Skocz do zawartości

Pipp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pipp

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pipp

0

Reputacja

  1. Podobnie mam w B5. Ciekawe, ze tez tarcze + klocki ATE. Przebieg na nich ok. 20 kkm. Jak hamuje normalnie jest OK, jak muskam pedal, ze tylko tloczki sie rusza w zaciskach to slychac gluchy stukot w lewym kole. Dzis rozbieralem to i okazuje sie, ze wewnetrzne klocki pracuja tylko w 2/3 powierzchni. Od wewnatrz rowniez tarcza jest zuzyta tylko czesciowo. Czesc powierchni tarczy, na ktorej klocek nie pracuje jest - co normalne - skorodowana i nierowna. Dlaczego? Nie wiem. Czy to wlasnie powoduje halas? Nie jestem na 100% przekonany. Bo nie powinno halasowac cos, co nie pracuje i nie ma kontaktu. A moze jest...tylko zbyt lekki, zeby sie zuzywalo, a wystarczy do stukania. Sprawa jest dziwna bo nie pracuje czesc klocka na wysokosci, na ktorej jeszcze "lapie" go tloczek zacisku. Jednak stwierdzilem, ze nie ma tam nic niebezpiecznego wiec skladam i jezdze jak jest, uprzednio czyszczac tarcze, klocki i zaciski. Mysle, ze mozna za to winic konkretne tarcze/klocki ATE. Jak sie zuzyja, wymienie kpl. i zobaczymy. Na pewno bede chcial sprawdzic innego producenta. Pozdrawiam.
  2. Ja z malym uzupelnieniem po doswiadczeniach w moim B5. Objaw: lewe grzeje, prawe nie. No to demontuje - m.in. dzieki Wam - i wszystko przebiega bez przeszkod. Mowicie, ze najlepiej podwazyc i zdemontowac wklad lusterka linijka - to prawda - ale mnie sie udalo drewnianym metrem stolarskim. Odpinam przewody i mierze czy napiecie dochodzi do lusterka (najpierw lewe - dobre). Czarny przewod to "+12V", a czarno-brazowy to "masa". Wlaczam stacyjke i naciskam guzik podgrzewanej szyby. Jest! Mamy ponad 11V. Szyba - jak wszyscy wiemy - energozerna istota. No to wylaczamy ogrzewanie...i... Napiecie rosnie do prawie 12V. Wniosek jest taki, ze wlaczenie ogrzewania tylnej szyby, wlacza grzanie luster, ale wylaczenie, wylacza ogrzewanie tylnej szyby, ale na lusterka napiecie jest podawane dalej. Czy non stop, az do wylaczenia stacyjki? Nie wiem. Ogrzewanie tylnej szyby wylacza sie samo po ok. 10 min. Czy lusterka wtedy tez sie wylaczaja? Nie wiem. To samo robie po prawej stronie. Wszystko identycznie. Zatem sprawdzmy same maty grzewcze. Najpierw dobra - lewa. Miernik - tym razem troche nowoczesniejszy od powyzszego - ustawiamy na pomiar oporu (Ohm). Cos wyszlo: 4,9. OK. Zobaczmy prawe lustro, ktore nie chce byc cieple. Wynik: 125,6. Duuuzo wiecej. Wszystko jasne. Do wymiany jednak i tak pojda oba szkla. Prawe nie grzeje, a lewe zachodzi rdza. Okazja do wymiany na lepsze szkla, w ktorych cos widac. Czy takie sa na rynku. Musze poszukac. Pozdrawiam. Mam nadzieje, ze sie nie obrazicie, ze sie podpialep pod watek B6 z moim staruszkiem.
  3. 13 pazdziernik, wieczor, parking pod Geant/Real/Krokus. Kilka A4, ale nie wiem kto... Na pewno ja bylem widziany, ale - tu bym wymyslil jakis wykret - sie nie zatrzymalem/przywitalem. A moze to w ogole nie Wy, szukalem info o mini spocie w poniedzialek? Pozdrawia "wciaz zielony czlonek"...
  4. Mam maly wyciek, ale nie jestem pewny skad. Uszczelniacz polosi? Hmmm... Uszczelniacz walu? Zobaczcie prosze i moze zasugerujecie mi cos? Przy okazji. Co to jest? Czujnik? Predkosci? Nawet 2. Nad lewa polosia. Dzieki, pozdrawiam.
  5. Pipp

    [B5 ADR] Mój Avant

    Fakt, ze zdjec malo. Nie zrobilem prawdziwej sesji, a te 3 szt. to zlepek przypadkowych fotek z roznych okazji. Obiecuje, ze za jakis czas "cykne" tez inne zakatki auta. Przejechalem nim ponad 14kkm i moge opowiedziec krotka historie serwisowa. Tuz po zakupie wymienilem termostat (to dlatego palil ponad 9 l), nabilem klime, a ostatnio kupilem kpl. na przednia os, tarcze & klocki firmy ATE. I na tym beda sie koncentrowac moje zmiany. Chce aby mimo wieku jezdzil na najlepszych czesciach eksploatacyjnych i wszystko na czym widac zab czasu i przebiegu chce stopniowo wymieniac na czesci z wyzszej polki jakosciowej. Na wiosne na pewno pomysle o hamulcach tylnej osi. Pewnie kiedys przyjdzie czas na amortyzatory, a przy 240 kkm (czyli za 50kkm) najbardziej kosztowna wymiana - pasek rozrzadu. W ten sposob chce malymi krokami doprowadzic Avanta do stanu idealnego bo wg mnie ten egzemplarz na to zasluguje. Dowodem na to jest fakt, ze kiedy zapytalem znajomego, ktorego wiozlem, ktory rocznik to jest wg niego, odpowiedzial tak: "Auto na pewno z Niemiec...rocznik...2002...2003". Ze zmian modyfikacyjnych to chcialbym na pewno felgi aluminiowe, ale mam dylemat bo w tej chwili mam dwa komplety dobrych opon 15", a prosi sie o 16" na lato. I tak sobie dumam, ze moze tanie 15" alu, a moze stalowe, zeby nie placic za przekladki i nie jestem przekonany...a inwestowac teraz w alu 16" i 205/55 R 16 nie chce. Poza tym lubie kombi z czarnymi szybami z tylu (mialem w poprzednim aucie) i to moze bedzie jakas zmiana. Jednak koncentruje sie na mechanice, autko musi byc zawsze gotowe nawet na daleki wyjazd. Pozdrawiam
  6. A4 Avant 1.8 20v '96r. Absolutna seria, taka jaka wyjechala z salonu Huerse w Krefeld (D). W Niemczech jednak juz byl w niej akcent polski: opony Bridgestone Turanza Made in Poland. Na ostatnim zdjeciu "A czworka" z mezem, tez "czwartym". :th:
  7. Witam Was serdecznie. Nowy na forum, prawie nowy (od ponad roku) posiadacz A4. Ja jestem z Krakowa, a moje Audi pochodzi z Krefeld. 11-latek ma juz prawie 190 kkm i jest mlodszy od wlasciciela o...19 lat. Czarny Avant ma 125-konne ADR pod maska i naped tylko na przod. Srednie zuzycie paliwa (mierzone w sumie na dystansie ponad 13.000 km) to 8,1 l/100 km Pb95. W tej chwili jestem na etapie przegladow i wymian w ukl. hamulcowym. Witam jeszcze raz, pozdrawiam i do napisania...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...