Jump to content

kuba.goller

Pasjonat
  • Content Count

    208
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About kuba.goller

Informacje

  • First name
    Kuba
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wczoraj sprawdziłem i zerwane sprzęgło, tylko dlaczego w nowym kompresorze zerwało sprzęgło? W sklepie z sprzęgłem powiedzieli ze ewidentnie mam problem z elektronika i wysterowaniem. Mogę zrobić jeszcze jakieś logi oprócz tych które wkleiłem ?
  2. Tylko ja mam nowy kompresor, dysze sam zmieniałem 3 tyg temu, stara była czyściutka
  3. Dzięki za podpowiedzi, wiesz długo nie byłem świadomy, że czynnika nie ma, zrobiło się zimno i nie używałem. Tylko czy możliwe jest , że przy niezerwanym sprzęgle, pracującym zaworze nie ma ciśnienia? Chyba, że źle diagnozuje sprzęgło i jest zerwane bo ostatnio miałem dziwny dźwięk z silnika, wymieniłem napinacz paska i jest cicho. Może to była podwójna usterka i uwaliło się tez sprzęgło. Zdejmę dzisiaj jeszcze pasek i zobaczę jak chodzi...
  4. Panowie, ja walczę z moją klimą. W zeszłym roku w lato rozpadł się kompresor, dziura. Został wtedy wypłukany układ, zmieniona dysza, osuszacz i nowa sprężarka Denso. Wszystko ruszyło ale po paru dniach uleciał gaz bo wymieniając czujnik ciśnienia sam chyba doprowadziłem do pęknięcia chłodnicy (skraplacza). Wtedy zrobiła się już jesień i zostawiłem temat. Teraz znalazłem nieszczelność (warsztat), wymieniłem nowy skraplacz, znowu osuszacz, nowy dławik. Klima sprawdzona pod względem nieszczelności i napełniona. Ruszyła ale nie na długo bo zaprę dni już nie chłodzi. Czynnik jest bo waha się od 4,8-5,6 bar w zależności od temp. zewnętrznej. Ja widzicie po logach zawór w sprężarce uruchamia się, sprzęgło wygląda ok, tzn próbowałem przekręcić koło kluczem 6 centralną śrubę i nie rusza się o minimetr. Na uruchomionych silniku patrząc lusterkiem widzę jak centralną śruba i wszystko kręci się z kołem kompresora - więc niby sprzęgło ok (przecież jest nowe). What the f..k z tą klimą!!! MSB_20190415_2211.LOG
  5. Kręcił i nie odpalał. U mnie jeszcze była historia, że wypadł brok z wałka i był problem z cienieniem oleju. Pracował na sprayu do czyszczenia hamulcy ale to chyba ta próba uruchomienia spowodowała przeskoczenie rozrządu. Pierwotnie odpalił rano, po chwili zaczęło bardzo trząść silnikiem wiec zgasiłem, wtedy chyba wypadł brok i zaczęła się historia z olejem. Potem kręcił i nie odpalał. Po wyeliminowaniu przyczyn elektrycznych kolega z warsztatu powiedział mi aby go odpalić podając jakiś samostart. Nieszczęśliwie miałem tylko spray do czyszczenia hamulcy i na nim chyba dostał na dużego kopa i przeskoczył rozrząd - ale to tylko teoria. Ogólnie naprawa to zaspawanie broku, wymiana rozrządu i jeżdżę do dzisiaj.
  6. Ja miałem kiedyś taki przypadek, przeskoczyło z tego co pamiętam o kilka zębów i nic się nie stało, nowy rozrząd i jest ok, ale zawsze to może być o jeden ząb za daleko:)
  7. Macie pomysł co się popsuło, coś z napędu osprzętu? (sprężarka klimy nowa Denso) reszta ori... na zimnym jest trochę głośniej.
  8. Dzięki za podpowiedzi, zamówiłem w poniedziałek u kolegi : @dzik, w środę paczka była już u mnie.
  9. Czy ktoś mógłby uprzejmie sprawdzić jaki skraplacz i osuszacz kupić do silnika BRE, macie jakieś sprawdzone zamienniki? mój VIN: WAUZZZ8E47A048166
  10. Dostałem dzisiaj zamówione tarcze i klocki na tył wedle VIN i przyszło DDF1709 i FDB541. Tarcze maja 10 otworów na śruby koła i ani jednego na mała śrubkę trzymającą, czy to jest dobry zestaw?
  11. Panowie, jaka szczotkę czołową na kantówkę kupić, drut skręcany, miedzianą? - oczywiście do czyszczenia piast pod nowa tarcze? https://allegro.pl/listing?string=szczotka druciana m14&order=m&bmatch=baseline-n-hou-1-4-0131 Macie doświadczenie w prostych urządzenia podciśnieniowych (typu Bass) to wymiany płynu hamulcowego i sprzęgła (zakupiłem ale jeszcze nie uzywałem)? Musze to zrobić sam, żona nie wytrzyma tyle pompowania pedałem:)
  12. Ja jeżdzę już w drugim aucie na Michelin CrossClimate+, bardzo polecam. Moim zdaniem bija na głowę jazdę w deszcze (porównuje w Goodyear F1 3). Ja jest bardzo upalnie to czuć, że zaczynaja trochę płynąć ale to naprawdę juz w granicznych momentach.
  13. Sprawdź albo wymień poduszkę za skrzynia biegów, ona często jest naderwana. Jak Ci telepie silnikiem przy gaszeniu to padła przepustnica (klapa gasząca), u mnie tak było, po jej wymianie jest ok. Temat wałkowany wielokrotnie i chyba nikt nie znalazł bezpośredniej przyczyny, ja wymieniłem wszystkie poduszki na ORI i nic nie dało, fakt że mam 324 tyś km przelotu i oryginalne sprzęgło ale szarpie (nie zawsze, moim zdaniem nasila się na rozgrzanym silniku, skrzyni) tak prawie od nowości. Ja się tak zastanawiam czy to nie jest wina półosi z przegubami...
×
×
  • Create New...