
MoSSS
Pasjonat-
Postów
54 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O MoSSS

-
Spotkania w środkowej części Anglii-pogaduchy
MoSSS odpowiedział(a) na domjenick temat w Europa i świat
bardzo pasuje, przyda się coś w centrum kraju, dawno już spotów nie odwiedzałem z powodu braku czasu (do Bradford mam 4-5 godzin jazdy ), jeśli zorganizujemy coś blisko Londynu to proszę mnie już na listę zapisywać Pozdrawiam -
jeździłem na stożku ok 1,5 roku i zrobiłem ponad 30 tyś km i nie miałem żadnego problemu z przepływką choć na wszelki wypadek kupiłem drugą ale nigdy jej nie użyłem , za to miałem inny problem , mocowanie stożka było na tyle sztywne że na początku wyrwało mi kawałek blachy wokół śruby do której był przykręcony stelaż stożka (zaraz po tym jak wróciłem do anglii z wakacji z polski) , trzeba było to spawać, dalej odkręcała się śruba między stelażem a stożkiem (stelaż był przykręcony do przepływki), a na koniec oderwał się kawałek plastiku z przypływki i stożek w końcu dopiął swego i zaczął wisieć sobie swobodnie. (prawdopodobnie było to winą twardego zawieszenia które przy okazji jeszcze wybijało mi co chwila wachacze)
-
od tygodnia pada deszcz jak przestanie to w końcu zrobie jakieś fotki , ale rewelacji niema , kompletny standard, raczej nic z nowym autkiem nie będę robić poza rozrządem, wymianą oleju itp. , już wystarczająco mnie wytrzęsło na sportowym zawieszeniu , teraz delektuje się wysokim komfortem :decayed:
-
myślałem o tym ale wydaje mi się, że wtedy samochód stracił by trochę z uroku, ale to oczywiście kwestia gustu
-
wspaniały model , od zawsze marzy mi się S4/S6 w tej budzie , może kiedyś jako drugie auto , widziałem kiedyś takie z chromowanymi felgami od RS4 B5 , wyglądało kapitalnie
-
autko zostało sprzedane tydzień temu , trochę żałuje bo dużo w nie zainwestowałem ale nazbierało się kilka rzeczy do wymiany i byłem zmuszony pozbyć się problemu , dużo czasu (przez sprzedażą) spędziłem na szukaniu odpowiedniego auta , przebrnąłem przez wiele japończyków itp. a niespodziewanie na drugi dzień po sprzedaży stałem się Audi A4 1.9 tdi 110KM z 1998r ,autko było kupione okazyjnie za naprawdę niewielkie pieniądze i takie miało być, brakuje mi trochę osiągów z poprzedniego autka ale rekompensuje je spalanie na poziomie 6l/100km w mieście z czego jestem bardzo zadowolony (obecnie robię nawet do 1 tyś km tygodniowo, głównie po mieście).
-
J E L I T O >>> e61 +ori felga 19' z M6 +czarny nosek
MoSSS odpowiedział(a) na J E L I T O temat w Inne marki
piękne autko , szczególnie z M pakietem , w ciągu ostatniego miesiąca 3 razy podziwiałem takie autko od środka (policyjne) niestety niebyło miło :gwizdanie: , a co do autka to napisz czy dobrze się tym jeździ ,jak z dynamiką i spalaniem. W niedalekiej przyszłości bedę musiał zmienić auto zastanawiam się nad takim BMW albo Audi A8 3.0 tdi, Pozdro -
Zawsze trochę spadnie ciśnienie ale nie aż tak bardzo, powinno dmuchać do końca obrotów,u mnie np max 1,0 bara spada do 0,6 bara , może coś z przepływomierzem ?
-
sprawdź cewki zapłonowe, miałem tak wiele razy przed wymianą cewek
-
miałem takie problemy już kilka razy w swoim aucie (też po chipie) 2 razy padły cewki (wtedy przerywało czasami ale auto chodziło w miarę przyzwoicie) i raz padł mi moduł (jeden cylinder wogóle nie działał autem szarpało tak mocno, bałem się, że silnik wypadnie )
-
przyjżałem się jeszcze raz kablom , co się okazało urwał się jeden z czterech kabli z wtyczki do przepływomierza . Dziękuje wszystkim za pomoc mam nadzieję, że to jedyne uszkodzenie.
-
sprawdzę dzisiaj blok 2 , sam przepływomierz to raczej nie jest bo sprawdzałem na zapasowym, i jest to samo. Sprawdziłem jeszcze przy okazji Sondę Lambda, N75, Sprawdzę okablowanie.
-
[B5 AEB] Bogata mieszanka, brak mocy, dziwny odgłos turbosprężarki
MoSSS odpowiedział(a) na MoSSS temat w Audi A4 B5
Przyjżałem się dzisiaj wszystkim rurom w dolocie , wyglądają dobrze ale okazało się, że intercooler jest pogięty :/ autko miało kiedyś wypadek, widocznie nikt intercoolera nie wymienił. Trzeba się wybrać na szrot poszukać jakiegoś. -
Autko jeździ jakby straciło 100 KM, pali jak smok , ciśnienie turbiny dochodzi max do 0,2 bara (wcześniej 1,0 bara) Grupa 11 Grupa 03 Przy okazji wyskoczył mi taki błąd : 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - czy może to być problem z intercoolerem bo zauważyłem ostatnio, ze jest trochę pogięty i to on może powodować problemy. za pomoc dziękuje z góry
-
[B5 AEB] Bogata mieszanka, brak mocy, dziwny odgłos turbosprężarki
MoSSS odpowiedział(a) na MoSSS temat w Audi A4 B5
dzięki , postaram się jutro wziąść za WG, może trochę cieplej będzie (zawiewa u mnie od morza i zimno jak cholera) :decayed:[br]Dopisany: 05 Marzec 2009, 17:45_________________________________________________Wyskoczył mi taki błąd : 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - ale czy nie jest on spowodowany tym urwanym kabelkiem ?? Załatwię gdzieś taki kabel to zrobie logi dynamiczne.