Skocz do zawartości

grzes283

Pasjonat
  • Postów

    680
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

36

1 obserwujący

O grzes283

Informacje

  • Imię
    Grzesiek
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYPA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. grzes283

    B8 TrOOOOp

    Siemanko, nigdzie nie znalazłem info na temat grzanej kiery w S5 B8 - czy takowa występowała i czy jest możliwość dołożenia? W starym małyszu miałem, więc chyba w S5 też jest taka szansa 😉
  2. grzes283

    C7 Resident

    Właśnie mi się też wydaje, że nie powinno być żadnych przygazówek. Adaptacja była robiona po wymianie olejów.
  3. grzes283

    C7 Resident

    Siemanko, mam pytanie odnośnie pracy s-trona w trybie S. Nie zauważyłem wcześniej, ale od jakiegoś czasu mam wrażenie, że jakoś inaczej mi redukuje z 3 na 2. Oczywiście czuć zejście z biegu, ale bez szarpnięcia, takie tylko lekkie przyhamowanie i jakby słychać takie " klikniecie". I czego nie zauważyłem wcześniej jest jakby przygazowanie, które na wyższych biegach nie występuje. Czy tj normalne zjawisko, którego nie zaobserwowałem wcześniej, czy coś się zaczyna dziać? w trybie D tego nie ma.
  4. grzes283

    C7 Resident

    Lotkę masz ori S6, czy jakiś fake?
  5. grzes283

    C7 Resident

    Panowie, wymieniał ktoś z Was podsufitkę w sedanie C7? Zastanawiam się u siebie, żeby ja jakimś fajnym materiałem okleić, ale przeraża mnie fakt, jak ją wytargać. Różne wersje słyszałem. Przez przednią szybę, przez drzwi po ich demontażu i wymontowaniu foteli, tunelu i tulnej kanapy......ogarniał ktoś z Was temat i rzuci radą 😉
  6. Było, minęło i już nie wróci.... A6 sprzedane i A6 kupione. Lepsze, młodsze....ogólnie "insze"
  7. grzes283

    C7 Resident

    Rzeczywiście. Ok, dzięki. Sprawdzę po pracy bez kicka 😉
  8. grzes283

    C7 Resident

    Tak zrobiłem. Sam zrzucił na 3. Dzwignia przestawiona na manual.
  9. grzes283

    C7 Resident

    Test zrobiony. 70km/h, 7 bieg, gaz w podłogę. Zrzucił do 3 biegu. Żadnych stuków itp nie było. Czyli szukać gdzie indziej.... Łożysko w skrzyni by raczej szorowało - chyba. A panewka?
  10. grzes283

    C7 Resident

    Ok, dzięki takiego sposobu nie znałem 😉
  11. grzes283

    C7 Resident

    Siemanko. Mam pytanie. Na wolnych obrotach, bez różnicy ciepły/zimny występują cykliczne jakby drgania, gdy wrzucę na D ustają. Momentami słychać jakby delikatne stuki, które z kolei ustają po dodaniu gazu, bądź wrzuceniu D,R. Przy delikatnych przygazówkach na postoju potrafi zatelepać silnikiem i delikatnie zaterkotać przy zejściu z obrotów. Obstawiam dwumasę (0B5105317Q - z etki). Jaki jest koszt takiej zabawy przy s-troniku 2.0 tfsi 252km CYPa? Podczas jazdy żadnych objawów nie ma, podczas gaszenia samochodu czasami jakiś tam dźwięk się wyłoni, ale nie zawsze 😉
  12. Ok, dzięki. Dlatego pewnie są takie sprzeczne informację. 😉
  13. Witam. Czy ma ktoś pewne i sprawdzone informację dotyczące momentu dokręcenia świec zapłonowych w 2.0 tfsi 252km? Na necie są różne informację od 22Nm - 30Nm. Nie ma strikte pod ten silnik. Z góry dziękuję za onformację 😉
  14. Wielkie dzięki. Być może będzie szansa na zewnętrzny foto bez głębszego dłubania. Dobrze, że powiedziałeś mi o kodowaniu, tego nie wziąłem pod uwagę. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...