Skocz do zawartości

Delfin32

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Delfin32

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Olsztyn/Ostrołęka

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Delfin32

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem ze sterownikiem ESP. pojawiły się błędy ESP/ABS i na czerwono BREAKES migający itd. i piszcząca Mechanik stwierdził sterownik ESP. wysłał go do regeneracji i okazało się, że nie naprawili. kupiłem "nowy" i zakodowali mi go. wszystko ok 300KM i na drugi dzień historia się powtarza. czyżby i ten sterownik był popsuty? generalnie wariują zegary. od prędkości nie działa i spada mocy auta wtedy, gdy zacznie działać normalnie od razu wraca moc auta (podczas jazdy). i dziwne jest jak przejadę jakąś trasę, np 100 km to po ponownym odpalaniu wszystko jest ok nawet jak się przejadę. zostawiam na noc auto i od rana jest cyrk. wyskakuje nawet czasem ciśnienie oleju i air bag. z błędów komputerowych tego zrobiłem tylko zdjęcie http://www.directupload.net/file/d/3782/x5r8fqwu_jpg.htm był 4 błędy na silniku z CAN i na desce błąd. Jakieś pomysły?
  2. Witam, Ustawiłem rozrząd z -3,9 na 0 i spalanie wzrosło prawie o 1L. Czy to normalne? Pozdrawiam
  3. Dzięki. Wiszę Ci dobra krate piwka Rozrząd ustawiony wszystko już chodzi ok. Narazie te pompki, uszczelki zostawię. Z komputera wynika, że mam nie doładowane turbo. w weekend chciałbym wyczyścić cały układ dolotowy (po tym co zobaczyłem w egr ) i wymienić przewody podciśnienia oraz ten tłumik ponieważ jest cały "zaolejony". Co muszę kupić z uszczelek, itd żeby jak rozkręce nie było wtopy? i czy może orientujesz się czy to będzie dobre? Bo narazie nie mam możliwości rozkręcenia i sprawdzenia numerów na moim "tłumiku" http://allegro.pl/zawor-podcisnienia-tlumik-audi-a4-a5-q5-2-0tdi-i4612290361.html
  4. EGR sprawny całkowicie. Sprawdziłem KTSem BOSCH: Pompki 1. -0,49, 2. 0,50, 3. -0,49, 4 0,50 Korekcja wałka rozrządu: -3,9 Nie wiem czy to dobre wyniki czy słabe.
  5. Dzięki za sugestie z EGR. Faktycznie EGR nie był w najlepszym satnie. Wyczyściłem go dokładnie. Ta rure co do niego idzie i odrazu przepustnice (chociaż ta była w dobrym stanie). Pytanie w jakim stanie może być cały kolektor na złączeniu z silnikiem. Zdjęcie tutaj: http://nutrition-store.de/20140913_112619.jpg Rozrządu nie mogę sprawdzić ponieważ Interfejs doszedł ale wała chyba dostałem. Bo nie łączy na XP na WIN7. Wszystki zrobione porty zmienione. Eh... http://allegro.pl/wielofunkcyjny-interfejs-diagnostyczny-audi-i4535996655.html w razie czego podaje skąd kupowałem.
  6. Jutro sprawdze. Teoretycznie zaden blad nie wyskakiwal. Ale pamietam jak jezdzilem tydzien bez dpf ale bez wyprogramowania to mi przepustnica padla. No i musialem wymienic.
  7. Nie mogę sprawdzić narazie bo czekam na nowy kabel. O EGR nic mi nie wiadomo. Wszystko przez 110 000 km chulało dobrze.
  8. Posiadam AUDI 2005r. Mam je 4 lata. przebieg 360 000KM. BPW. 2 lata temu i 110 000 KM temu wymieniony został: - silnik, - pompa olejowa (zmodyfikowana), - pompowtryski, - turbo, - usuniety i wyprogramowany DPF. wszystko ładnie chulało. ostatnio wymieniłem dwumas, komplet ze sprzęgłem i rozrząd, i sprężarkę klimatyzacji. czyli mam praktycznie wszystko wymienione... i otóż teraz jak spadły temperatury delikatnie to miałem, problem przy odpalaniu: trząsło budo, delikatnie kopciło na biało-niebiesko, i głośna praca. Wystarczyło, że przejechałem 50/100m juz się normowało. Po dwóch minutach już miare normalnie. czuję spadek mocy (może nie wielki ale jak się robi autem 6000km miesiecznie to się wyczuje i takie coś). Pierwsze co to pomyślałem świece. Wyminiłem świece, siedziały jeszcze orgiginalne ze znacznkiem VW więc pewnie od nowści miały czarny nalot z białym delikatnie. I akumulator odrazu wymieniłem bo tez był stary. No i jakby odpalanie teraz lepsze jest. (Może dlatego że temperatury się poprawiły) Mniej trzęsie, spalanie paliwa spadło ale nie jest idalnie. Moc się nie zmieniła.Czyli dalej słabszy. I kupiłem zestaw uszczelek i tą śrubę z erling. Kupiłem klucz dynamometryczny, ta suwmiarkę, ten licznik zegarowy i zamierzam w weekend wymienić te uszczelki. Może jakieś pomysły co jeszcze przy okazji zrobić?
  9. Super wielkie dzięki. To na 1000% jest do 2.0 TDI 140KM BPW Audi A4 B7. Sorry, że tak dopytuje ale nie chcę zje.ba.c czegoś. Bo w tym aucie wszystko już wymieniałem. Znaczy ja tylko płaciłem
  10. a mógłbym prosić jeszcze dla pewności odległości, od krąwędzi głowicy dla tego BPW. ?
  11. Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanie. Czy wymienia się tylko tą śrubę regulacyjną? Czy wszystkie bo jedni mówia, że wszystkie należy a w ASO jak dzwoniłem to mówili, że tylko ta regulacyjna jest jednorazowego użytku.
  12. Witam, Chciałbym się dowiedzieć o jaki kąt trzeba odkręcić pompwtryskiwacze w silniku o oznaczeniu BPW 140KM.? i drugie pytanie. mam problem ze skrzynią jak pada deszcz, albo pod myjni skrzynia biegów ciężko chodzi, również "na luzie" <----> Pozdrawiam
  13. Witam, jak się ma sprawa w silniku BPW? Procedura taka sama?
  14. stacyjka jest wyłamana, nie ma anteny immo a części policja zabrała. mi gość powiedział, że zrobi to ale musze stacyjkę skęcić ale nie wiem czy od B6 to będzie to samo?
  15. Witam, To mój drugi post na tym forum. Proszę o wyrozumiałość. Mam taki problem: Miałem włamanie do mojego audi A4 B7 2005r 2.0 TDI. Złodzieje "wyjeli" centralny, wyłamali stacyjkę i na wyświetlaczu tam gdzie jest licznik przebiegu jest napis "SAFE". Samochód odpala ze śrubokręta ale gaśnie po 1-2 sekundzie. Dodam, że mam zabezpieczenie swoje też taki przycisk. Który odcina coś tam.. Może to uratowało mój samochód. Ubezpieczalnia odmówiła wypłaty odszkodowania bo samochód stał pod blokiem zamieszkania, a w umowie agent zaznaczył mi, że auto będzie garażowane. I teraz tak chciałem to zrobić w miarę tanio... (nie 5 tys zł jak mi krzyknęli w serwisie). Chciałem się dowiedzieć czy stacyjka i zamek (chcę mieć dalej jeden kluczyk do tego i tego )od AUDI B6 będzie pasował do mojego AUDI? Czy muszę kupić nowe w serwisie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...