Jeżeli chodzi o ręczne sprawdzanie wężyków to juz mi to kumpel zrobił...niby wszystko ok...czyli pozostaje mi opcja znaleźć dobrego mechanika i podpiąc autko....
Ostatnio zauważylem ze auto dziwnie sie zachowuje powyżej 2,5 tys obrotów. Mianowicie jak sie rozpędza i dochodzi do 3tys to ma chwilowe wstrzymanie...czyli jade auto sie zbiera i w pewnym momencie cos jakby spadek mocy...za chwile znowu sie zbiera i za chwile znowu jakby spadek mocy. To moze byc wina turbiny?? Jest to irytujace, zwłaszcza przy wyprzedzaniu...kiedys moze sie okazac ze nie zdąże wyprzedzic....
Nie chodzi mi o brak smarowania paska tylko łożyska na rolkach...chyba jest tam cos takiego...hehehe znawca nie jestem a autko mam od tygodnia wiec nie orientuje sie jeszcze za bardzo w tym co z czym po co i dlaczego...[br]Dopisany: 06 Listopad 2011, 19:18_________________________________________________
Jak pytalem go jakie rolki wrzucał to on nie wie....niby tyle kasy wsadził a nie wie w co...ale tak bywa jak sie auto kupuje od kogos kto sie nim nie interesuje za bardzo:)
Kupiłem niedawno moje audi i tez piszczy cos z przodu. Koles mowil ze wymieniał rolki i pasek i kosztowało go to 350 zl ale piszczenie powstalo po wymianie. Możliwe ze wina braku smarowania...ale co bedzie jak posmaruje i nic sie nie zmieni? Wymieniac rolki?? Jeszcze nie miałem czasu tam zagladac.
Witam serdecznie. Mam na imie Piotrek i jestem z Lubania (woj. dolnośląskie) jestem szczesliwym posiadaczem Audi A4 wersja b5, rocznik 95 silnik 1,9 tdi , 90KM. Mam nadzieje że współpraca na forum bedzie nam wszystkim dobrze sie układała. Pozdrawiam