Skocz do zawartości

Radzioo125

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Radzioo125

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Ciechanów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Radzioo125

0

Reputacja

  1. Wymiana Termostatu pomogła . dzięki za pomoc temat do zamknięcia .
  2. Na kabine gorące leci i pod tym względem to nie ma powodów do narzekań .
  3. Witam. Mój problem przedstawia się następująco. Silnik nagrzewał się normalnie do 90st(na blacie) bynajmnniej tak mi się wydawało . Ostatnio po nagrzaniu silnika z ciekawości sprawdziłem dolny wąż który idzie od termostatu i jest on zimny oraz płyn w zbiorniczku także . Sprawdzałem temperaturę na climatronicu podczas jazdy i pokazywał ją w miarę normalnie w oscylacji wokół 90 st lecz zdarzyło się też złapać 95 st . Może miał ktoś podobny problem ? Z góry dzięki za info . P.S Silnik to 1.9 TDi 110 km (AVG)
  4. Witam;) Mój problem jest następujący . Co jakiś czas kasuje mi się dzienny przebieg kilometrów . Ten objaw występuje różnie , co 2 i 3 dni . Nieraz wytrzyma tydzień , a i zdarza się , że nawet codziennie . Czy ktoś miał podobny problem ? Gdzie szukać przyczyny ? z góry dzięki za info
  5. Witam przewertowałem już forum , ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi . Nie działa podświetlenie tablicy rejestracyjnej , sprawdzałem czy styki nie zaśniedziały i jest ok , sprawdzałem kostki i tez ok a żaden prąd tam nie dochodzi . Zaznaczam że tylne światła normalnie się świecą i podświetlenie schowka też . I moje pytanie brzmi czy za to jest odpowiedzialny jakiś bezpiecznik i gdzie szukać dalej ewentualnej przyczyny ? Z góry dziękuje za odpowiedz P.S A4 B5 po lifcie 2000 r.
  6. Panowie a moje pytanie jest takie. Czy sam słupek silnika 1.8 np. APT pasowałby do osprzętu od ADR ? czy trzeba by było coś przerabiać ? Pytam bardziej tak z ciekawości
  7. Witam a ja mam taki problem , że stuka mi w okolicy napinacza łańcucha rozrządu , ale tylko tak przy 2000 tys obrotów , a przy 3200 tys praktycznie juz go nie słychać . spotkał się ktoś z czymś takim wcześniej ?
  8. Witam Mam na imię Radek i od niedawna stałem szczęśliwym posiadaczem A4 i z tego względu chciałbym należeć do tego klubu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...