Jump to content
IGNORED

Synhronizacja rozrządu a spalanie.


Delfin32
 Share

Recommended Posts

Witam,

Ustawiłem rozrząd z -3,9 na 0 i spalanie wzrosło prawie o 1L. Czy to normalne?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jasne ze mozliwe.pyknij walek aby bylo -1,5

Link to comment
Share on other sites

Niekoniecznie 8V raczej zalecane jest od 0 do -1,5

Link to comment
Share on other sites

Ale chyba powinno być ustawione na "0"??

teoria swoje, praktyka swoje

...-1 bedzie najlepszym wyjsciem

Link to comment
Share on other sites

Meas block - 004 , 4 okno.

Link to comment
Share on other sites

Mi w BPW zawsze ustawiali rozrzad na 0.0 i ostatnio zrobilem sobie logi to przy wyzszych obrotach wskakiwal na 0.5 - 1.0.

Zauwazylem tez wieksze spalanie. Co mowicie? Ustawic go na -1.0 czy moze na -1.5m

Dodam ze rozrzad robilem jakies 5 tys temu....

Edited by niestandardowy
Link to comment
Share on other sites

To jest normalne zjawisko że na obrotach jest inny kąt.poprostu czujniki nie nadanżają liczyć.

Link to comment
Share on other sites

Czujniki podaja dobrze, rolka napinajaca pracuje.

Link to comment
Share on other sites

Zmien

Link to comment
Share on other sites

wlasnie sprawdzilem logi i wchodzi przy wyzszych obrotach na -1.0

Grupa 001, 004:
teraz zwariowalem, sorki za zamieszanie, tak zostawic czy zrobic na -1.0?
Link to comment
Share on other sites

Trzeba sprawdzic czy wskaźnik na napinaczu jest we wlasciwym miejscu. Wyglada na zbyt małe napięcie napinacza.

Link to comment
Share on other sites

Ori owszem ale napięcie paska ustawia człowiek

Link to comment
Share on other sites

Czy w BRE też ustawia się wałek, bo mi chyba nigdy nie robili przy wymianie rozrządu?

Link to comment
Share on other sites

w kazdym PD i CR sie ustawia

Edited by Dev
Link to comment
Share on other sites

Panowie

U mnie w BLB 2,0 16V mam 0,5 do +1

teraz ustawiać sobie na -1 czy zostawić

Link to comment
Share on other sites

Przestaw

Link to comment
Share on other sites

A jak Wy to tak prosto sobie przestawiacie? Wystarczy zdjąć osłonę paska odkręcić te 3 śrubki i w ten sposób zmienia się kąt?

Link to comment
Share on other sites

Tak, ale trzeba miniminiminimalnie kręcić bo to bardzo czułe jest. Mi za pierwszym razem z pół godziny zeszło na naukę.

58f650b1857348efb7b00fcb43bf448d.jpg

Link to comment
Share on other sites

U mnie po wymianie rozrządu jest -0,5, wcześniej miałem 0,0, a czasami nawet 0,5. Wcześniej w bloku 015 miałem spalanie 0,4 l/h, teraz mam 0,6 l/h, FIS też pokazuje więcej, ale nie sprawdzałem jeszcze spalania z tankowania. Czy kręcenie drugim kołem ma też taki wpływ na spalanie?

Link to comment
Share on other sites

witam ja po wymianie rozrzadu mialem przestawione wlasnie te drugie koło auto z dołu było bardzo mulaste potrafilo zgasnac na skrzyzowaniu ale za to na trasie jak jechalem 140 mialem spalanie 4,3l/100km

po przestawieniu tego koła spalanie sporotem wrociło do normy i moc wrociła:)

w kanale 4 rubryka 3 pokazuje wlasnie parametry tego drugiego koła i ja mam 6.6-6,1 waha sie a wczesniej mialem 6,1-5,6 mniej palil ale mulasty był

Link to comment
Share on other sites

Rubryka 4 nie 3

Link to comment
Share on other sites

witam ja po wymianie rozrzadu mialem przestawione wlasnie te drugie koło auto z dołu było bardzo mulaste potrafilo zgasnac na skrzyzowaniu ale za to na trasie jak jechalem 140 mialem spalanie 4,3l/100km

po przestawieniu tego koła spalanie sporotem wrociło do normy i moc wrociła:)

w kanale 4 rubryka 3 pokazuje wlasnie parametry tego drugiego koła i ja mam 6.6-6,1 waha sie a wczesniej mialem 6,1-5,6 mniej palil ale mulasty był

To i tak masz cos źle ustawione,bo w 3 powinno byc mniej- 3,7-4,2kW walek wydechowy ustamia się na blokade.
Link to comment
Share on other sites

Kurde to ja chyba też mam coś źle, bo w grupie 004, w rubryce 3 (Injection Duration) mam 6,6.

Ale zauważyłem jeszcze, że u mnie rubryki w bloku 004 inaczej się nazywają niż u Ciebie Grzesiek, to chyba nie zależy od wersji VCDS, bo robiłem ostatnio logi koledze z BPW i tam też jest inaczej.

Link to comment
Share on other sites

witam ja po wymianie rozrzadu mialem przestawione wlasnie te drugie koło auto z dołu było bardzo mulaste potrafilo zgasnac na skrzyzowaniu ale za to na trasie jak jechalem 140 mialem spalanie 4,3l/100km

po przestawieniu tego koła spalanie sporotem wrociło do normy i moc wrociła:)

w kanale 4 rubryka 3 pokazuje wlasnie parametry tego drugiego koła i ja mam 6.6-6,1 waha sie a wczesniej mialem 6,1-5,6 mniej palil ale mulasty był

To i tak masz cos źle ustawione,bo w 3 powinno byc mniej- 3,7-4,2kW walek wydechowy ustamia się na blokade.

Mam dobrze teraz mam na blokady właśnie ustawione! Ustawiali mi w servisie VW na Ndodrzańskiej w Szczecinie, Tam mi powiedziano ze ma być właśnie 6,6

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...