Skocz do zawartości

jablko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jablko

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Opolskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia jablko

0

Reputacja

  1. jablko

    Głupiejący licznik

    Niestety kabel VAG KKL nie za bardzo współpracuje z tym Commanderem. Chyba że trzeba jeszcze jakies dodatkowe sterowniki? Czy jednak trzeba inny kabel kupić? EDIT: Jeszcze jedno Panowie, kod do immo to wpięty do kluczyka ten plastik, tylko tam są dwa kody, jeden siedmiocyfrowy a drugi zaczyna się na A i po nim jest 6 liczb. Który to kod do immo?
  2. jablko

    Głupiejący licznik

    Z tym, że tam pisze o jakimś innym kablu niż Viaken. W dodatku nie program Vag tylko innym... Chyba że ja mogę pominąć ten krok?
  3. jablko

    Głupiejący licznik

    Jest gdzies jakiś poradnik jak to zrobić? Byłbym wdzięczny
  4. jablko

    Głupiejący licznik

    Vag com? Chodzi o ten pogram? Mogę zwykłym kabelkiem za 20zl czy musze miec inny?
  5. jablko

    Głupiejący licznik

    Panowie kupiłem licznik - full fis. Teraz wystarczy podmienić? Czy coś jeszcze trzeba zrobić by działał?
  6. jablko

    Głupiejący licznik

    Dziekuje chłopaki za odpowiedzi. Kabelek mam ale coś nie potrafię go zainstalować na kompie bo nie mam żadnej płytki do niego... Nie muszę mieć żadnego fisa, bo to samochód mamy. Chodzi mi jedynie o sprawnie działający licznik. Mam prośbę, możesz mi pokazać jak wygląda licznik pół fisa? Czy taki licznik może być? https://www.dropbox.com/s/tasdjdi0vzdsl79/licznik.JPG?dl=0 Jak wygląda sprawa z licznikiem przed liftem? Pozdrawiam
  7. jablko

    Głupiejący licznik

    Witam. Mam problem z licznikiem. Objawem jest skacząca temperatura silnika, przez co wyłącza się m.in. klimatyzacja. Był wymieniony i termostat i czujnik temperatury. Mechanik powiedział że padł licznik. Tutaj mój licznik https://www.dropbox.com/s/xchs5iyph165g1l/audi.JPG?dl=0 Mam pytanie, czy mogę kupić licznik z pełnym FISem i wskaźnikami temperatury oleju i akumulatora? Będą działać? Jak wygląda sprawa z anglikami bo muszę przyznać że ciężko znaleźć europejską wersję tego licznika... a mógłby być to nawet 1/2 FIS byleby tylko działał
  8. Już kiedyś był czyszczony, odnowiło sie? Jak silnik wyłączony, nie chce zapalić, spróbowałem też wrzucić 5 bieg i popchnąc 20cm by silnik sie obrócił i niekiedy działa - zapala.
  9. Witam. Posiadam A4 1.9 TDI AJM. Problem polega na tym, że rozrusznik nie kręci. Chce bo słychać cykniecie po przekreceniu kluczyka a następne cykniecie po opuszczeniu kluczyka do pozycji "0". Zauwazylem, że od czasu do czasu przekreci i silnik zapali. Wiem, że winny jest rozrusznik ale nie chce kupować nowego rozrusznika wiec pytanie brzmi: czy wystarczy że kupie rozrusznik do tego silnika czy cos jeszcze trzeba? Pasuje każdy z 1.9 TDI?
  10. Witam. Posiadam a4 avant przebieg koło 280 tysięcy z silnikiem 1.9 tdi 115km. Mój problem polega na tym, że przy dodaniu gazu od około 1,8tys-2,4tys w czasie jazdy pod maska zaczyna dziwnie świszczeć podobnie jak pasek, lecz gdy dodamy gazu świst się włącza i zostawimy auta ciagle np. na 2tys obrotów to świst zanika. Tak jakby np. pasek zaczął normalnie ciągnać, albo turbo nadgoniło dmuchanie. Na jałowych obrotach efekt ten zaczyna się po mocniejszym dodaniu gazu od około 3tyś obr i nie jest tak mocny jak w czasie jazdy. Nie wiem co jest powodem. Turbo ma około 15tyś przebiegu, jest nowe, rozrząd również wymieniany jakies 10tys temu. Co to może być?
  11. jablko

    Brudny EGR

    benoos czytałem już prędzej oba. Szkoda że nie ma zdjęć jak go zdjąć bo chętnie bym się za to zabrał, bo jak widać na zdjęciach za czysty to on nie jest
  12. jablko

    Brudny EGR

    Witam, na początku zapytam kilka pytań 1. Dobrze nazwałem część? 2. Silnik to AJM? (wiem że to 115 konna jednostka) Wczoraj gdy padł mi rozrusznik, postanowiłem ściągnąć pokrywę silnika po przeglądnięciu problemy, zastanowił mnie jeszcze jeden widok, a mianowicie: Czy ta część może być tak ubrudzona, czy coś tam nie przecieka itp. Zobaczcie sami. B5-tkę posiadam 6 lat i gdy kupowałem miała 200tyś przebiegu. Teraz ma 280tyś. 3. Co może być przyczyną tego, może to tak być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...