Skocz do zawartości

Maciek4038

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maciek4038

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Chrzanów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maciek4038

0

Reputacja

  1. Koledzy podepnę się do tematu wskazań na klimatorniku. Na kanale 49 temperatura na zimnym silniku 30*C na kanale 51 na zimnym silniku 27*C, po przejechaniu ok1,5km temperatura na kanale 51 spada na 25*C i zaczyna rosnąć do 90*C. Ostatnio wymieniłem czujnik bo myślałem że uszkodził się. Ale na nowym z ASO ten sam objaw. Gdzie może leżeć przyczyna tego zachowania?
  2. Witam Koledzy. Sprawdzając temperaturę płynu chłodzącego w klimatorniku na kanale 49 temperatura na zimnym jest jest 30*C wiec prawidłowo. Ale na kanale 51 czyli temperatura silnika to 27*C. Po kilkukrotnym przekręceniu stacyjki zdarza się że wartość zmieni się na prawidłową temp jaka jest na zewnątrz. Przy odpaleniu samochodu na wskazaniu 27*C po przejechaniu ok1,5km temperatura spada na 25*C i zaczyna rosnąć aż do 90*C i na tym poziomie się utrzymuje. Proszę o sugestie gdzie może leżeć przyczyna wskazania temperatury. Czujnik wymieniony na oryginał z ASO. Pozdrawiam
  3. Witam Koledzy. Mój problem zaczął się po wymianie kompletu sprzęgła z kołem dwumasowym firmy Sachs. Po wymianie pojawiły się dziwne wibracje przy lekkim dodawaniu gazu na 3, 4 biegu w zakresie obrotów silnika 1400-1700 obr/min. Przy mocnym depnięciu w pedał gazu objaw ten nie występuje. Wibracje są również przy wrzuconym 2-biegu i dodaniu gazu w zakresie obrotów 900-1200 obr/min ale akurat to nie jest aż tak uciążliwe. Można te wibracje porównać do przejazdu po czerwonych pasach przed przejściem dla pieszych. Proszę o jakieś sugestie gdzie może leżeć problem. Pozdrawiam
  4. Witam Koledzy.
  5. Czujnik tylko kolego z ASO bo z innymi to loteria. Do czujnika oczywiscie nowy oring uszczelniający.
  6. Witam. Proszę o wycenę rozrządu komplet do A4 2000r 1,9tdi AJM, poduszki pod silnik oraz skrzynie manual. Prosze o propozycje kilku firm. Pozdrawiam
  7. Dzięki za zerknięcie na logi
  8. Witam. Proszę o analizę logów czy wszystko jest oki. Silnik 1,9TDI AJM 115KM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  9. Nie. Spalanie w normie oscyluje tak 5,8l/100 w trybie mieszanym.
  10. Dzięki kolego za odpowiedź. A powiedz co sądzisz o takim termostacie? TERMOSTAT AUDI SEAT SKODA VW FORD TDI ORYG. NOWY!! (2727734210) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
  11. Witam Koledzy. W moim AJM-ie po sprawdzeniu VAG-iem na zimnym silniku wskazania w grupie 01-Engine 007 to 9*C zaś w grupie 17 Instruments 003 to 30*C. Pomiar wykonany na rozgrzanym silniku w tych grupach to 01-Engine 007 - 73,7*C, a w grupie 17 Instruments 003 to 73*C. Max temperatura jaką mogę osiągnąć w czasie jazdy to 76*C gdzie po chwili i tak spadnie do 71-73*C. Na wolnych obrotach trzyma się w granicach 70-73*C. Dodam że wąż wlotowy górny do chłodnicy jest gorący zaś dolny lekko ciepły. Proszę o jakieś sugestie w czym leży problem. Czujnik G2/62 czy termostat? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...