Skocz do zawartości

--Arkadia--

Pasjonat
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O --Arkadia--

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia --Arkadia--

0

Reputacja

  1. a moze lepiej tankowac na pewnych stacjach tzn. jakich stacjach? shell, orlen, statoil? http://www.facebook.com/photo.php?fbid=334082646632726&set=a.334082419966082.81210.100000929803669&type=1&ref=nf
  2. tyle że gdybys zrobil logi na poczatku, od razu byloby wiadomo czy to wina silnika. nie byloby zbednego gdybania. tylę, że na poczatku nie miałem interfejsu więc logów zrobić nie mogłem. Mimo wszystko napisałem, że byłęm u mechanika, który sprawdzał synchronizację wtrysku, turbo itp. i powiedział, że wszystko ok,
  3. ok, logi są zbędne - właśnie wróciłem od speca od ASB, jest zwalony Lock-up. Auto również przez to pali więcej. P.S. Znalazłem nawet podobny temat: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=210488.msg2490931;highlight=b%B3%EAdy+asb+lock+up#msg2490931 Koszt naprawy 2,5K wraz z regeneracją konwertera, filtrami, olejem...
  4. kopa ma, nie dymi, ale jedzie do max 170-180, ja obstawiam knwerter - zapewne do regeneracji.
  5. olej właściwy - koloru słomkowego ATF o ile się nie myle - bylem na wymiane u skrzyniarza. P.S. Obstawiam konwerter - do regeneracji...
  6. tak - olej właściwy - koloru słomkowego[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 12:20_________________________________________________p.s. pewnie konwerter do wymiany ;(
  7. Wczoraj błąd "namierzony" wykasowany, dzisiaj przejechane 100km i powrócił.
  8. Witajcie. Diagnoza Vagiem wyrzuciła następujący błąd : 17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred Jakiś błąd sprzęgła? Skrzynia nie szarpie, nie przeciąga, według mnie pracuję poprawnie jednak w/w wyskakuję - może ktośbliżej określić co to za usterka, ewentualna diagnoza, co należy naprawić? Pozdrawiam
  9. Soryy ale porównujesz AFN w trasie do AJM miasto - z całym szacunkiem ale to nieporozumienie. takie przyczyny jak lapanie powietrza badz jego ucieczke, wlasnie diagnozujesz VAG-iem. wymieniles olej z filtrem w skrzyni? Diagnoza Vagiem tego nie ujawniła - znajomy mechanik wszedł pod auto osłuchał i znalazł jakaś nieszczelność - syczało. Pryskał też jakimś sprayem niby do sprawdzania nieszczelności. P.S. Olej w skrzyni i filtr został wymieniony P.S. Przy dokładnej diagnozie wyskoczył jeszcze błąd odnośnie skrzyni: 1 Fault Found: 17125 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred Coś ze sprzęgłem ale co to nie mam pojęcia -skrzynia według mnie działa ok - nie szarpie nie przeciąga i nie ma żadnych "dziwnych" objawów więc może ktoś podpowie co z tym zrobic?
  10. tak w 90% miasto i jeden odcinek prostej - wyjazd z miasta 8km. Dzisiaj temp. była -8 więc jak na zimę to chyba w miarę normalnie choć może wypowiedzą się inni z takim silnikiem i tiptronic/automat
  11. Dzięki wszystkim za pomoc - problem na 99% został rozwiązany Okazało się, że w skrzyni było jednak za dużo oleju i dwa silnik/turbo łapał gdzieś powietrze na "złączce". Dzisiaj zrobiłem około 100km i spalanie jest w granicach 9,5 10 litrów - to już chyba normalny wynik? Czy powinno być mniej?
  12. Oczywiscie, logi jak zrobisz do wrzuc do dzialu Diagnostyka VAG Pozdrawiam ps. A jak sie stalo ze VAG dziala? Na jakim Windows i na jakim programie VAG jasne - logi wrzucę w odp. dziale. VCDS-Lite_1.0 działa szybko i pieknie na Windows Vista - zrobiłem zgodnie z instrukcją Viaken'a
  13. wiktorsam auto miałem na podnośniku - sucho, nie kopci. Poprzednio miałem AFN manual i spalanie 6-6,5l/100km miałem po regeneracji/uszczelnieniu pompy. P.S. Vag już działa - na szybko zrobiłem ogólny scan auta - wyszły 2-3 błędy tj. coś z centralnym zamkiem, multilock, . Juro będę miał więcej czasu to postaram się zrobić i wrzucić logi do analizy. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...