Jump to content

kuba.goller

Pasjonat
  • Content Count

    273
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6

About kuba.goller

Informacje

  • First name
    Kuba
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BRE
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Lepiej kup nowy bo tyle rozkładania masz, Dzik załatwi tez ori go z ASO
  2. Napisz do kolegi Dzik (z forum) z ProChojnice, dobierze Ci wszystko, ja kupowałem do siebie. Dyszy nie ma sensu kupować w ASO choć za pierwszym razem kupiłem a potem zamiennik za 15 zł, osuszacz w ASO to jakiś dramat pewnie ani jednego nie sprzedali, dobry zamiennik z 70-80 zl kosztuje, tylko niech ktoś Ci dobierze bo raz dostałem na grubsze śruby i stanąłem z robota o 23:00. Dławik najlepiej z dwoma bo jest po lifcie Jak juz tak kompleksowo działasz to wymień skraplacz bo to nie duże pieniądze
  3. Jak montowałem u siebie w Avancie B12 to inne byly na jedna oś, chyba tylna. Na jednej mam napewno serie i od lat działa. zobacz etke albo oficjalny katalog sachs
  4. Bo przednie są te same do wszystkich wersji.
  5. eKatalog Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online E-KATALOG.INTERCARS.COM.PL Inter Cars: Katalog i sklep części samochodowych
  6. Amorków miało być, pisałem z telefonu sorki. Jak kupiłem komplety sachs-a do zawieszenia sportowego bo tak z tego co pamietam się u nich nazywa.
  7. Wszystkie firmy od akordów robia, wybierz te do zawieszenia sportowego
  8. Jest twardo choć głównie czuć krótki skok ale dla mnie warto
  9. Takie jak do 1BE. 1 BV (jeżeli dobrze pamietam. W Avancie tylko tylne były inne w porównaniu do 1BA.
  10. Denso fabrycznie są zalane, jest to napisane i w rzeczywistości też tak jest bo sam sprawdzałem, ale trzeba dolać, przynajmniej w moim przypadku tak było. Olej uzupełnia się zarówno w kompresorze (głównie) jak i podczas nabijania.
  11. Niby Denso są zalewane oryginalnie ale u mnie brakowało i dałem do nabijania jeszcze 20 ml
  12. Teraz to bym to sam spokojnie zrobił. A jak chcesz profi to np. Przerabianie lamp - Przeróbki Xenon LED | Sklep z led Bi Xenon HIDRETROFIT.PL Oferujemy przerabianie lamp na soczewki, przerabianie lamp na soczewki xenon oraz na soczewki ledowe. Na wszystkie usługi wystawiamy Fakturę Vat oraz dajemy gwarancję
  13. Ja robiłem taka operacje i teraz nie polecam, do poziomowania jest jakis moduł z którym sa problemy, do świateł dziennych jest jakas dziwna instalacja. Najlepiej to rozkleic swoje i wpakować całą nowa soczewkę, będziesz miał wszystko jak oryginał. Może nawet ktoś Ci wpakuje Koito BiLed.
  14. Ja miałem podobna sytuacje u siebie, zatarł mi sie nowy kompresor (choc dysza była czysta), teraz sam zrobiłem wszystko jeszcze raz, nowy kompresor. Może przy montażu nikt nie skontrolował czy jest olej i czy w odpowiedniej ilości. Jak sie zrywa sprzęgło a szczególnie w nowym kompresprze to cos jest nie tak. To sprzeglo jest po to ze jak zaciera sie kompresor czyli ośka na której jest koło pasowe obraca sie z dużym oporem albo staje dęba (jak u mnie) to aby nie zerwać paska osprzętu zrywa sie sprzęgło. Dzięki temu przy takiej awarii dalej masz ładowanie, wspomaganie itd. Ja swoj półroczny kompresor wystawiłem na sprzedaż dla kogoś kto regeneruje ale zero zainteresowania, więc jak sie nie sprzeda to go sobie rozbiore dla zabawy i zobaczymy dlaczego staneło wszystko. ps sprawdź u siebie czy wałek lekko się obraca czy stoi. Jakby Cię naszło na robienie tego samego to mam urządzenie do płukania. Ja ponownie skraplacza nie wymieniałem tylko wypłukałem.
  15. Super ze się udało, teraz czekaj na upały
×
×
  • Create New...