Skocz do zawartości

emilios

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O emilios

Osiągnięcia emilios

0

Reputacja

  1. Dzieki za odp, za tą na priv tez. Tak, błąd odczytany ze sterownika ale wkradła sie mała literowka, rozchodzi sie o czujnik G196(błąd 006035), :> Dodam ze skrzynia działa bezproblemowo, a usterka objawia sie tym ze przełozenia na FISie sa na czerwonym tle, ale czasem wszystko wraca do normy, tzn biegi sa na normalnym tle. Ten g196 tez znajduje sie wewnatrz skrzyni? Sterownik SW: 8E4 910 155 A HW: 01J 927 156 HT
  2. Witam Proszę o pomoc, czy w czerwonym okręgu na załączonym obrazku znajduje sie jakiś czujnik? ponieważ szukam u siebie w skrzyni czujnika g195 i mam problem z jego lokalizacją. pozdr.
  3. Dziekuje ze odpowiedzi w temacie, pozostaje jeździć i nasłuchiwać niepokojących odgłosów dobiegających od strony silnika a za niedługo wymiana rozrzadu to moze wtedy sprawdze co tam dokladnie siedzi. pozdr.
  4. pozycja 21 03g105212d http://allegro.pl/a4-a6-passat-2-0-tdi-07r-zembatka-03g105212d-i1918511147.html czy to o czyms mowi, chyba nie zakładali by tego jesli dalej był by łanuch? Chyba sam sobie odpowiedziałem na pytanie, bo gdy był by łańcuch to załozyli by 03g103333e
  5. No to sytuacja lekko sie komplikuje. A czy po nr czesci (koła zembatego) mozna stwierdzic czy naped pompy dalej jest na łańcuchu czy juz na zębatkach, bo tak czy inaczej cos było wymieniane i chyba troche pojeżdżę zanim sie rozleci-mam racje? ps. po przemysleniach jedna zebatka jest na wale a druga na wałkach ktore zostały wymienione?
  6. W historii brakuje mi wymiany oleju, bo niby ze przy wymianie pompy, jej napedu i miski wlali stary olej, co prawda olej ma 5kkm przekulane, nie jestem mechanikiem ale cos nie chce mi sie w to wierzyc.
  7. No to teraz bede mogł juz spokojnie zasnac:) Dzieki wielkie. Pozdr.
  8. Przy takiej przebudowie wymienie sie tez miske olejowa, bo w czesciech na pozycji 22 to chyba jest miska i jeszcze mnie meczy pozycja 8 nie moge znalesc nigdzie info co to jest.
  9. Witam. Proszę o pomoc w interpretacji akcji serwisowej. Zamieszczam skan na którym sa nr czesci i prace jakie wykonał serwis niemiecki przy awarii mojego silnika BLB, problem polega na tym ze nie wiem czy mam dalej naped pompy na łańcuchu czy juz jest przerobiony na zembatki i moge spac spokojnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...