wasik
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O wasik
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia wasik
0
Reputacja
-
2 blędy pojawiają się co trochę: 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16825 System kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy d brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Ktoryś z tych blędów robi mi checka, ale coś kontrolka mi od niego nie działa, bo się nie zapala, ale wiem że auto jest wtedy w trybie awaryjnym bo dopóki ich nie skasuje turbo pompuje max 0.3 bara. A jak wyglądają logi ?? turbo nie powinno ladowac ciut wyżej tzn 0.6bara?? tak samo z parametry przepływki nie powinne być trochę większe ??
-
Pożyczyłem lapa i zrobiłem logi, może teraz będzie coś więcej widać: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam
-
Licznik rozebrałem, w środku 2 diody które nie wyglądają na przepalone albo żeby ktoś coś z nimi kombinował. Logów nie mam jak zrobić ponieważ jestem za granicą. A na mojej 7demce udalo mi się jedynie odpalić polskiego vaga 4.9 a tam nie mogę zrobić logów. Mogę odczytywać aktualne dane. Jak robię test wyjść i włączam pierwszy właśnie od evap to słychać syczenie za silnikiem bardziej po lewej stronie. Ale nie mogę zlokalizować skąd dochodzi. Powinno syczeć czy mam gdzieś nieszczelność ?? i na czym ewentualnie ?
-
17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16825 System kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Odkąd mam te auto, borykam się z 2 błędami które po skasowaniu, po kilkudziesięciu kilometrach powracają. A auto czasem jakby lepiej się zbierało a czasem gorzej. Co do pierwszego błedu, chciałem sprawdzić czy po odpięciu przepływki auto będzie lepiej chodziło, jednak po odpięciu wtyczki auto w ogóle nie odpala, rozrusznik kreci ale auto nie zapala. Po ponownym podłączeniu, odpala normalnie. Na zapalonym silniku po odpięcie wtyczki odrazu gaśnie. W pamięci nie zapisały się żadne błędy. Drugi błąd wiem że tyczy się systemu evap i wiem jedynie że na teście wyjść zawór n80 cyka wiec jest chyba sprawny, ale nie wiem czemu błąd się zapisuje. Check ani razu mi się nie zapalił. Wiec jak to z nim jest ?? bo wygląda że coś nie tak. Bo po przekręceniu na zapłon nie zapala się, na teście wyjść też nie. Ktoś pomoże ??
-
Witam Wszystkich, jestem nowym posiadaczem a4ki 1.8t i mimo ze przesiadlem sie z duzo wiekszego auta to bardzo je cenie