Delfin32 0 Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Witam, Ustawiłem rozrząd z -3,9 na 0 i spalanie wzrosło prawie o 1L. Czy to normalne? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotoM 20 Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Jasne ze mozliwe.pyknij walek aby bylo -1,5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaciejK 2 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Ale chyba powinno być ustawione na "0"?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotoM 20 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Niekoniecznie 8V raczej zalecane jest od 0 do -1,5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,483 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Ale chyba powinno być ustawione na "0"?? teoria swoje, praktyka swoje ...-1 bedzie najlepszym wyjsciem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz72 0 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Jak sprawdzić synchro, bo nie mogę znaleść? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotoM 20 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Meas block - 004 , 4 okno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janusz72 0 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Dzięki wielkie! U mnie jest -1,5! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotoM 20 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 No to ok...nie ruszaj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niestandardowy 1 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 (edited) Mi w BPW zawsze ustawiali rozrzad na 0.0 i ostatnio zrobilem sobie logi to przy wyzszych obrotach wskakiwal na 0.5 - 1.0. Zauwazylem tez wieksze spalanie. Co mowicie? Ustawic go na -1.0 czy moze na -1.5m Dodam ze rozrzad robilem jakies 5 tys temu.... Edited September 26, 2014 by niestandardowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotoM 20 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 To jest normalne zjawisko że na obrotach jest inny kąt.poprostu czujniki nie nadanżają liczyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,483 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Czujniki podaja dobrze, rolka napinajaca pracuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niestandardowy 1 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 To zmieniac czy nie? Na - 1.0? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,483 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Zmien Link to comment Share on other sites More sharing options...
niestandardowy 1 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 wlasnie sprawdzilem logi i wchodzi przy wyzszych obrotach na -1.0 Grupa 001, 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_187372.html teraz zwariowalem, sorki za zamieszanie, tak zostawic czy zrobic na -1.0? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,483 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Trzeba sprawdzic czy wskaźnik na napinaczu jest we wlasciwym miejscu. Wyglada na zbyt małe napięcie napinacza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niestandardowy 1 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Wszystko bylo ori... ale sprawdze w weekend... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,483 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Ori owszem ale napięcie paska ustawia człowiek Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba.goller 14 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Czy w BRE też ustawia się wałek, bo mi chyba nigdy nie robili przy wymianie rozrządu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,483 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 (edited) w kazdym PD i CR sie ustawia Edited October 7, 2014 by Dev Link to comment Share on other sites More sharing options...
piogorski 0 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Panowie U mnie w BLB 2,0 16V mam 0,5 do +1 teraz ustawiać sobie na -1 czy zostawić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,483 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Przestaw Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichalPoti 1 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 A jak Wy to tak prosto sobie przestawiacie? Wystarczy zdjąć osłonę paska odkręcić te 3 śrubki i w ten sposób zmienia się kąt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
POWER-KRIS 8 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Tak, ale trzeba miniminiminimalnie kręcić bo to bardzo czułe jest. Mi za pierwszym razem z pół godziny zeszło na naukę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szeryf 5 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 U mnie po wymianie rozrządu jest -0,5, wcześniej miałem 0,0, a czasami nawet 0,5. Wcześniej w bloku 015 miałem spalanie 0,4 l/h, teraz mam 0,6 l/h, FIS też pokazuje więcej, ale nie sprawdzałem jeszcze spalania z tankowania. Czy kręcenie drugim kołem ma też taki wpływ na spalanie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarfab0511 2 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 witam ja po wymianie rozrzadu mialem przestawione wlasnie te drugie koło auto z dołu było bardzo mulaste potrafilo zgasnac na skrzyzowaniu ale za to na trasie jak jechalem 140 mialem spalanie 4,3l/100km po przestawieniu tego koła spalanie sporotem wrociło do normy i moc wrociła:) w kanale 4 rubryka 3 pokazuje wlasnie parametry tego drugiego koła i ja mam 6.6-6,1 waha sie a wczesniej mialem 6,1-5,6 mniej palil ale mulasty był Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,483 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Rubryka 4 nie 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SotoM 20 Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 witam ja po wymianie rozrzadu mialem przestawione wlasnie te drugie koło auto z dołu było bardzo mulaste potrafilo zgasnac na skrzyzowaniu ale za to na trasie jak jechalem 140 mialem spalanie 4,3l/100km po przestawieniu tego koła spalanie sporotem wrociło do normy i moc wrociła:) w kanale 4 rubryka 3 pokazuje wlasnie parametry tego drugiego koła i ja mam 6.6-6,1 waha sie a wczesniej mialem 6,1-5,6 mniej palil ale mulasty był To i tak masz cos źle ustawione,bo w 3 powinno byc mniej- 3,7-4,2kW walek wydechowy ustamia się na blokade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szeryf 5 Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 Kurde to ja chyba też mam coś źle, bo w grupie 004, w rubryce 3 (Injection Duration) mam 6,6. Ale zauważyłem jeszcze, że u mnie rubryki w bloku 004 inaczej się nazywają niż u Ciebie Grzesiek, to chyba nie zależy od wersji VCDS, bo robiłem ostatnio logi koledze z BPW i tam też jest inaczej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarfab0511 2 Posted October 3, 2014 Share Posted October 3, 2014 witam ja po wymianie rozrzadu mialem przestawione wlasnie te drugie koło auto z dołu było bardzo mulaste potrafilo zgasnac na skrzyzowaniu ale za to na trasie jak jechalem 140 mialem spalanie 4,3l/100km po przestawieniu tego koła spalanie sporotem wrociło do normy i moc wrociła:) w kanale 4 rubryka 3 pokazuje wlasnie parametry tego drugiego koła i ja mam 6.6-6,1 waha sie a wczesniej mialem 6,1-5,6 mniej palil ale mulasty był To i tak masz cos źle ustawione,bo w 3 powinno byc mniej- 3,7-4,2kW walek wydechowy ustamia się na blokade. Mam dobrze teraz mam na blokady właśnie ustawione! Ustawiali mi w servisie VW na Ndodrzańskiej w Szczecinie, Tam mi powiedziano ze ma być właśnie 6,6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now