Skocz do zawartości

medman

Pasjonat
  • Postów

    137
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O medman

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No faktycznie jakoś to inaczej działa. Napięcie mierzone na odpiętym kabelku 11.6V a jak zapnę go do regulatora napięcia w alternatorze to jest 0.6V. Wygląda na to że będzie to jakiś problem z alternatorem. Zrobiłem ręczny wyłącznik, odcinający napięcie na tym przewodzie od wzbudzania alternatora i na zapiętym obwodzie pobór prądu jest 0,23 Ampera a po rozłączeniu obwodu pobór jest zerowy. Da radę jakoś sprawdzić sprawność regulatora napięcia i mostka prostowniczego "domowymi sposobami"?
  2. Jedyny błąd jaki jest w CAN to 02071. w necie jest opis że to jakiś błąd komunikacji magistrali. Nic mi to nie mówi i nie daje. Dobrałem się do Gateway i napięcie na przewodzie od wzbudzania jest nawet po wypięciu go z kostki od sterownika i od alternatora. Jakieś zwarcie czy "perpetuum mobile"?
  3. Dzięki za info. Czy DELPHI ogarnia ten sterownik?
  4. Witam Auto a4 b8 2.0 tdi CAGA 2008 r Problem jest taki że rozładowuje mi aku. Doszedłem że winowajcą jest kabelek od wzbudzania alternatora na którym jest napięcie (ok. 11.5 V) i pobór prądu po zamknięciu auta to jakieś 0.23 A. Czy jest ktoś w stanie mi podpowiedzieć czy tak powinno być że to napięcie na wzbudzeniu altka powinno być po wyjęciu kluczyka ze stacyjki? Jeżeli nie, to co może być przyczyną tej usterki? Znalazłem już że ten felerny kabelek idzie gdzieś pod sterownikiem do kabiny i wychodzi pod kierownicą w okolicach pedału sprzęgła. Będę szukał dalej tylko ogarnę jak zdjąć rączkę linki od maski silnika. Może ktoś poratuje schematem elektrycznym na którym jest opisane gdzie i jak ten kabelek pomyka se po aucie? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...