Skocz do zawartości

wasik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wasik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wasik

0

Reputacja

  1. wasik

    2 błędy 17536 16825

    2 blędy pojawiają się co trochę: 17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16825 System kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy d brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Ktoryś z tych blędów robi mi checka, ale coś kontrolka mi od niego nie działa, bo się nie zapala, ale wiem że auto jest wtedy w trybie awaryjnym bo dopóki ich nie skasuje turbo pompuje max 0.3 bara. A jak wyglądają logi ?? turbo nie powinno ladowac ciut wyżej tzn 0.6bara?? tak samo z parametry przepływki nie powinne być trochę większe ??
  2. wasik

    2 błędy 17536 16825

    Pożyczyłem lapa i zrobiłem logi, może teraz będzie coś więcej widać: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam
  3. wasik

    2 błędy 17536 16825

    Licznik rozebrałem, w środku 2 diody które nie wyglądają na przepalone albo żeby ktoś coś z nimi kombinował. Logów nie mam jak zrobić ponieważ jestem za granicą. A na mojej 7demce udalo mi się jedynie odpalić polskiego vaga 4.9 a tam nie mogę zrobić logów. Mogę odczytywać aktualne dane. Jak robię test wyjść i włączam pierwszy właśnie od evap to słychać syczenie za silnikiem bardziej po lewej stronie. Ale nie mogę zlokalizować skąd dochodzi. Powinno syczeć czy mam gdzieś nieszczelność ?? i na czym ewentualnie ?
  4. wasik

    2 błędy 17536 16825

    17536 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16825 System kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Odkąd mam te auto, borykam się z 2 błędami które po skasowaniu, po kilkudziesięciu kilometrach powracają. A auto czasem jakby lepiej się zbierało a czasem gorzej. Co do pierwszego błedu, chciałem sprawdzić czy po odpięciu przepływki auto będzie lepiej chodziło, jednak po odpięciu wtyczki auto w ogóle nie odpala, rozrusznik kreci ale auto nie zapala. Po ponownym podłączeniu, odpala normalnie. Na zapalonym silniku po odpięcie wtyczki odrazu gaśnie. W pamięci nie zapisały się żadne błędy. Drugi błąd wiem że tyczy się systemu evap i wiem jedynie że na teście wyjść zawór n80 cyka wiec jest chyba sprawny, ale nie wiem czemu błąd się zapisuje. Check ani razu mi się nie zapalił. Wiec jak to z nim jest ?? bo wygląda że coś nie tak. Bo po przekręceniu na zapłon nie zapala się, na teście wyjść też nie. Ktoś pomoże ??
  5. Witam Wszystkich, jestem nowym posiadaczem a4ki 1.8t i mimo ze przesiadlem sie z duzo wiekszego auta to bardzo je cenie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...