
shad0vv
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O shad0vv

Informacje
-
Imię
Szymon
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Cabriolet
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.4 V6
-
Kod silnika
BDV
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
shad0vv odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WAUVGAFH0DN001496 -
Witam, mam problem z licznikiem. Zacznę od początku: zagotował mi się płyn chłodniczy, do tej pory z licznikiem było wszystko OK. Zostawiłem autko na jakieś 2 godziny żeby ostygło. Po tych 2 godzinach chciałem odpalić i od tej pory przestał działać licznik tzn wskazówki od prędkości i obrotów po przekręceniu kluczyka idą od razu na maxa. Licznik kilometrów się wyzerował. Po ponownym przekręceniu kluczyka stojąc w miejscu licznik kilometrów nalicza kilometry;/ Wariują też wskazówki od paliwa i temperatury. Czasem pokazują pół zbiornika paliwa a raz 1/4. Temperatura podobnie na zimnym silniku 95 stopni. Teraz przebieg sam zmienił się na mile i dalej nalicza przy włączonym zapłonie i wyświetla się DEF. Zastanawiam się czy jakichś kabli nie zalało... Czy to ten procesor padł i to tylko zbieg okoliczności z tym zagotowaniem płynu. Możecie coś doradzić? Pozdrawiam
-
Witam, również mam problem z licznikiem. Zacznę od początku: zagotował mi się płyn chłodniczy, do tej pory z licznikiem było wszystko OK. Zostawiłem autko na jakieś 2 godziny żeby ostygło. Po tych 2 godzinach chciałem odpalić i od tej pory przestał działać licznik tzn wskazówki od prędkości i obrotów po przekręceniu kluczyka idą od razu na maxa. Licznik kilometrów się wyzerował. Po ponownym przekręceniu kluczyka stojąc w miejscu licznik kilometrów nalicza kilometry;/ Wariują też wskazówki od paliwa i temperatury. Czasem pokazują pół zbiornika paliwa a raz 1/4. Temperatura podobnie na zimnym silniku 95 stopni. Teraz przebieg sam zmienił się na mile i dalej nalicza przy włączonym zapłonie. Zastanawiam się czy jakichś kabli nie zalało... Czy to ten procesor padł i to tylko zbieg okoliczności i tym zagotowaniem płynu. Możecie coś doradzić? Pozdrawiam
-
[B5 ADR] Jak powinien być ustawiony górny znak rozrządu?
shad0vv odpowiedział(a) na shad0vv temat w Audi A4 B5
Może ktoś to potwierdzić? -
[B5 ADR] Jak powinien być ustawiony górny znak rozrządu?
shad0vv odpowiedział(a) na shad0vv temat w Audi A4 B5
W 1.6 adp też tak powinien być ustawiony? -
Witam, nie wiem czy mam dobrze ustawiony rozrząd. Dolny znak się zgadza a u góry nie mam pokrywy i nie wiem jak powinien być ustawiony na górnym kole. Jeśli na dole jest ustawiony na znakach to górny ustawiony jest pionowo. Dodam, że silnik chodzi nie równo i wyskakuje mi błąd czujnika halla.
-
Czy złe ustawienie zapłonu ma coś do czujnika halla?
-
Doczytałem już Dzięki za pomoc. Jak będzie wszystko działać dam znać :>
-
Mam nadzieję że to było to. Tam się płyn wlewa czy olej i gdzie dokładnie? No i jaki
-
Wałkiem kręciłem, druga osoba trzymała i nie dało rady utrzymać. Skrzynia na moje oko dobra :>
-
Źle to opisałem Chodzi o łapę sprzęgła. Dokładnie coś takiego: http://allegro.pl/lapa-sprzegla-vw-passat-audi-a4-skoda-i1855254787.html
-
Tam gdzie jest miejsce na tą kulkę z tym zabezpieczeniem to było to u góry. Obrócone o 180 stopni.
-
No właśnie nie jedzie. Rozebrałem skrzynie dziś ale to inny dział. Jutro sprawdzę ten czujnik.
-
No to tak: wyjąłem skrzynie i wszystko niby ok. Tarcie o którym pisałem spowodowane było złym złożeniem wysprzęglika, tzn był odwrotnie wsadzony ale to chyba nie jest główny powód?
-
Czyli ten czujnik halla może być powodem, że autko nie jeździ? Ja tu już skrzynie rozebrałem a okaże się czujnik