009 jak wynika z dokumentow ktore dostalem od sprzedawcy, i jeszcze jakiej czujniki doladowania i wykrecal turbine ale zapytam sie go o szczegóły i napisze. Dzięki pozdrawiam.
  9. Witam jestem nowym użytkownikiem forum i Audi a4 110 ps które kupiłem tydzien temu. Mój problem polega na tym ze jak wracałem z miejsa zakupu ( 300 km) to parę razy na trasie odłączyla mi sie turbina na 5 biegu przy 120 km/h i na 4 przy 90-100 km/h i staracilo moc, po uruchomieniu ponownym było ok przez pare chwil. Jak przyjechalem to na drugi dzien pojechalem do elektonika podłaczyl do kompa, skasowal bledy i powiedzial ze mam pojezdzic i przyjechac jak sie to bedzie dalej dzialo bo wie co to jest. Wczoraj odebralem auto od mechanika powiedzial ze wyczyscil kierownice turbiny wraz z turbina jakies doladowania przeplywomierz i te czujniki podcisnien i mówił ze mam pojezdzic i sprawdzic i nie placic mu bo nie chce kasowac ode mnie zanim nie stwierdze ze jest ok. Po wyjechaniu z warsztatu auto stało sie bardziej żwawe wydaje mi sie ze przyspiesza szybciej ale po wyjechaniu kilometr za miasto dzieje sie to samo czyli czyszczenie nic nie dało. Umówilem się z nim na przyszly tydzien i mowil ze dokladnie sprawdzi jeszcze przeplywomierz. Chcialbym dodac ze caly czas mi miga kontrolka swiec nawet podczas pracy silnika. Mechanik stwierdzil ze jest to cos z paliwem jakis regulator cisnienia. Audi po miescie chodzi ladnie nie wlacza w tryb awaryjny ale wystraczy ze wyjade za miasto rozpedzajac sie do 100 albo 120 i wlacza sie ten tryb. Czytalem duzo w internecie o tym wszedzie pisza ze to te kierownice i zaworek n75 jednak chyba to nie to wiec bardzo prosze o wypowiedz kogos kto podejrzewa co to moze byc. Z gory dziekuje pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...