
Domie
Pasjonat-
Postów
88 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Domie

Informacje
-
Imię
Domie
-
Miasto
FZA
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, Panowie jest możliwe, aby dołożyć pilot do webasto, w którym jedynym ustawieniem w MMI jest opcja: automatycznie ? I nie zauważyłem aby webasto automatycznie się włączało.
-
Fajnie, że Dev doradził w takim razie wejdę raz pod auto, a nie dwa razy. Dzięki Dev
-
WAUZZZ8EX6A087469
-
Witam, Audi a4 b7 2005r 1,9 tdi 116KM BKE Panowie / Panie jaki numer sprzęgła do kompresora klimatyzacji? patrze w Etce online i jest kilka numerów. z góry dziękuję za pomoc. A więc do w/w auta kompresor DENSO nr. 8E0 260 805BF Zamiennik sprzęgła kpl. ( bez seger,a) THERMOTEC nr. KTT040034 Zamontowane bez demontażu kompresora.
-
Różne opinie w necie na temat tego Zakładu.... choć z każdym miesiącem swojej działalności bardziej pochlebne. Również miałem dylemat jak założyciel wątku ostatecznie kupiłem większe turbo to B5 właśnie w GENESIS od roku turbo od AWX jeździ w wspomnianej b5 skręcone na około 160KM i nie mam z nim problemu. Należy nadmienić, że trzeba spełnić szereg wymogów montażu turbo, aby ewentualna gwarancja została uwzględniona.
-
Miło powitać nowego forumowicza.
-
Panowie opisałem problem w moim aucie. Oczywiście jestem świadomy, że producent uszczelki nie przewidział w tym miejscu natomiast uszczelka pomogła usunąć problem wiec jak ktoś będzie miał podobny problem i rady zaczerpnięte z forum nie pomogą zawsze można spróbować jestem przekonany, że nie zaszkodzi.
-
Ile aut tyle przypadków. Może lepiej splanowałeś powierzchnie styku lub dokreciłeś nakrętki z siłą 60Nm?
-
Po montażu uszczelki między turbo, a kolektor wydechowy problem ustąpił. Nadmienie, iż producent nie przewidział w tym miejscu uszczelki. Ehh
-
Witam, Koledzy wsadziłem dziś turbo (zregenerowane) AWX,a do audi a4 b5 AVG ku mojemu zdziwieniu na VCDS błąd 17964 - Charge Pressure Control (niedoładowanie) Nadmienię, że przed montażem turbo AWX auto jeździło normalnie, po wymianie brak mocy. Przewody podciśnienia sprawdzone dla świętego spokoju, sztanga się porusza przy ściąganiu przewodu z gruszki. Wszelkie sugestie mile widziane...
-
Skoro jesteś pewien, że to prawe koło i wymieniłeś czujnik na nowy więc pozostaje regulacja odległości.
-
https://a4-klub.pl/topic/62856-all-b6-problem-z-zamkiembłąd-01811-problem-rozwiązany/
-
Może link coś podpowie, Ja miałem u siebie błąd, wykasowałem i jest ok.
-
Mój kopcił, na vcds nic nie pokazało w układzie chłodzenia ubywało płynu żadnych wycieków na zewnątrz, olej stan. Myslalem uszczelka pod głowicą, okazała się chłodnica spalin egr. Oczywiscie przyczyn jest wiele i niektóre objawy bardzo podobne. Wiec kanał i podpiąć komputer.
-
W temacie montażu jednej i drugiej jestem zorientowany, bo to nie jest dla mnie nowość, Tylko od dłuższego czasu czytam na forum, iż użytkownicy chętniej wkładają od AWX, AVF + flansza i tu moje zdziwienie. Skoro wstawienie większego wirnika z lepszego materiału wychodzi w podobnej cenie.... Stąd moje zapytanie czy może ktoś ma praktyczne doświadczenie w tym temacie. Auto nie będzie bardziej skręcone niż 150KM, ponieważ nie ma takiej potrzeby na chwilę obecną.