Skocz do zawartości

Arek Creed

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Arek Creed

Osiągnięcia Arek Creed

0

Reputacja

  1. Witam ponownie! Cala historia tego auta byla nstp. Zakupilem na poczatku wrzesnia z jedna wada ktora byla wymiana termoatatu(83zl), ale przed zakupem sprawdzilem auto, bylo na przegladzie w warsztacie i salonowym(ELBLAG). Niby wszystko bylo ok.(rzadnych stukow itp) Liczylem sie z tym ze na wiosne dla wlasnego bezpieczenstwa wymienie amorki, glowne wahacze lub prowadzace jezeli ktorys bedzie podpadal po wiosennych dziurach hee ale niedoczekanie. Autko mialo slozyc do dojazdow do pracy tzn punkt A-B. Jezeli mialbym szalec kupilbym BMW 2.5 benzynke + GAZ hee. W trakcie powrotu do domu na prostym, rownym odcinku(bez ubytkow w drodze- p) wyprzedzilem tir.a wiadomo trzeba miec predkosc- po wjechaniu w zakret bylo max 110 (lekki luk) poczulem jakbym zaryl podwoziem, ale kawalek dale autko opadlo (zarwalo sie!!!) i byl "taniec z gwiazdami" na prostej dzieki .... nic nie jechalo z przeciwka trudno bylo ale wyprowadzilem autko i jestem caly i zdrow!!! Urwal sie przegob kulisty - tzn koncowka wahacza (dla zainteresowanych w naj czasie postaram sie wrzucic jakas fotke z miejsca zdazenia i urwanej czesci Wynienione czesci - 1. Cale zawieszenie przednie tnz wahacze amorki- tyl dla bezpieczenstwa tez 2. Przewody klimatyzacji 3. Podgiolem i podmalowalem nadkole 4. Plastiki przedniego zderzaka 5. Ubezpieczylem auto heee i zalozylem NW Co do szarpania znalazlem na tym forum identyczne objawy u kolegi Flaha http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,3103.0.html Ciekawi mnie tylko czemu dzieje sie tak tylko na calkowicie zimnym silniku jak wstawiłes linka to już nie musisz wklejać jego tresci wykasowałem
  2. [b5 1.9TDI 90 KM AHU ] Witam! Kupując auto takiej firmy miałem nadzieje,że nic nie będzie sie działo:) ale cóż po przejechaniu 2 tyś km na zakrecie, przy predkosci 110 km/godz, rozszedl mi sie wahacz glowny:( i urwal 150 metrow dalej:( zyje:) wyprowadzilem autko, naprawilem i jezdzilem, az znowu cos - zaczelo mi szarpac na zimnym silniku przy ruszniu z biegu jalowego. Na rozgrzanym ok, po paru min. lub przejechaniu jakiegos odcinka. Zauwazylem to po wymianie wezyka przelewowego paliwa na ostatnim przelewie(nastapilo pekniecie i zalanie paliwem bloku). Pytanko co robic? Moze EGR? Wyczyszczony. Zalane sprzeglo paliwem? wyglada na suche. Serwis?DROGO i grzebia gdzie sie da i rozkladaja rece. Nie wiem, wiec prosze o rade. Pozdr AREK
  3. [sztum Arek] Witam miłośników grupy VW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...