-
Postów
680 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
36O grzes283

Informacje
-
Imię
Grzesiek
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A6 C7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CYPA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Siemanko. Jestem na etapie zbierania informacji na temat wymiany podsufitki w C7 sedan z szyberdachem. Ogólnie ciężki temat, ale do ogarnięcia, jak wszystko. Są różne szkoły i teorię dotyczące wyjęcia sufitu. Wycinanie szyby, wyjmowanie foteli i drzwi przednich prawych, niby też wyciągają przez bagażnik - nigdzie żadnych dokładnych informacji nie znalazłem, więc pewnie pozostaje metoda prób i błędów 😉 Ale jest jeszcze jedna mega ważna kwestia. Co z osłoną szyberdachu? Jak ją wymontować, żeby wsadzić czarną? Czy pozostaje tylko demontaż szyberdachu? Może ktoś z Was ogarniał któryś z tematów i będzie sie chciał podzielić jakąś informacją, to z góry dziękuję 😉
-
Siemanko, nigdzie nie znalazłem info na temat grzanej kiery w S5 B8 - czy takowa występowała i czy jest możliwość dołożenia? W starym małyszu miałem, więc chyba w S5 też jest taka szansa 😉
-
Właśnie mi się też wydaje, że nie powinno być żadnych przygazówek. Adaptacja była robiona po wymianie olejów.
-
Siemanko, mam pytanie odnośnie pracy s-trona w trybie S. Nie zauważyłem wcześniej, ale od jakiegoś czasu mam wrażenie, że jakoś inaczej mi redukuje z 3 na 2. Oczywiście czuć zejście z biegu, ale bez szarpnięcia, takie tylko lekkie przyhamowanie i jakby słychać takie " klikniecie". I czego nie zauważyłem wcześniej jest jakby przygazowanie, które na wyższych biegach nie występuje. Czy tj normalne zjawisko, którego nie zaobserwowałem wcześniej, czy coś się zaczyna dziać? w trybie D tego nie ma.
-
Lotkę masz ori S6, czy jakiś fake?
-
Panowie, wymieniał ktoś z Was podsufitkę w sedanie C7? Zastanawiam się u siebie, żeby ja jakimś fajnym materiałem okleić, ale przeraża mnie fakt, jak ją wytargać. Różne wersje słyszałem. Przez przednią szybę, przez drzwi po ich demontażu i wymontowaniu foteli, tunelu i tulnej kanapy......ogarniał ktoś z Was temat i rzuci radą 😉
-
A6C6 3.0 TDI V6 Quattro S-line Sedan Lift.....
grzes283 odpowiedział(a) na grzes283 temat w Audi A6/S6/RS6
-
A6C6 3.0 TDI V6 Quattro S-line Sedan Lift.....
grzes283 odpowiedział(a) na grzes283 temat w Audi A6/S6/RS6
-
grzes283 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Rzeczywiście. Ok, dzięki. Sprawdzę po pracy bez kicka 😉
-
Tak zrobiłem. Sam zrzucił na 3. Dzwignia przestawiona na manual.
-
Test zrobiony. 70km/h, 7 bieg, gaz w podłogę. Zrzucił do 3 biegu. Żadnych stuków itp nie było. Czyli szukać gdzie indziej.... Łożysko w skrzyni by raczej szorowało - chyba. A panewka?
-
Ok, dzięki takiego sposobu nie znałem 😉
-
Siemanko. Mam pytanie. Na wolnych obrotach, bez różnicy ciepły/zimny występują cykliczne jakby drgania, gdy wrzucę na D ustają. Momentami słychać jakby delikatne stuki, które z kolei ustają po dodaniu gazu, bądź wrzuceniu D,R. Przy delikatnych przygazówkach na postoju potrafi zatelepać silnikiem i delikatnie zaterkotać przy zejściu z obrotów. Obstawiam dwumasę (0B5105317Q - z etki). Jaki jest koszt takiej zabawy przy s-troniku 2.0 tfsi 252km CYPa? Podczas jazdy żadnych objawów nie ma, podczas gaszenia samochodu czasami jakiś tam dźwięk się wyłoni, ale nie zawsze 😉
-
Ok, dzięki. Dlatego pewnie są takie sprzeczne informację. 😉
-
Witam. Czy ma ktoś pewne i sprawdzone informację dotyczące momentu dokręcenia świec zapłonowych w 2.0 tfsi 252km? Na necie są różne informację od 22Nm - 30Nm. Nie ma strikte pod ten silnik. Z góry dziękuję za onformację 😉