Skocz do zawartości

elvis22

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O elvis22

Osiągnięcia elvis22

0

Reputacja

  1. teraz tak na szybko zrobiłem test , nie wiem czy ten program polski-vag jest dobry do tego . ale tak , auto jak jest na N albo postój to w okienku konwerter pokazuje 0 a po dawaniu gazu skacze co najwyżej na 2 . po zmianie na obojętnie który wsteczny , D czy 1,2,3 wskakuje od razu na 49/50 a podczas dodawania gazu spada . w wolnej chwili sprawdzę jeszcze podczas jazdy na różnych biegach bo teraz to tylko tak na szybko na podwórku robiłem //edit fajnie by było gdyby ktoś posiadający sprawne auto zrobił u siebie ten test i wtedy mógłbym mniej więcej porównać te wartości
  2. hmm. no szczerze to te szepnięcia nie przeszkadzają mi jakoś mocno .. bo u mnie nie ma w sumie jakiegoś trzęsienia , drżenia itd tylko co kilka sekund takie szarpnięcie lekkie porównywalne do szarpnięcia podczas zmiany biegu.. na razie i tak nie będę z tym nic robił tylko poczekam na cieplejsze dni i wtedy rozkręcę skrzynkę a jeszcze musiałbym sobie chyba kanał wykopać gdzieś na tyłach podwórka wiadomo chciałbym się z tym uporać bo wole miec w pełni sprawny samochód tylko przeraża mnie trochę cena :/ używka na allegro 500 zł i to nie w jakimś super stanie .. a najbardziej boję się takiej sytuacji że kupię to , wymienię a problem nie zniknie :/ zastanawia mnie jeszcze jak wygląda uszkodzone te sprzęgło ? czy np po wyciągnięciu go można stwierdzić w jakiś sposób że jest na pewno zepsute ?
  3. ehh liczyłem na to że jednak okaże się coś innego .. czytałem już o tym sporo a nawet widziałem cię na innym forum w wątku takiego samego problemu a wymieniałeś to sam czy u mechanika ? zastanawiam się czy dam radę to sam wymienić .. a z uszkodzonym konwerterem można jeździć autem czy może to doprowadzić do następnych usterek ?
  4. najpierw muszę się nauczyć robić te logi ale niedługo postaram się zrobić .. sprawdzę ten pedał ! ---------- Post dopisany at 11:55 ---------- Poprzedni post napisany at 11:54 ---------- brałem to pod uwagę ale ze względu na cenę naprawy raczej nie dopuszczałem tej myśli ---------- Post dopisany at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany at 11:55 ---------- skąd taka pewność .. jesteś pewny na 100% ??
  5. witam . zakładam na forum nowy temat bo już kompletnie nie mam pomysłu co jest nie tak z moim audi.. auto podczas jazdy na 1900/2000 obrotów szarpie i ma nierówne obroty tak jakby nie umiał utrzymać stałych obrotów tylko cały czas ma skoki zwiększając i od razu zmniejszając co około 3 sekundy .. kiedy przyśpieszam i obroty wchodzą na ponad 2000 to nie szarpie .. dzieje się to tylko podczas stałej jazdy jedną prędkością . wolne obroty gdy auto stoi są ok , nic nie faluje itd kiedy dodam gazu i utrzymuje na 2000 też wszystko ok . tylko podczas jazdy to występuje.. teraz tak , czytając wiele takich przypadków poczyniłem pewne kroki : 1. wymieniłem czujnik położenia wału 2. wymieniłem map sensor (kiedyś komp pokazał błąd dlatego wymieniłem) 3. wymieniłem kilka wężyków powietrza na nowe jednak nic to nie dało .. niedawno podłączając do kompa wyskoczył błąd ( Ciśnienie w układzie dolotowym różnica doregulowania ) czytając następne kilka stron w necie przeczyściłem zawory i sprawdziłem gruszkę ze sztangą od turbo , i fakt nie pracowała w ogólne ! ucieszyłem się bardzo bo myślałem że znalazłem przyczynę . chciałem odkręcić turbo i wyczyścić kierownice ale nic z tego , śruby są tak liche i zardzewiałe że w tym momencie są okrągłe .. więc postanowiłem na razie zostawić turbo i odkręciłem samą gruszkę ze sztangą .. przeczyściłem przedmuchałem rozruszałem no i wszystko zaczęło działać , sztanga chodzi prawidło tak jak powinna ! no ale niestety po przejechaniu się problem nadal występuje a komp nie pokazuje żadnego błędu .. wiele ludzi radziło jeszcze przepływomierz wymienić , ale nie chcę znów w ciemno wydawać kasy na nową część jeżeli ta jest dobra :/ może ktoś ma jakiś pomysł ? pozdrawiam
  6. pas już kupiłem wygląda na to że wszystko będzie pasować.. dzięki i pozdro
  7. Siemka . Sam naprawiam audi a4 po dzwonie i mam do wymiany kilka części. na początek chcę zakupić pas przedni najlepiej z oboma chłodnicami na allegro jest tego sporo ale mam kilka pytań do tych co się na tym znają moje auto to kombi z 1999r przed liftem 1.9 tdi automat z klimą . chciałbym się zorientować jakie różnice są między rocznikami , pojemnościami itd.. czy pasował by mi taki pas np z sedana 97r ? czy sedan a kombi różnią się czymś te wzmocnienia , chłodnice czy coś ? i czy rocznikowo się różnią czy obojętnie z którego roku kupię w przedziale 95-99r . czy różnią się zależnie od pojemności silnika ? i czy pasowało by z anglika ? czy pasowałby mi np taki http://allegro.pl/audi-a4-97rok-chlodnice-wzmocnienie-i1872117619.html pozdrawiam serdecznie
  8. Witam wszystkich jestem w trakcie kupowania audi a4 kombi 1999r do naprawy będę go sam robił i mam nadzieje że znajdę tu odpowiedzi na niektóre pytania pozdrooo all
×
×
  • Dodaj nową pozycję...